Σημαντικές καθυστερήσεις παρατηρούνται στα μεγάλα έργα υποδομής της Θεσσαλονίκης, όπως το μετρό και η επέκταση του διαδρόμου 10-28 στο αεροδρόμιο «Μακεδονία».
Ενδεικτικό της «γκρίνιας» που επικρατεί στη συμπρωτεύουσα για το ζήτημα είναι δημοσίευμα της εφημερίδας «Μακεδονία», που μεταξύ άλλων αναφέρει ότι οι κυβερνητικές εξαγγελίες για επιτάχυνση του ρυθμού υλοποίησης των έργων στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα έμειναν πολιτικά λόγια.
«Ακόμη και ο νομάρχης Παναγιώτης Ψωμιάδης, απογοητευμένος από την κατάσταση, κάλεσε την περασμένη εβδομάδα κατʼ επανάληψη τον πρωθυπουργό να ζητήσει συγγνώμη για “λάθη και παραλείψεις”, τονίζοντας ότι εκτός από τα μεγάλα έργα πρέπει να γίνουν και τα μικρά έργα που έχουν μεγάλη τοπική σημασία», αναφέρει η εφημερίδα.
Αν και σύμφωνα με τους σχεδιασμούς το μετρό της Θεσσαλονίκης θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το 2012, η ημερονηνία παράδοσης του έργου έχει ήδη μετατεθεί το 2014.
Χαρακτηριστικό της αργοπορίας είναι ότι ο πρώτος μετροπόντικας έχει κατασκευάσει μόνο 1.700 μέτρα σήραγγας και ο δεύτερος 1.200 μέτρα παράλληλης σήραγγας, Οι μετροπόντικες σε καθημερινή βάση σκάβουν 10 μέτρα σήραγγα, σε βάθος από 16 μέχρι 36 μέτρα.
Οι καθυστερήσεις συμβαίνουν κυρίως λόγω οικονομικών προβλημάτων μιας εκ των εταιρειών που συμμετέχει στην κατασκευαστική κοινοπραξία, εξαιτίας των αρχαιολογικών ανασκαφών αλλά και εξαιτίας της απουσίας συντονισμού μεταξύ της “Αττικό Μετρό Α.Ε.” και της τοπικής “Μετρό Θεσσαλονίκης Α.Ε.” που επιβλέπουν το έργο. Οι καθυστερήσεις υπολογίζεται ότι θα φτάσουν τα δύο χρόνια, και το μετρό πιθανόν να παραδοθεί στις αρχές του 2014.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.