ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, 11/03/2010
Σημαντικές καθυστερήσεις σημειώνονται στην κατασκευή τόσο του μετρό της Θεσσαλονίκης, όσο και σε σταθμούς του μετρό της Αθήνας, ενώ παράλληλα οι καθυστερήσεις αυτές συνοδεύονται από απαιτήσεις των μεγαλοεργολάβων για «πανωπροίκια» δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ...
Ηδη η κοινοπραξία του μετρό της Θεσσαλονίκης απαίτησε με επιστολή που απέστειλε προς την «Αττικό Μετρό» (που διαχειρίζεται το έργο για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου) πρόσθετα κονδύλια ύψους 113 εκατ. ευρώ, ποσό ίσο με το 10% του έργου, εκβιάζοντας ότι αλλιώς θα σταματήσει το έργο και θα απολύσει τους περισσότερους εργαζόμενους. Μέχρι το τέλος του 2009, τέσσερα χρόνια από την έναρξη κατασκευής του έργου, αν και είχε περάσει περίπου το 58% του συμβατικού χρόνου κατασκευής του, είχε κατασκευαστεί περίπου το 13% του φυσικού αντικειμένου, ενώ είχαν απορροφηθεί 104 εκατ. ευρώ για το κυρίως έργο και 20 εκατ. ευρώ για τις αρχαιολογικές εργασίες. Το υπόλοιπο έργο υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί σε τέσσερα χρόνια, αν βέβαια όλα πάνε καλά και αν τηρηθούν οι δεσμεύσεις που ανέλαβε πρόσφατα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών για επιτάχυνση των αρχαιολογικών εργασιών και για καλύτερο συντονισμό, με τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων του μετρό Θεσσαλονίκης στη Θεσσαλονίκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.