ypodomes.com,30/08/2013
Νέο χρονοδιάγραμμα έδωσε εχθές από τη Θεσσαλονίκη ο Υπουργός Υποδομών κος Χρυσοχοϊδης. 'Οπως δήλωσε η βασική γραμμή από το Νέο Σιδηροδρομικό σταθμό έως τη Νέα Ελβετία θα δοθεί σε λειτουργία τέλος του 2016 με αρχές του 2017. Για την επέκταση προς Καλαμαριά το μέχρι σήμερα χρονοδιάγραμμα προσδιορίζει λειτουργία σταθα παραδοθεί στα τέλη του 2018.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, στο τέλος του 2013, το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης θα απασχολεί 900 άτομα, έναντι περίπου 500 προ διμήνου και 710 σήμερα.
Πρόσθεσε ότι έχει παραδοθεί το 47% των έργων πολιτικού μηχανικού και το 77%των σηράγγων. «Με κοινή προσπάθεια έχουν ξεπεραστεί πολλά τεχνικά εμπόδια και βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο η οικονομική ανασυγκρότηση της κοινοπραξίας του έργου. Συνεπώς, το έργο μπορεί να προχωρήσει ανεμπόδιστα» είπε, ενώ προχώρησε και σε ανακοινώσεις για τη σύνδεση της έκτης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον άξονα ΠΑΘΕ, αλλά και για το έργο της ανακατασκευής και επέκτασης του υφιστάμενου διαδρόμου προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.
Απο την πλευρά του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό κος Τσίτουρας δήλωσε πως η καθυστέρηση των εργασιών στο σταθμό «Βενιζέλου» δεν θα ρίξει έξω το αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα, τώρα μάλιστα που έχει βρεθεί λύση στα χρηματοδοτικά ζητήματα της Κοινοπραξίας αλλά και στα περισσότερα τεχνικά προβλήματα του έργου.
«Οι καθυστερήσεις στο έργο οφείλονται στο ότι ξεκίνησε δίχως να είναι ώριμο μελετητικά. Τώρα πλέον περνάμε στην κατασκευή», είπε ο κ. Τσίτουρας ο οποίος είπε ότι στο επόμενο εξάμηνο και μέχρι το Μάρτιο του 2014 θα έχουν:
-Κατασκευαστεί 4 σταθμοί ως προς τα έργα πολιτικού μηχανικού, δηλαδή «Ν.Σ.Σ.», «Πανεπιστήμιο», «Ευκλείδης» και «Φλέμινγκ», ο επίσταθμος στο ΝΣΣ, η διακλάδωση Δημοκρατίας και δύο διασταυρώσεις.
-Όλα τα κατασκευαστικά μέτωπα θα βρίσκονται σε εξέλιξη με εξαίρεση τους σταθμούς «Βενιζέλου» και «Αγ. Σοφίας» που θα συνεχίζεται η αρχαιολογική έρευνα.
Θα έχουν κλείσει όλα τα μελετητικά θέματα που αφορούν την κατασκευή.
Ο κ. Τσίτουρας είπε ότι όλοι οι χώροι έχουν αποδοθεί στον εργολάβο, με μόνη εξαίρεση το σταθμό «Βούλγαρη», όπου ακόμη αναμένεται η έκδοση προσωρινής τιμής μονάδας από το δικαστήριο για να προχωρήσουν οι απαλλοτριώσεις και, τη «Βενιζέλου» που σκόνταψε στη γνωστή υπόθεση των αρχαιολογικών ευρημάτων, υπόθεση στην οποία όμως έχει εξευρεθεί λύση.
Επόμενη επέκταση προς Σταυρούπολη, Ευκαρπία
Η η Αττικό Μετρό Α.Ε. έχει ρίξει μεγάλο βάρος για την ολοκλήρωση και ωρίμανση των μελετών για την πρώτη επέκταση προς Δυτικά και Σταυρούπολη, τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό.Η επέκταση αυτή έχει μήκος 6χλμ και 5 νέους σταθμούς, οι οποίοι θα κατασκευαστούν πάνω στον οδικό άξονα της οδού Λαγκαδά.
Το χρονοδιάγραμμα για το Μετρό Θεσσαλονίκης θα τηρηθεί
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, στο τέλος του 2013, το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης θα απασχολεί 900 άτομα, έναντι περίπου 500 προ διμήνου και 710 σήμερα.
Πρόσθεσε ότι έχει παραδοθεί το 47% των έργων πολιτικού μηχανικού και το 77%των σηράγγων. «Με κοινή προσπάθεια έχουν ξεπεραστεί πολλά τεχνικά εμπόδια και βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο η οικονομική ανασυγκρότηση της κοινοπραξίας του έργου. Συνεπώς, το έργο μπορεί να προχωρήσει ανεμπόδιστα» είπε, ενώ προχώρησε και σε ανακοινώσεις για τη σύνδεση της έκτης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον άξονα ΠΑΘΕ, αλλά και για το έργο της ανακατασκευής και επέκτασης του υφιστάμενου διαδρόμου προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.
Απο την πλευρά του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό κος Τσίτουρας δήλωσε πως η καθυστέρηση των εργασιών στο σταθμό «Βενιζέλου» δεν θα ρίξει έξω το αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα, τώρα μάλιστα που έχει βρεθεί λύση στα χρηματοδοτικά ζητήματα της Κοινοπραξίας αλλά και στα περισσότερα τεχνικά προβλήματα του έργου.
«Οι καθυστερήσεις στο έργο οφείλονται στο ότι ξεκίνησε δίχως να είναι ώριμο μελετητικά. Τώρα πλέον περνάμε στην κατασκευή», είπε ο κ. Τσίτουρας ο οποίος είπε ότι στο επόμενο εξάμηνο και μέχρι το Μάρτιο του 2014 θα έχουν:
-Κατασκευαστεί 4 σταθμοί ως προς τα έργα πολιτικού μηχανικού, δηλαδή «Ν.Σ.Σ.», «Πανεπιστήμιο», «Ευκλείδης» και «Φλέμινγκ», ο επίσταθμος στο ΝΣΣ, η διακλάδωση Δημοκρατίας και δύο διασταυρώσεις.
-Όλα τα κατασκευαστικά μέτωπα θα βρίσκονται σε εξέλιξη με εξαίρεση τους σταθμούς «Βενιζέλου» και «Αγ. Σοφίας» που θα συνεχίζεται η αρχαιολογική έρευνα.
Θα έχουν κλείσει όλα τα μελετητικά θέματα που αφορούν την κατασκευή.
Ο κ. Τσίτουρας είπε ότι όλοι οι χώροι έχουν αποδοθεί στον εργολάβο, με μόνη εξαίρεση το σταθμό «Βούλγαρη», όπου ακόμη αναμένεται η έκδοση προσωρινής τιμής μονάδας από το δικαστήριο για να προχωρήσουν οι απαλλοτριώσεις και, τη «Βενιζέλου» που σκόνταψε στη γνωστή υπόθεση των αρχαιολογικών ευρημάτων, υπόθεση στην οποία όμως έχει εξευρεθεί λύση.
Επόμενη επέκταση προς Σταυρούπολη, Ευκαρπία
Η η Αττικό Μετρό Α.Ε. έχει ρίξει μεγάλο βάρος για την ολοκλήρωση και ωρίμανση των μελετών για την πρώτη επέκταση προς Δυτικά και Σταυρούπολη, τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό.Η επέκταση αυτή έχει μήκος 6χλμ και 5 νέους σταθμούς, οι οποίοι θα κατασκευαστούν πάνω στον οδικό άξονα της οδού Λαγκαδά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.