spnews, 08/03/2011
Η Καλαμαριά είναι ένας δήμος που κυριολεκτικά θα ευνοηθεί πολύ όταν συνδεθεί με τη γραμμή του μετρό με το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Είστε αισιόδοξος μετά τις τελευταίες διαβεβαιώσεις του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη, ότι τα έργα δηλαδή θα ξεκινήσουν άμεσα;
Το μετρό είναι έργο ζωτικής σημασίας για την πόλη της Θεσσαλονίκης και πρέπει όλοι να συνεργαστούμε για να τελειώσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Βέβαια η Καλαμαριά σαν μεγάλος δήμος, αλλά και σαν δήμος που είναι η είσοδος και η έξοδος της πόλης από την ανατολική πλευρά της Θεσσαλονίκης παίζει κυρίαρχο ρόλο όσον αφορά το μετρό. Το μετρό λοιπόν πάει Καλαμαριά, το γνωρίζουν και οι συμπολίτες μας, όχι μόνο της Καλαμαριάς αλλά και όλης της Θεσσαλονίκης, το μετρό περνάει στην Καλαμαριά, εμείς χωροθετήσαμε τον τερματικό σταθμό και το σταθμό μετεπιβίβασης στη Μίκρα, μία έκταση 130 στρεμμάτων στην περιοχή της Μίκρας, την περνάμε και μέσα από το γενικό πολεοδομικό για να γίνει εκεί ο γενικός τερματικός σταθμός του μετρό, είμαστε στο κομμάτι της διαβούλευσης.
Όσον αφορά την πορεία του έργου είμαι αισιόδοξος και μετά τις τελευταίες διαβεβαιώσεις του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του Γιάννη του Μαγκριώτη, ότι το έργο της Καλαμαριάς αποκτά ανάδοχο μέσα στο 2011 και ξεκινά αν εκτελείται ταυτόχρονα με την κεντρική γραμμή του μετρό που είναι στο δήμο Θεσσαλονίκης. Άρα λοιπόν είμαι αισιόδοξος εάν υπάρξει η ικανή χρηματοδότηση και πιστεύω ότι και αν τηρηθεί ακριβώς το χρονοδιάγραμμα η Καλαμαριά μπορεί το 2015 -16 να έχει μετρό.
Η Καλαμαριά είναι ένας δήμος που κυριολεκτικά θα ευνοηθεί πολύ όταν συνδεθεί με τη γραμμή του μετρό με το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Είστε αισιόδοξος μετά τις τελευταίες διαβεβαιώσεις του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη, ότι τα έργα δηλαδή θα ξεκινήσουν άμεσα;
Το μετρό είναι έργο ζωτικής σημασίας για την πόλη της Θεσσαλονίκης και πρέπει όλοι να συνεργαστούμε για να τελειώσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Βέβαια η Καλαμαριά σαν μεγάλος δήμος, αλλά και σαν δήμος που είναι η είσοδος και η έξοδος της πόλης από την ανατολική πλευρά της Θεσσαλονίκης παίζει κυρίαρχο ρόλο όσον αφορά το μετρό. Το μετρό λοιπόν πάει Καλαμαριά, το γνωρίζουν και οι συμπολίτες μας, όχι μόνο της Καλαμαριάς αλλά και όλης της Θεσσαλονίκης, το μετρό περνάει στην Καλαμαριά, εμείς χωροθετήσαμε τον τερματικό σταθμό και το σταθμό μετεπιβίβασης στη Μίκρα, μία έκταση 130 στρεμμάτων στην περιοχή της Μίκρας, την περνάμε και μέσα από το γενικό πολεοδομικό για να γίνει εκεί ο γενικός τερματικός σταθμός του μετρό, είμαστε στο κομμάτι της διαβούλευσης.
Όσον αφορά την πορεία του έργου είμαι αισιόδοξος και μετά τις τελευταίες διαβεβαιώσεις του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του Γιάννη του Μαγκριώτη, ότι το έργο της Καλαμαριάς αποκτά ανάδοχο μέσα στο 2011 και ξεκινά αν εκτελείται ταυτόχρονα με την κεντρική γραμμή του μετρό που είναι στο δήμο Θεσσαλονίκης. Άρα λοιπόν είμαι αισιόδοξος εάν υπάρξει η ικανή χρηματοδότηση και πιστεύω ότι και αν τηρηθεί ακριβώς το χρονοδιάγραμμα η Καλαμαριά μπορεί το 2015 -16 να έχει μετρό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.