Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Επανασχεδιασμό των έργων στη Θεσσαλονίκη εξήγγειλε ο Δημ. Ρέππας

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 05/07/2010

Πρόβλημα με την εξέλιξη του μετρό διαπίστωσε ο υπουργός Υποδομών
Πρόβλημα στην εξέλιξη του μετρό, που άμεσα πρέπει να αντιμετωπισθεί, διαπίστωσε χθες στη Θεσσαλονίκη ο υπουργός υποδομών Δημήτρης Ρέππας... 


Το πρόβλημα εντοπίζεται στις εκκρεμότητες που σωρεύθηκαν με την ανάδοχο εταιρεία και δεν είχαν αντιμετωπισθεί από την προηγούμενη ηγεσία της Αττικό μετρό. Κοστολογούνται στα 100 εκ ευρώ, που δεν είναι διατεθειμένη να καταβάλει, δίχως δικαστική απόφαση η σημερινή ηγεσία. Η απάντηση της αναδόχου εταιρείας είναι να κρατά επί 6 μήνες τώρα καθηλωμένους στο Συντριβάνι τους δύο μετροπόντικες. Οι λύσεις, όπως εκτιμούν παράγοντες του υπουργείου υποδομών είναι δύο:  συναινετικές διαδικασίες η καταγγελία της σύμβασης σε σχέση με την κατασκευή των σηράγγων. Η κατασκευή των σταθμών και η αρχαιολογική έρευνα μπορεί να γίνει με « εργολαβία σκούπα».
Ο υπουργός διαπίστωσε καθυστέρηση 2,5 χρόνων στην εξέλιξη του έργου και αναρωτήθηκε τι είδους έργο είναι αυτό που έχει προγραμματισθεί να τελειώσει το 2012 όταν :
- η αρχαιολογική έρευνα δυτικά θα έχει οριστικοποιηθεί το 2013
- δύο από τους 13 σταθμούς έχουν προγραμματισθεί να γίνουν σε ρήγμα και ρέμα αντίστοιχα και 8 από τους 13 σταθμούς είναι προβληματικοί.
Πρόγραμμα ιεράρχησης έργων στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης, με προοπτική δεκαετίας, ανακοίνωσε χθες από τη Θεσσαλονίκη ο υπουργός υποδομών Δημήτρης Ρέππας.
Σε παρατήρηση αν οι εξαγγελίες αυτές είναι μία επανάληψη των όσων οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης δεκαετίες τώρα άκουσαν, αλλά έργο δεν είδαν, ο υπουργός απάντησε ότι: "δεν εξαγγέλλουμε έργα, αλλά φτιάχνουμε ένα πλάνο δουλειάς. Προχωράμε σ έναν επανασχεδιασμό γνωστών έργων".
Είναι :
- Οι παρεμβάσεις 200 εκατ. ευρώ που θα γίνουν στην εσωτερική περιφερειακή ώστε να διευκολύνει την κίνηση, με κατάργηση των φαναριών δυτικά.
- H εξωτερική περιφερειακή έως τα Κωνσταντινοπουλίτικα που θα κινείται στο μεγαλύτερο της τμήμα σε ανεξάρτητη υπερυψωμένη γέφυρα για να αποφευχθεί το κόστος των απαλλοτριώσεων
- H ζεύξη Αγγελοχωρίου- Καλοχωρία μήκους 6 χιλιομέτρων
- H  εξεύρεση εναλλακτικού σεναρίου, μετά το ναυάγιο της υποθαλάσσιας αρτηρίας για την ολοκλήρωση του εσωτερικού δακτυλίου
- Oι επεκτάσεις του μετρό έως την Μίκρα, ανατολικά και εκείθεν έως το αεροδρόμιο, δυτικά έως το νοσοκομείο Παπαγεωργίου
- Η δημιουργία εμπορευματικού κέντρου στο στρατόπεδο Γκόνου και στο λιμάνι.

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος1/2/12, 11:37 μ.μ.

    ΣΙΓΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΡΤΗΡΙΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ.ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ.ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΑΛΟΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΠΟΙΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙΑ ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ,ΚΑΙ ΑΦΤΟ ΗΤΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.