Επεκτάσεις του Μετρό, δημιουργία γραμμών τραμ και προαστιακού, αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών και αλλαγές στον εσωτερικό οδικό δακτύλιο, περιλαμβάνει το στρατηγικό σχέδιο για το νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης... Το σχέδιο, που παρουσίασε στο Τεχνικό Επιμελητήριο Κεντρικής Μακεδονίας ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, έχουν προϋπολογισμό 8 δισεκατομμύρια ευρώ και η υλοποίησή τους προβλέπεται ως το 2020. Στην Αθήνα, τώρα, επανήλθε ο δακτύλιος. Μέσα στο Φθινόπωρο πάντως, μπαίνουν σε φάση εκκίνησης οι αλλαγές στον κυκλοφοριακό χάρτη, με την δημοπράτηση της πρώτης μεγάλης πεζοδρόμησης, στη Βασιλίσσης Ολγας.
Νέος συγκοινωνιακός χάρτης για τη Θεσσαλονίκη
Μετρό, τραμ και προαστιακός αναμένεται να δώσουν τέλος στη κυκλοφοριακή ασφυξία της Θεσσαλονίκης έως το 2020, αλλά και να οδηγήσουν και σε σημαντικές αλλαγές στον χωροταξικό και πολεοδομικό χάρτη της πόλης . Το στρατηγικό σχέδιο για το νέο συγκοινωνιακό δίκτυο της Θεσσαλονίκης που τέθηκε ήδη σε δημόσια διαβούλευση θα αρχίσει να υλοποιείται από τις αρχές του 2011.Όπως τόνισε ο Δημήτρης Ρέππας, το σχέδιο βασίζεται σε αυτό που ζουν και αισθάνονται καθημερινά οι Θεσσαλονικείς ως αναγκαίο για την πόλη. Ο διάλογος με τους φορείς θα διαρκέσει ως το τέλος του χρόνου ώστε στη συνέχεια να προχωρήσει η υλοποίηση. Οι άξονες, στους οποίους βασίζεται το σχέδιο είναι: η εκπόνηση συναινετικού σχεδίου αναφοράς, η διαμόρφωση οργανωτικής και διοικητικής δομής και ο προγραμματισμός της χρηματοδότησης.
Προβλέπεται επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαριά, το αεροδρόμιο, το νοσοκομείο Παπαγεωργίου, τους Αμπελοκήπους, τον Εύοσμο, τη Σίνδο και την Πυλαία, 2 γραμμές τραμ που θα συνδέσουν τις ανατολικές με τις δυτικές συνοικίες , συγκοινωνιακά κέντρα σε Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, Μίκρα και στρατόπεδο Καρατάσιου, γραμμή προαστιακού από το κέντρο μέχρι τη Σίνδο και 8 μεγάλοι χώροι στάθμευσης . Όλα αυτά θα στοιχίσουν 8 δισ ευρώ.
ΠΗΓΕΣ: ΝΕΤ - ΝΕΤ 105,8
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.