ypodomes.com,27/11/2013
Λιγότερες δυσκολίες και καθυστερήσεις, σε σχέση με την εξέλιξη του έργου στην κεντρική γραμμή του μετρό, θα έχει η επέκταση προς Καλαμαριά, η σύμβαση ανάθεσης της οποίας υπογράφηκε πριν από 4 μήνες. Τα παραπάνω τονίστηκαν σε ημερίδα για το μετρό, που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών του ΕΚΕΤΑ, με τη συμμετοχή και του Συνδέσμου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, στο κτίριο του ΕΚΕΤΑ.
Όπως ανέφερε ο διευθυντής του μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κωνσταντινίδης, η ωριμότητα των μελετών είναι σε σχετικά ικανοποιητικό επίπεδο, ενώ και το αρχαιολογικό έργο θα είναι μικρότερης κλίμακας. Ήδη, παραδόθηκε στην κοινοπραξία ο πρώτος χώρος, στην περιοχή Μίκρας, στον οποίο θα αρχίσουν οι εργασίες.
Παράλληλα, ο κ. Κωνσταντινίδης επεσήμανε την ανάγκη να προχωρήσει το έργο στο σταθμό Βενιζέλου, όπου λόγω της επικείμενης απόφασης του ΚΑΣ για τις αρχαιότητες έχουν σταματήσει οι εργασίες.
Την ανάγκη δημιουργίας ενός ενιαίου συγκοινωνιακού φορέα, που θα προβλέπει την εναρμόνιση του έργου, αφού ολοκληρωθεί, με το γενικότερο συγκοινωνιακό σχεδιασμό επεσήμανε εξάλλου, ο διευθυντής του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ, Γιώργος Γιαννόπουλος.
Λιγότερες δυσκολίες και καθυστερήσεις, σε σχέση με την εξέλιξη του έργου στην κεντρική γραμμή του μετρό, θα έχει η επέκταση προς Καλαμαριά, η σύμβαση ανάθεσης της οποίας υπογράφηκε πριν από 4 μήνες. Τα παραπάνω τονίστηκαν σε ημερίδα για το μετρό, που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών του ΕΚΕΤΑ, με τη συμμετοχή και του Συνδέσμου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, στο κτίριο του ΕΚΕΤΑ.
Όπως ανέφερε ο διευθυντής του μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κωνσταντινίδης, η ωριμότητα των μελετών είναι σε σχετικά ικανοποιητικό επίπεδο, ενώ και το αρχαιολογικό έργο θα είναι μικρότερης κλίμακας. Ήδη, παραδόθηκε στην κοινοπραξία ο πρώτος χώρος, στην περιοχή Μίκρας, στον οποίο θα αρχίσουν οι εργασίες.
Παράλληλα, ο κ. Κωνσταντινίδης επεσήμανε την ανάγκη να προχωρήσει το έργο στο σταθμό Βενιζέλου, όπου λόγω της επικείμενης απόφασης του ΚΑΣ για τις αρχαιότητες έχουν σταματήσει οι εργασίες.
Την ανάγκη δημιουργίας ενός ενιαίου συγκοινωνιακού φορέα, που θα προβλέπει την εναρμόνιση του έργου, αφού ολοκληρωθεί, με το γενικότερο συγκοινωνιακό σχεδιασμό επεσήμανε εξάλλου, ο διευθυντής του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ, Γιώργος Γιαννόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.