spnews, 21/02/2011
Αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία περιείχε η απάντηση του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη προς το βουλευτή της ΝΔ Θεόδωρο Καράογλου, σχετικά με την πορεία των εργασιών στο Μετρό της Θεσσαλονίκης...
Ο υφυπουργός επέρριψε ευθύνες στην κατασκευάστρια κοινοπραξία για τους χαμηλούς ρυθμούς εργασιών στο μετρό, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι όταν η διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. παρέλαβε το έργο υπήρχαν σοβαρά διοικητικά και τεχνικά προβλήματα.
Βέβαια η κυριότερη αιτία που επιβράδυνε τις εργασίες του μετρό ήταν οι αρχαιολογικές ανασκαφές που όπως τονίζεται από τον κ. Μαγκριώτη, «οι χρονικές καθυστερήσεις των εκτελουμένων εργασιών, σε σχέση με το συμβατικό χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου, οφειλόταν κυρίως στις ανάγκες της αρχαιολογικής έρευνας και συγκεκριμένα στους παρατεταμένους χρόνους αρχαιολογικών ανασκαφών, καθώς και στις χρονοβόρες διαδικασίες διαχείρισης των αρχαιολογικών ευρημάτων».
Ωστόσο δεν παύει να επιρρίπτει τις ευθύνες για την καθυστέρηση, τόσο στην κοινοπραξία, όσο και στο ελληνικό Δημόσιο.
Όσον αφορά την τωρινή πορεία των έργων, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Γιάννη Μαγκριώτη, η γραμμή του μετρό εντός του δήμου Θεσσαλονίκης, δηλαδή αυτή που κατασκευάζεται τώρα, θα είναι έτοιμη στο τέλος του 2014 ή στις αρχές του 2015.
Όσο για την επέκταση της Καλαμαριάς, σχεδιάζεται να βρεθεί ανάδοχος έως το τέλος του χρόνου, ενώ η ολοκλήρωση της γραμμής από την Καλαμαριά μέχρι τη Μίκρα, υπολογίζεται μέσα στο 2015.
Τέλος, όσον αφορά την επέκταση του μετρό στη δυτική πλευρά της πόλης, υπολογίζεται ότι το έργο θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2013. Όπως τόνισε ο κ. Μαγκριώτης, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο σχεδιασμό της δυτικής επέκτασης, καθώς όπως είπε η Δυτική Θεσσαλονίκη έχει αδικηθεί αρκετά μέχρι σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.