Με κατάργηση απειλείται ένας από τους πιο σημαντικούς σταθμούς του μετρό της Θεσσαλονίκης, αυτός του Παπαφείου, καθώς η διοίκηση του ορφανοτροφείου, που πάντα προεδρεύεται από τον εκάστοτε μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, για να μπλοκάρει τη διαδικασία απαλλοτρίωσης των 900 τ.μ. που απαιτούνται για την κατασκευή του σταθμού! Η κίνηση αυτή του μητροπολίτη χαρακτηρίζεται από το υπουργείο Υποδομών ως «κεραυνός εν αιθρία»...
Το μετρό κινδυνεύει, επί της ουσίας, να κουτσουρευτεί και να μείνει με 12, αντί για 13 σταθμούς, με την πολυπληθή περιοχή της Τούμπας να μην εξυπηρετείται από το υπόγειο μέσο σε σταθερή τροχιά.
Ειδικότερα, οι δύο μετροπόντικες παραμένουν ακινητοποιημένοι σε ένα κατάλληλα διαμορφωμένο φρεάτιο, έξω από τη Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ. Κι αυτό καθώς προκειμένου να μπορέσουν να συνεχίσουν τη διάνοιξη των σηράγγων του μετρό, θα πρέπει στα σημεία όπου προγραμματίζεται η κατασκευή των σταθμών να έχουν προηγηθεί ορισμένες εργασίες. Ετσι, θα πρέπει να γίνει μετατόπιση των δικτύων και των αγωγών των Οργανισμών Κοινής Ωφελείας (ύδρευση, αποχέτευση, ΔΕΗ, ΟΤΕ, φυσικό αέριο), αλλά και να κατασκευαστούν οι διαφραγματικοί τοίχοι, δηλαδή το περίβλημα του σταθμού. Μόνον αν προηγηθούν αυτές οι εργασίες μπορούν να προχωρήσουν οι μετροπόντικες. Στο Παπάφειο δεν υπάρχει καν άδεια για την εγκατάσταση των συνεργείων.
«Στο βαθμό που οι επιδιώξεις του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθιμου γίνουν πράξη, θα έχει την... ευτυχία να δει το σταθμό του Παπαφείου να μη γίνεται», λέει ο γ.γ. του υπουργείου Υποδομών, Γιάννης Οικονομίδης.
Το μετρό κινδυνεύει, επί της ουσίας, να κουτσουρευτεί και να μείνει με 12, αντί για 13 σταθμούς, με την πολυπληθή περιοχή της Τούμπας να μην εξυπηρετείται από το υπόγειο μέσο σε σταθερή τροχιά.
Ειδικότερα, οι δύο μετροπόντικες παραμένουν ακινητοποιημένοι σε ένα κατάλληλα διαμορφωμένο φρεάτιο, έξω από τη Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ. Κι αυτό καθώς προκειμένου να μπορέσουν να συνεχίσουν τη διάνοιξη των σηράγγων του μετρό, θα πρέπει στα σημεία όπου προγραμματίζεται η κατασκευή των σταθμών να έχουν προηγηθεί ορισμένες εργασίες. Ετσι, θα πρέπει να γίνει μετατόπιση των δικτύων και των αγωγών των Οργανισμών Κοινής Ωφελείας (ύδρευση, αποχέτευση, ΔΕΗ, ΟΤΕ, φυσικό αέριο), αλλά και να κατασκευαστούν οι διαφραγματικοί τοίχοι, δηλαδή το περίβλημα του σταθμού. Μόνον αν προηγηθούν αυτές οι εργασίες μπορούν να προχωρήσουν οι μετροπόντικες. Στο Παπάφειο δεν υπάρχει καν άδεια για την εγκατάσταση των συνεργείων.
«Στο βαθμό που οι επιδιώξεις του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθιμου γίνουν πράξη, θα έχει την... ευτυχία να δει το σταθμό του Παπαφείου να μη γίνεται», λέει ο γ.γ. του υπουργείου Υποδομών, Γιάννης Οικονομίδης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.