ΘΕΜΑ, 24/01/2011
Εντός των επόμενων εβδομάδων πρόκειται να ανακοινωθεί επίσημα η μερική τροποποίηση του βασικού άξονα του μετρό Θεσσαλονίκης, που ξεκινά από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα καταλήγει στην Μίκρα της Καλαμαριάς, εκεί όπου θα γίνει και το αμαξοστάσιο και όχι στην Πυλαία, όπως γνωστοποίησε τη Δευτέρα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, στο περιθώριο σύσκεψης που έγινε υπό τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή των τοπικών αρχόντων...
Όπως επεσήμανε ο κ. Τσίτουρας, το θέμα της επαναχάραξης «ήταν υποχρέωσή μας να το εξετάσουμε για το δημόσιο συμφέρον, με δεδομένο ότι με την επανεξέταση εξοικονομούνται 250 εκατ. ευρώ, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλες εργασίες του μετρό».
Με την επαναχάραξη, όπως σημείωσε ο κ. Τσίτουρας δεν καταργείται καμία γραμμή, απλά επιτυγχάνονται ορθολογικές μετατοπίσεις. Ο αρχικός σχεδιασμός κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης, όπως τόνισε, έγινε σε παρελθόντα χρόνο και χωρίς να συνυπολογίζεται η επέκταση προς την Καλαμαριά, ενώ δεν υπήρχε και πρόβλεψη να γίνει γραμμή που θα περνάει από Τούμπα και Χαριλάου με τελικό προορισμό την Πυλαία, όπου τελικά θα γίνει τερματικός σταθμός και όχι αμαξοστάσιο. «Δεν ακυρώνουμε κανέναν σταθμό και αξιοποιούμε καλύτερα τα χρήματα που με τα μεγαλόπνοα σχέδια μάς λείπουν πολύ, ειδικά σε αυτήν την οικονομική συγκυρία», υπογράμμισε. Διευκρίνισε δε ότι μέχρι σήμερα σε όσες συζητήσεις έχουν γίνει κανένας φορέας δεν έχει φέρει αντίρρηση για την επαναχάραξη του έργου.
Εντός των επόμενων εβδομάδων πρόκειται να ανακοινωθεί επίσημα η μερική τροποποίηση του βασικού άξονα του μετρό Θεσσαλονίκης, που ξεκινά από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα καταλήγει στην Μίκρα της Καλαμαριάς, εκεί όπου θα γίνει και το αμαξοστάσιο και όχι στην Πυλαία, όπως γνωστοποίησε τη Δευτέρα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, στο περιθώριο σύσκεψης που έγινε υπό τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή των τοπικών αρχόντων...
Όπως επεσήμανε ο κ. Τσίτουρας, το θέμα της επαναχάραξης «ήταν υποχρέωσή μας να το εξετάσουμε για το δημόσιο συμφέρον, με δεδομένο ότι με την επανεξέταση εξοικονομούνται 250 εκατ. ευρώ, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλες εργασίες του μετρό».
Με την επαναχάραξη, όπως σημείωσε ο κ. Τσίτουρας δεν καταργείται καμία γραμμή, απλά επιτυγχάνονται ορθολογικές μετατοπίσεις. Ο αρχικός σχεδιασμός κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης, όπως τόνισε, έγινε σε παρελθόντα χρόνο και χωρίς να συνυπολογίζεται η επέκταση προς την Καλαμαριά, ενώ δεν υπήρχε και πρόβλεψη να γίνει γραμμή που θα περνάει από Τούμπα και Χαριλάου με τελικό προορισμό την Πυλαία, όπου τελικά θα γίνει τερματικός σταθμός και όχι αμαξοστάσιο. «Δεν ακυρώνουμε κανέναν σταθμό και αξιοποιούμε καλύτερα τα χρήματα που με τα μεγαλόπνοα σχέδια μάς λείπουν πολύ, ειδικά σε αυτήν την οικονομική συγκυρία», υπογράμμισε. Διευκρίνισε δε ότι μέχρι σήμερα σε όσες συζητήσεις έχουν γίνει κανένας φορέας δεν έχει φέρει αντίρρηση για την επαναχάραξη του έργου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.