Σωματείο Εργαζομένων στο Μετρό,07/12/2013
Την Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου, με λύπη διαπιστώσαμε την εμμονή της Αττικό Μετρό και τη σπουδή της Κ/Ξ Κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης (;) για πραγματοποίηση απολύσεων στο αρχαιολογικό τμήμα του έργου, παρά τις αντίθετες θέσεις των αρμόδιων εφορειών και την υπ. αριθ. 29732/441/16.09.2013 Υ. Α. του Υπουργού ΕΚΑΠ.
Την ίδια ώρα, ο Υπουργός Υποδομών όπως και ο ΓΓ Δημοσίων έργων , μιλούν περί εξασφαλισμένων κονδυλίων, σφικτό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου και ανάπτυξη πολλών θέσεων εργασίας. Όποτε δε, διατυπώθηκε ερώτηση για το λόγο που δεν ολοκληρώνονται οι ανασκαφικές εργασίες που υπολείπονται σε ποσοστό περίπου 30%, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ίδιου του Υπουργείου Πολιτισμού και σε αντιδιαστολή με τις εξαγγελίες της ΓΓ του ΥΠΠΟ κας. Μενδώνη στη Βουλή των Ελλήνων για ολοκλήρωσή τους εντός του 2012, η φτηνή και πολιτικάντικη απάντηση που λαμβάναμε ως εργαζόμενοι και ως κοινωνία της πόλης ήταν μία και κοινότυπη. Πως όλα αυτά έχουν όνομα και επίθετο – Γιάννης Μπουτάρης.
Τελικά, πραγματικά όλα έχουν όνομα και επίθετο. Προφανώς, αυτός που έκανε το λάθος στη μελέτη και έχουν μπλοκάρει οι Μετροπόντικες στο Σταθμό Αναλήψη, έχει όνομα και επίθετο. Όπως προφανώς και αυτοί που προσπαθούν να συγκαλύψουν και να αποκρύψουν αυτό το λάθος. Όνομα και επίθετο έχουν και αυτοί που έκανα λάθος εκτίμηση για το χρόνο και το κόστος των αρχαιολογικών εργασιών. Όνομα και επίθετο έχουν και όσοι έπρεπε να είχαν ολοκληρώσει τις απαλλοτριώσεις των περιοχών των μελλοντικών σταθμών και ούτω καθεξής.
Ένας που έχει όνομα και επίθετο, μπορεί να βγει να πει την αλήθεια για το έργο;
Ένας που έχει όνομα και επίθετο, μπορεί να πει αν υπάρχουν και πόσα χρήματα για την ολοκλήρωση των ανασκαφών;
Ένας που έχει όνομα και επίθετο, μπορεί να βγει και να πει στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης, ένα αληθινό και ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα των εργασιών;
Ένας που έχει όνομα και επίθετο, μπορεί να πει σε όλους όσους μέχρι σήμερα απολύθηκαν και πίστεψαν στην επαναπρόσληψή τους, πότε επιτέλους θα ανοίξει ο Σταθμός της Αγίας Σοφίας;
Ή μήπως για όλα τα παραπάνω, πάλι φταίνε οι εργαζόμενοι στο αρχαιολογικό τμήμα και για αυτό πρέπει να πληρώσουν, όπως εδώ και πάνω από ένα χρόνο πληρώνουν;
Η ανησυχία μας λοιπόν είναι έντονη για το μέλλον του έργου και οι διαθέσεις της Αττικό Μετρό, μας αναγκάζουν να αντιδράσουμε πραγματοποιώντας 24ωρη απεργία τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013, απαιτώντας
- Την άμεση ανάκληση των απολύσεων σεβόμενοι τις εργασιακές ανάγκες που υπάρχουν βάσει των μόνων αρμόδιων που είναι οι εφορείες αρχαιοτήτων.
- Την σύναψη συμβάσεων που θα εξασφαλίσουν τις ήδη υπάρχουσες αποδοχές και τα υπάρχοντα δικαιώματα των εργαζομένων, δίνοντας το παράδειγμα ότι εξυπηρετείτε το καλό του έργου.
- Την εξασφάλιση κονδυλίων για την ολοκλήρωση των αρχαιολογικών εργασιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης, όπως και για την μελέτη, συντήρηση και ανάδειξη των αρχαιοτήτων.
Καλούμε τους υπεύθυνους του έργου να πράξουν με υπευθυνότητα και να αναλογιστούν την τύχη του έργου.
Την Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου, με λύπη διαπιστώσαμε την εμμονή της Αττικό Μετρό και τη σπουδή της Κ/Ξ Κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης (;) για πραγματοποίηση απολύσεων στο αρχαιολογικό τμήμα του έργου, παρά τις αντίθετες θέσεις των αρμόδιων εφορειών και την υπ. αριθ. 29732/441/16.09.2013 Υ. Α. του Υπουργού ΕΚΑΠ.
Την ίδια ώρα, ο Υπουργός Υποδομών όπως και ο ΓΓ Δημοσίων έργων , μιλούν περί εξασφαλισμένων κονδυλίων, σφικτό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου και ανάπτυξη πολλών θέσεων εργασίας. Όποτε δε, διατυπώθηκε ερώτηση για το λόγο που δεν ολοκληρώνονται οι ανασκαφικές εργασίες που υπολείπονται σε ποσοστό περίπου 30%, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ίδιου του Υπουργείου Πολιτισμού και σε αντιδιαστολή με τις εξαγγελίες της ΓΓ του ΥΠΠΟ κας. Μενδώνη στη Βουλή των Ελλήνων για ολοκλήρωσή τους εντός του 2012, η φτηνή και πολιτικάντικη απάντηση που λαμβάναμε ως εργαζόμενοι και ως κοινωνία της πόλης ήταν μία και κοινότυπη. Πως όλα αυτά έχουν όνομα και επίθετο – Γιάννης Μπουτάρης.
Τελικά, πραγματικά όλα έχουν όνομα και επίθετο. Προφανώς, αυτός που έκανε το λάθος στη μελέτη και έχουν μπλοκάρει οι Μετροπόντικες στο Σταθμό Αναλήψη, έχει όνομα και επίθετο. Όπως προφανώς και αυτοί που προσπαθούν να συγκαλύψουν και να αποκρύψουν αυτό το λάθος. Όνομα και επίθετο έχουν και αυτοί που έκανα λάθος εκτίμηση για το χρόνο και το κόστος των αρχαιολογικών εργασιών. Όνομα και επίθετο έχουν και όσοι έπρεπε να είχαν ολοκληρώσει τις απαλλοτριώσεις των περιοχών των μελλοντικών σταθμών και ούτω καθεξής.
Ένας που έχει όνομα και επίθετο, μπορεί να βγει να πει την αλήθεια για το έργο;
Ένας που έχει όνομα και επίθετο, μπορεί να πει αν υπάρχουν και πόσα χρήματα για την ολοκλήρωση των ανασκαφών;
Ένας που έχει όνομα και επίθετο, μπορεί να βγει και να πει στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης, ένα αληθινό και ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα των εργασιών;
Ένας που έχει όνομα και επίθετο, μπορεί να πει σε όλους όσους μέχρι σήμερα απολύθηκαν και πίστεψαν στην επαναπρόσληψή τους, πότε επιτέλους θα ανοίξει ο Σταθμός της Αγίας Σοφίας;
Ή μήπως για όλα τα παραπάνω, πάλι φταίνε οι εργαζόμενοι στο αρχαιολογικό τμήμα και για αυτό πρέπει να πληρώσουν, όπως εδώ και πάνω από ένα χρόνο πληρώνουν;
Η ανησυχία μας λοιπόν είναι έντονη για το μέλλον του έργου και οι διαθέσεις της Αττικό Μετρό, μας αναγκάζουν να αντιδράσουμε πραγματοποιώντας 24ωρη απεργία τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013, απαιτώντας
- Την άμεση ανάκληση των απολύσεων σεβόμενοι τις εργασιακές ανάγκες που υπάρχουν βάσει των μόνων αρμόδιων που είναι οι εφορείες αρχαιοτήτων.
- Την σύναψη συμβάσεων που θα εξασφαλίσουν τις ήδη υπάρχουσες αποδοχές και τα υπάρχοντα δικαιώματα των εργαζομένων, δίνοντας το παράδειγμα ότι εξυπηρετείτε το καλό του έργου.
- Την εξασφάλιση κονδυλίων για την ολοκλήρωση των αρχαιολογικών εργασιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης, όπως και για την μελέτη, συντήρηση και ανάδειξη των αρχαιοτήτων.
Καλούμε τους υπεύθυνους του έργου να πράξουν με υπευθυνότητα και να αναλογιστούν την τύχη του έργου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.