Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

Οι επτά ανοιχτές «πληγές» της Θεσσαλονίκης

express, 18/10/2009


Του Ευκλείδη Καραγιαννίδη,

Η IΔIΩTIKOΠOIHΣH της ΕΥΑΘ, η Ζώνη Καινοτομίας, οι καθυστερήσεις στην υλοποίηση του μετρό, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης, το αμφίβολο μέλλον της υποθαλάσσιας η ανάγκη για ένα νέο αεροδρόμιο και η μετεγκατάσταση της ΔΕΘ δυτικά αποτελούν ορισμένες από τα φλέγοντα ζητήματα που καλείται να επιλύσει άμεσα η νέα κυβέρνηση.

Συγκεκριμένα:


Μετρό Θεσσαλονίκης: Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, το μετρό Θεσσαλονίκης πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το 2012. Hδη όμως έχουν σημειωθεί καθυστερήσεις ενός και πλέον έτους λόγω οικονομικών προβλημάτων μιας εκ των εταιριών που συμμετέχουν στην κατασκευαστική κοινοπραξία, εξαιτίας των αρχαιολογικών ανασκαφών και της απουσίας συντονισμού μεταξύ της "Αττικό Μετρό Α.Ε." και της τοπικής "Μετρό Θεσσαλονίκης Α.Ε." που επιβλέπουν το έργο. Οι καθυστερήσεις υπολογίζεται ότι θα φτάσουν τα δύο χρόνια και το μετρό πιθανόν να παραδοθεί στις αρχές του 2014. Ο πρόεδρος της εταιρίας Γιώργος Γιαννής επιμένει πως το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου θα τηρηθεί και το μετρό θα παραδοθεί στα τέλη του 2012, σε αντίθεση με όλες τις εκτιμήσεις, ακόμη και παραγόντων της εταιρίας και της αναδόχου κοινοπραξίας, για καθυστερήσεις. Επιπλέον αναφέρει πως το έργο εξελίσσεται πολύ ταχύτερα απ'Α ό,τι το μετρό της Αθήνας. "Οι ρυθμοί δεν είναι ικανοποιητικοί", τονίζει ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Κεντρικής Μακεδονίας Αναστάσιος Κονακλίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.