ypodomes.com,25/07/2012
Για τους τομείς δραστηριότητας και τις προτεραιότητες του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μίλησε σήμερα το πρωί, ο ΥΠΑΝΥΠ Κωστής Χατζηδάκης , στην εκπομπή του Άρη Πορτοσάλτε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ 100,3...
Για τον ΟΣΕ και την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:
«Υπάρχουν δύο χωριστά πράγματα. Ένα πράγμα είναι το δίκτυο, ένα άλλο πράγμα είναι τα τρένα. Το δίκτυο είναι ο ΟΣΕ, τα δίκτυα αυτά στην Ευρώπη είναι κρατικά γιατί από τη φύση τους είναι μονοπωλιακά αλλά κυρίως γιατί είναι ζημιογόνα, άρα κανείς δεν θέλει να τα πάρει. Εμείς έχουμε υποχρέωση να κάνουμε τον εκσυγχρονισμό του δικτύου, τουλάχιστον να τελειώσει το Πάτρα –Αθήνα – Θεσσαλονίκη …όταν ολοκληρωθεί, τουλάχιστον θα είναι σύγχρονη βασική σιδηροδρομική γραμμή. Πρέπει να τελειώσει για να είναι όχι μόνο σύγχρονες σιδηροδρομικές μεταφορές αλλά να μπορούν να μπουν και εταιρείες επάνω. Και επίσης πρέπει να είναι προσβάσιμα τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, διότι τα λιμάνια δίνουν δύναμη στον σιδηρόδρομο και ο σιδηρόδρομος δίνει δύναμη στα λιμάνια και αυτό θα κάνει και πιο ελκυστική την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Για τους τομείς δραστηριότητας και τις προτεραιότητες του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μίλησε σήμερα το πρωί, ο ΥΠΑΝΥΠ Κωστής Χατζηδάκης , στην εκπομπή του Άρη Πορτοσάλτε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ 100,3...
Για τον ΟΣΕ και την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:
«Υπάρχουν δύο χωριστά πράγματα. Ένα πράγμα είναι το δίκτυο, ένα άλλο πράγμα είναι τα τρένα. Το δίκτυο είναι ο ΟΣΕ, τα δίκτυα αυτά στην Ευρώπη είναι κρατικά γιατί από τη φύση τους είναι μονοπωλιακά αλλά κυρίως γιατί είναι ζημιογόνα, άρα κανείς δεν θέλει να τα πάρει. Εμείς έχουμε υποχρέωση να κάνουμε τον εκσυγχρονισμό του δικτύου, τουλάχιστον να τελειώσει το Πάτρα –Αθήνα – Θεσσαλονίκη …όταν ολοκληρωθεί, τουλάχιστον θα είναι σύγχρονη βασική σιδηροδρομική γραμμή. Πρέπει να τελειώσει για να είναι όχι μόνο σύγχρονες σιδηροδρομικές μεταφορές αλλά να μπορούν να μπουν και εταιρείες επάνω. Και επίσης πρέπει να είναι προσβάσιμα τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, διότι τα λιμάνια δίνουν δύναμη στον σιδηρόδρομο και ο σιδηρόδρομος δίνει δύναμη στα λιμάνια και αυτό θα κάνει και πιο ελκυστική την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εμείς κουβεντιάζουμε για αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία όμως θα
πρέπει να είναι ελκυστική, θα πρέπει να έχει ξεπεράσει τα όποια νομικά
εμπόδια έχει με την Κομισιόν και θα πρέπει να είναι σε τέτοια μορφή που
να μην είναι άγονη η προσπάθεια αποκρατικοποίησης. Έχει αντίστοιχες
δυσκολίες με την Ολυμπιακή και αυτό που θα ξεκινήσουμε τις επόμενες
μέρες είναι να διαμορφώσουμε το πλαίσιο εκείνο που θα επιτρέψει η όποια
προσπάθεια να προχωρήσει με επιτυχία. Είμαστε στην φάση του σχεδιασμού
και σε αυτό θα κριθούμε από το αποτέλεσμα. Είναι δύσκολη δουλειά αλλά
πρέπει να γίνει».
Για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τα ταμειακά προβλήματα του ΟΣΥ:
«Η κυβέρνηση είναι τρικομματική, επομένως ο υπουργός πρέπει να εκφράζει τον κοινό παρονομαστή των θέσεων των τριών κομμάτων. Μπορώ να σας πω ότι πράγματι είναι ένα μεγάλο άγχος και για μένα ότι με το καλημέρα βρήκα αυτό το πρόβλημα στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ. Θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε.
Από τη μια μεριά πράγματι χρωστάνε διάφοροι δημόσιοι οργανισμοί στα λεωφορεία από οφειλές για μαθητές, για αναπήρους κλπ, από την άλλη πλευρά καταλαβαίνω ότι υπάρχουν διάφορες εκκρεμότητες σε σχέση με την οργανωτική και λειτουργική ανασυγκρότηση της συγκεκριμένης επιχείρησης. Πρέπει λοιπόν να τα δούμε αυτά, αλλά προφανώς δεν μπορεί να αφεθεί να λειτουργεί ανεξέλεγκτα. Όπως επίσης δεν μπορεί και το δημόσιο το ίδιο να χρωστάει στον εαυτό του και να δημιουργεί τέτοια προβλήματα».
Για το ΜΕΤΡΟ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και το αεροδρόμιο στο Καστέλλι
«Έχει ξεπεραστεί το πρόβλημα και βούλησή μας είναι να προχωρήσει απρόσκοπτα το Μετρό της Αθήνας και αντίστοιχα θέλουμε να προχωρήσει χωρίς προσκόμματα και το Μετρό της Θεσσαλονίκης. Το βασικό είναι να «ξεκολλήσουν» ορισμένα κολλημένα έργα...Πρέπει να προχωρήσει το Μετρό της Αθήνας που μέχρι πρότινος ήταν κολλημένο, να μην έχουμε πρόβλημα στο Μετρό της Θεσσαλονίκης στην κατασκευή, να προχωρήσουμε με το επίσης κολλημένο έργο του αεροδρομίου του Καστελλίου που είναι πολύ μεγάλο φιλόδοξο ΣΔΙΤ, έργο που πρέπει επίσης να προχωρήσει. Να βάλουμε μπροστά τη μηχανή, είναι σαν ένα σταματημένο αυτοκίνητο η ελληνική οικονομία το οποίο πρέπει να το σπρώξουμε λίγο και αν πάρει μπροστά, ξεπερνώντας την κρίση της εμπιστοσύνης που υπάρχει αυτή την ώρα και εκπλήττοντας ευχάριστα στην συνέχεια θα προχωρήσουμε.Το καλοκαίρι είναι μια πολύ κρίσιμη φάση για αυτό πρέπει να επικεντρωθούμε στην δουλειά μας».
Επίσης, ο Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κ. Χατζηδάκης τόνισε μεταξύ άλλων:
"Αυτή την ώρα είμαστε στο επίκεντρο της προσοχής όλου του κόσμου. Πρέπει λοιπόν να φύγουμε από το μάτι του κυκλώνα και για να φύγουμε από αυτό, πρέπει να δουλέψουμε συστηματικά. Να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της ρευστότητας και για αυτό δουλέψαμε με την Ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων, να κάνουμε ένα άνοιγμα στην επιχειρηματικότητα για να μην φαινόμαστε Σοβιετική χώρα και αν το πράγμα ξεκινήσει στην συνέχεια θα ‘ρθούν όλα με τη σειρά τους. Αλλά πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί με ενότητα και αποτελεσματικότητα".
Για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τα ταμειακά προβλήματα του ΟΣΥ:
«Η κυβέρνηση είναι τρικομματική, επομένως ο υπουργός πρέπει να εκφράζει τον κοινό παρονομαστή των θέσεων των τριών κομμάτων. Μπορώ να σας πω ότι πράγματι είναι ένα μεγάλο άγχος και για μένα ότι με το καλημέρα βρήκα αυτό το πρόβλημα στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ. Θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε.
Από τη μια μεριά πράγματι χρωστάνε διάφοροι δημόσιοι οργανισμοί στα λεωφορεία από οφειλές για μαθητές, για αναπήρους κλπ, από την άλλη πλευρά καταλαβαίνω ότι υπάρχουν διάφορες εκκρεμότητες σε σχέση με την οργανωτική και λειτουργική ανασυγκρότηση της συγκεκριμένης επιχείρησης. Πρέπει λοιπόν να τα δούμε αυτά, αλλά προφανώς δεν μπορεί να αφεθεί να λειτουργεί ανεξέλεγκτα. Όπως επίσης δεν μπορεί και το δημόσιο το ίδιο να χρωστάει στον εαυτό του και να δημιουργεί τέτοια προβλήματα».
Για το ΜΕΤΡΟ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και το αεροδρόμιο στο Καστέλλι
«Έχει ξεπεραστεί το πρόβλημα και βούλησή μας είναι να προχωρήσει απρόσκοπτα το Μετρό της Αθήνας και αντίστοιχα θέλουμε να προχωρήσει χωρίς προσκόμματα και το Μετρό της Θεσσαλονίκης. Το βασικό είναι να «ξεκολλήσουν» ορισμένα κολλημένα έργα...Πρέπει να προχωρήσει το Μετρό της Αθήνας που μέχρι πρότινος ήταν κολλημένο, να μην έχουμε πρόβλημα στο Μετρό της Θεσσαλονίκης στην κατασκευή, να προχωρήσουμε με το επίσης κολλημένο έργο του αεροδρομίου του Καστελλίου που είναι πολύ μεγάλο φιλόδοξο ΣΔΙΤ, έργο που πρέπει επίσης να προχωρήσει. Να βάλουμε μπροστά τη μηχανή, είναι σαν ένα σταματημένο αυτοκίνητο η ελληνική οικονομία το οποίο πρέπει να το σπρώξουμε λίγο και αν πάρει μπροστά, ξεπερνώντας την κρίση της εμπιστοσύνης που υπάρχει αυτή την ώρα και εκπλήττοντας ευχάριστα στην συνέχεια θα προχωρήσουμε.Το καλοκαίρι είναι μια πολύ κρίσιμη φάση για αυτό πρέπει να επικεντρωθούμε στην δουλειά μας».
Επίσης, ο Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κ. Χατζηδάκης τόνισε μεταξύ άλλων:
"Αυτή την ώρα είμαστε στο επίκεντρο της προσοχής όλου του κόσμου. Πρέπει λοιπόν να φύγουμε από το μάτι του κυκλώνα και για να φύγουμε από αυτό, πρέπει να δουλέψουμε συστηματικά. Να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της ρευστότητας και για αυτό δουλέψαμε με την Ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων, να κάνουμε ένα άνοιγμα στην επιχειρηματικότητα για να μην φαινόμαστε Σοβιετική χώρα και αν το πράγμα ξεκινήσει στην συνέχεια θα ‘ρθούν όλα με τη σειρά τους. Αλλά πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί με ενότητα και αποτελεσματικότητα".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.