voria, 11/03/2010
Η καθυστέρηση στο μετρό αποτελεί ένα επιπλέον βάρος για τους επαγγελματίες της πόλης, που πλήττονται από την αύξηση της φορολογίας
«Ούτε… το 2030 δεν θα τελειώσει το μετρό της Θεσσαλονίκης», τόνισε εμφανώς αγανακτισμένος ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Ζορπίδης στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου με αφορμή τα τελευταία οικονομικά μέτρα της κυβέρνησης...Το ξέσπασμα του κ. Ζορπίδη ήρθε μετά από συνάντηση που είχε με τον διευθυντή του Μετρό Θεσσαλονίκης, κ. Ευάγγελο Γαλούση, ο οποίος ούτε λίγο-ούτε πολύ του γνωστοποίησε ότι έξι μήνες μετά τις εκλογές δεν έχει τοποθετηθεί νέα διοίκηση στο Αττικό Μετρό παρά μόνο στα χαρτιά και ότι δεν έχει ληφθεί ούτε μια απόφαση για την εγκατάσταση του εργολάβου στα εργοτάξια Παπάφειο και Μηνά Πατρικίου. «Οι μελέτες γίνονται από την Αθήνα με φωτογραφίες. Έτσι, δεν μπορεί να προχωρήσει τίποτα. Λόγω των καθυστερήσεων στα νέα εργοτάξια ο εργολάβος εργάζεται οκτώ ώρες πέντε ημέρες την εβδομάδα, ενώ θα έπρεπε να δουλεύει 24ωρες το 24ωρο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ζορπίδης σημειώνοντας ότι μέχρι στιγμής δεν έχει καταγραφεί καμία εξέλιξη σε ό,τι αφορά στη μεταφορά της διοίκησης του έργου στη Θεσσαλονίκη.
Έθιξε, δε, για ακόμη μια φορά το θέμα των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες εξαιτίας των έργων και της πρακτικής της λαμαρίνας. «Στην οδό Μοναστηρίου οι λαμαρίνες έχουν στηθεί εδώ και τρία χρόνια, ενώ θα μπορούσαν να έχουν αντικατασταθεί από διχτυωτό πλέγμα», επεσήμανε ο κ. Ζορπίδης.
Πρόσθεσε ότι η καθυστέρηση στο έργο του μετρό αποτελεί ένα επιπλέον βάρος για τους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι παρακολουθούν με αγωνία τον στραγγαλισμό της αγοράς μέσω της αύξησης του ΦΠΑ και της νέας αύξησης των ειδικών φόρων κατανάλωσης στον καπνό, το αλκοόλ και τα καύσιμα. Σε όλα αυτά προστέθηκε η νέα αύξηση των διοδίων, με τα Τέμπη να είναι ακόμη κλειστά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.