Απογευματινή, 14/02/2010
Στη συμπρωτεύουσα η βασική γραμμή, αυτή που συνδέει το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό με τη Νέα Ελβετία, έχει μήκος 9,6 χιλιόμετρα.
Εως τώρα έχει κατασκευαστεί σήραγγα λίγο μικρότερη των 3 χιλιομέτρων... Παράλληλα, άρχισαν να διαμορφώνονται ορισμένοι από τους 13 σταθμούς αυτής της γραμμής. Οι αρχαιότητες, η έλλειψη πόρων και οι εμπλοκές στις απαλλοτριώσεις φρενάρουν τους δύο μετροπόντικες.
Εως τώρα έχει κατασκευαστεί σήραγγα λίγο μικρότερη των 3 χιλιομέτρων... Παράλληλα, άρχισαν να διαμορφώνονται ορισμένοι από τους 13 σταθμούς αυτής της γραμμής. Οι αρχαιότητες, η έλλειψη πόρων και οι εμπλοκές στις απαλλοτριώσεις φρενάρουν τους δύο μετροπόντικες.
Αν αντιμετωπιστούν εγκαίρως, είναι εφικτό, κατά το υπουργείο Υποδομών, να ολοκληρωθεί το έργο σε 4 χρόνια.
Προχώρησε επίσης η δημοπράτηση της πρώτης επέκτασης προς την Καλαμαριά, αλλά η σχετική διαδικασία μάλλον θα αλλάξει και η κατασκευή θα ξαναβγεί … «στο σφυρί». Ο στόχος ήταν να τρέξουν τα νέα έργα παράλληλα με τα παλιά και η ολοκλήρωση της επέκτασης προς την Καλαμαριά να ήταν χρονικά κοντά με τη λειτουργία της βασικής γραμμής.
Ενδέχεται να υπάρξει ένας ειδικός φορέας για το Μετρό της Θεσσαλονικείς και να πάψει ο μάλλον αναποτελεσματικός συντονισμός της κατασκευής από την Αττικό Μετρό.
Μέσα στο 2010 δεν αποκλείεται πάντως να ξεκινήσουν και οι διαδικασίες για την ανάθεση της άλλης επέκτασης προς τη Σταυρούπολη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.