Ο Πολιτικός Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για τα Δημόσια έργα και Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης Γιάννης Μαγκριώτης επισκέφθηκε σήμερα το εργοτάξιο του ΜΕΤΡΟ στη οδό Φλέμινγκ και συζήτησε με επαγγελματίες και καταστηματάρχες της περιοχής για τα προβλήματα που δημιουργεί η περίφραξη, που έχει τοποθετηθεί στο χώρο, για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, όπως και για τα καταστροφές από την προχθεσινή πλημμύρα.
Ο κ. Μαγκριώτης κατέθεσε σχετική ερώτηση στη Βουλή τονίζοντας:
«Δυστυχώς, για ακόμα μια φορά αντικρίζουμε την ίδια πραγματικότητα.
Είναι η δεύτερη φορά τον τελευταίο μήνα, που επισκέπτομαι χώρους, όπου έχουν στηθεί εδώ και πολλούς μήνες οι περιφράξεις για τα εργοτάξια του ΜΕΤΡΟ και προκαλούν πολλά προβλήματα στους πολίτες και τα καταστήματα.
Οι εργασίες δεν έχουν ξεκινήσει, όπως στην διασταύρωση Δελφών με Μπότσαρη και κανείς δεν ξέρει πότε θα ξεκινήσουν. Στη Φλέμινγκ οι περιφράξεις, πέραν των άλλων προβλημάτων που δημιουργούν, δεν επέτρεψαν την απορροή των υδάτων της προχθεσινής νεροποντής και προκάλεσαν πλημμύρες και καταστροφές σε καταστήματα, οικίες, αλλά και στο 7ο Δημοτικό Σχολείο επί της Δελφών, όπως δηλώνουν οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Η περίφραξη τοποθετήθηκε στο εργοτάξιο της Φλέμινγκ πέρυσι τον Οκτώβρη. Οι εργασίες για την διευθέτηση των δικτύων άρχισαν τον Φλεβάρη του 2009 με χρόνο ολοκλήρωσής τους 18 μήνες σύμφωνα με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Ουσιαστικά όμως κανείς δεν ξέρει πότε θα αρχίσει και πότε θα τελειώσει η κατασκευή του σταθμού.
Αποτέλεσμα είναι να μειώνονται οι δουλειές των επαγγελματιών και να χάνονται εισοδήματα, αφού κανείς δεν γνωρίζει πότε θα ξεκινήσουν και πότε θα ολοκληρωθούν οι εργασίες του ΜΕΤΡΟ, ενώ δεν είναι λίγα τα καταστήματα όπως και στην Εγνατία που έκλεισαν.
Όπως έχω επισημάνει πολλές φορές, η συνήθης πρακτική της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. που ακολουθήθηκε και για άλλους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ στη Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να συνεχιστεί.
Το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης δεν μπορεί να εποπτεύεται και να σχεδιάζεται από τις υπηρεσίες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ στην Αθήνα, είναι παράλογο και υποτιμά το τεχνικό και επιστημονικό δυναμικό της Θεσσαλονίκης.
Η συγκεκριμένη δομή και πρακτική οδηγεί σε μεγάλες καθυστερήσεις στον σχεδιασμό και την έγκριση των εργασιών. Τα στελέχη της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ στην Αθήνα δεν γνωρίζουν τις ιδιομορφίες κάθε περιοχής, για να πάρουν τα κατάλληλα μέτρα, που θα ελαχιστοποιούν τα προβλήματα».
Ειδικότερα, όσον αφορά την πρόσφατη νεροποντή που έπληξε τη Θεσσαλονίκη, οι καταστηματάρχες εξέφρασαν την έντονη αγανάκτησή τους, καθώς λόγω των περιφράξεων του εργοταξίου, συσσωρεύτηκαν μεγάλες ποσότητες νερού, με αποτέλεσμα να υπάρξουν υπερχειλίσεις και να υποστούν σοβαρές ζημιές τα καταστήματά τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.