Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα για το Μετρό ζητά η ΝΟΔΕ

karfitsa, 15/01/2011


Να αποζημιωθούν, από εδώ και πέρα, όσοι καταστηματάρχες πλήττονται οικονομικά από τις εργασίες του Μετρό πρότεινε ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Βαρτζόπουλος, καλώντας παράλληλα την κυβέρνηση να δεσμευτεί με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα για το πότε θα κλείσουν τα εργοτάξια που δημιουργούν προβλήματα στη λειτουργία της πόλης...
«Αν δεν τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα», συνέχισε, «θα πρέπει να διερευνηθεί αν ευθύνεται ο ανάδοχος ή οι υπηρεσίες του δημοσίου. Στην περίπτωση που οι ευθύνες είναι του αναδόχου, θα πρέπει να καταβάλλει ρήτρες υπέρ του δημοσίου και αυτές, με συγκεκριμένους μηχανισμούς, να διοχετεύονται στους πολίτες. Αν οι ευθύνες ανήκουν στο δημόσιο, τότε θα πρέπει αυτό να αποζημιώσει τους επαγγελματίες που καταστρέφονται». Ακόμα μίλησε για «παράταση της ταλαιπωρίας στην αγορά της Θεσσαλονίκης», κάνοντας ειδική αναφορά στα καταστήματα που βρίσκονται γύρω από τα εργοτάξια στη Μοναστηρίου, στην Εγνατία και στη Δελφών.

Βολές κατά Μαγκριώτη
Από την πλευρά του ο αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών, Σάββας Αναστασιάδης επιτέθηκε στον αρμόδιο υφυπουργό, Γιάννη Μαγκριώτη, λέγοντας ότι συμπεριφέρεται ακόμα σαν να είναι στην αντιπολίτευση. «Η παρουσία του, οι δηλώσεις και οι παρεμβάσεις του δείχνουν ότι αντιπολιτεύεται τον εαυτό του δημιουργώντας πολιτικό θόρυβο και επικοινωνιακά τεχνάσματα. Ο κ. Μαγκριώτης αναζητά άλλοθι στα λάθη προηγούμενων κυβερνήσεων και μοιάζει να έδωσε συγχωροχάρτι στον εαυτό του και στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ» σημείωσε, προσθέτοντας ότι η Ρηγίλλης δεν θα ανεχθεί συκοφαντίες και μεταφορά ευθυνών.
 Τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε και ο Στράτος Σιμόπουλος. Ο αναπληρωτής γραμματέας παραγωγικών τομέων της ΝΔ προέβλεψε ότι με τους ρυθμούς που προχωρά σήμερα το έργο η βασική γραμμή του Μετρό δεν θα είναι έτοιμη ούτε το 2018. Τέλος, ολοκληρώνοντας την τοποθέτηση του, προέτρεψε το υπουργείο Υποδομών να συμπεριλάβει την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση των έργων.
 Τα δυο κακά της μοίρας του Μετρό
Το λόγο πήρε και ο συντονιστής του κύκλου πολιτικής δράσης Περιβάλλοντος, Έργων και Υποδομών της ΝΟΔΕ, Δημήτρης Παπανικολάου, σημειώνοντας ότι το μετρό καρκινοβατεί και βρίσκεται εν υπνώσει για δυο λόγους. Πρώτον γιατί δεν αποδίδονται στην κατασκευάστρια κοινοπραξία χώροι για να στήσει εργοτάξια, είτε επειδή δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις, είτε επειδή εκτελούνται αρχαιολογικές ανασκαφές και δεύτερον επειδή η διοίκηση του έργου εξακολουθεί να βρίσκεται στην Αθήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.