ant1online, 23/01/2011
Μπορεί οι καθυστερήσεις στη βασική γραμμή του Μετρό στη Θεσσαλονίκη να είναι δραματικές, ωστόσο το υπουργείο Υποδομών σχεδιάζει, το αργότερο έως το 2020, δίκτυο 33τριών χιλιομέτρων με έξι γραμμές και 33 σταθμούς σε ολόκληρη την πόλη...
Το έργο θα φέρει πνοή στη Θεσσαλονίκη, καθώς θα αποσυμφορήσει το έντονο κυκλοφοριακό, αν και οι Θεσσαλονικείς παραμένουν δύσπιστοι για το χρονοδιάγραμμα.
Σημειώνεται ότι το κόστος κατασκευής όλου του δικτύου ανέρχεται σε περίπου 3 με 3,5 δισ. ευρώ. Σύμφωνα με τον Γιάννη Μαγκριώτη, περίπου 50% των κονδυλίων είναι εξασφαλισμένο, ενώ το υπουργείο αναζητά περίπου 1,5 με 2 δισ. ευρώ.
Υπολογίζεται ότι από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα Επενδύσεων, η οποία χρηματοδοτεί με χαμηλότοκα δάνεια έργα όπως το μετρό, μπορεί να εξασφαλιστεί ακόμη 1 δισ. ευρώ, έτσι ώστε τα υπόλοιπα χρήματα να εξευρεθούν μέσω της αναμόρφωσης του ΕΣΠΑ, αλλά και μέσω του Ε' ΚΠΣ.
Δείτε το video
Μπορεί οι καθυστερήσεις στη βασική γραμμή του Μετρό στη Θεσσαλονίκη να είναι δραματικές, ωστόσο το υπουργείο Υποδομών σχεδιάζει, το αργότερο έως το 2020, δίκτυο 33τριών χιλιομέτρων με έξι γραμμές και 33 σταθμούς σε ολόκληρη την πόλη...
Το έργο θα φέρει πνοή στη Θεσσαλονίκη, καθώς θα αποσυμφορήσει το έντονο κυκλοφοριακό, αν και οι Θεσσαλονικείς παραμένουν δύσπιστοι για το χρονοδιάγραμμα.
Σημειώνεται ότι το κόστος κατασκευής όλου του δικτύου ανέρχεται σε περίπου 3 με 3,5 δισ. ευρώ. Σύμφωνα με τον Γιάννη Μαγκριώτη, περίπου 50% των κονδυλίων είναι εξασφαλισμένο, ενώ το υπουργείο αναζητά περίπου 1,5 με 2 δισ. ευρώ.
Υπολογίζεται ότι από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα Επενδύσεων, η οποία χρηματοδοτεί με χαμηλότοκα δάνεια έργα όπως το μετρό, μπορεί να εξασφαλιστεί ακόμη 1 δισ. ευρώ, έτσι ώστε τα υπόλοιπα χρήματα να εξευρεθούν μέσω της αναμόρφωσης του ΕΣΠΑ, αλλά και μέσω του Ε' ΚΠΣ.
Δείτε το video
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.