Μακεδονία, 07/09/2010
Το πακέτο έργων που εξήγγειλε χθες ο υπουργός Υποδομών Δ. Ρέππας τα είχε όλα: επεκτάσεις του μετρό, τραμ εάν κάποιες δεν γίνουν, δύο υποθαλάσσιες, μία ζεύξη με γέφυρα (Αγγελοχώρι με Καλοχώρι), νέες περιφερειακές, προαστιακός κλπ...
Αυτά όλα θα γίνουν μέχρι το 2020. Δηλαδή, σε δέκα χρόνια, και θα χρειαστούν περισσότερα απο 8 δισ. ευρώ. Βέβαια, όπως ομολόγησε ο υπουργός, από αυτά υπάρχουν μόνο τα 2,4 δισ. ευρώ. Τα υπόλοιπα 6 δισ. θα πρέπει να βρεθούν, κι, όπως ελπίζει ο κ. Ρέππας, θα πρέπει η χώρα να πάει στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, σε ΣΔΙΤ κ.α.
Πέρα από το προφανές, ότι όλα αυτά τα έργα είναι καλοδεχούμενα σε μια παρατημένη πόλη όπως είναι η Θεσσαλονίκη και τα οποία, εφόσον υλοποιηθούν, θα τη μεταμορφώσουν σε μια πραγματικά ευρωπαϊκή μεγαλούπολη, το μεγάλο ερώτημα που προκύπτει αυτόματα είναι εάν θα γίνουν.
Η αμφισβήτηση είναι δεδομένη. Όχι τυχαία. Χρόνια τώρα η Θεσσαλονίκη τέτοιες μέρες (ελέω ΔΕΘ) ακούει εξαγγελίες, σχέδια και έργα. Ελάχιστα υλοποιήθηκαν, και αυτά με μεγάλη καθυστέρηση.
Σε μια εποχή που η οικονομική κρίση τα έχει επισκιάσει όλα, τα μεγάλο ζητούμενο είναι εάν θα βρεθούν τα κονδύλια για να προχωρήσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.