alterthess.gr,10/11/2014
“Με τα ψέμματα δεν γίνεται μετρό”, γράφουν οι εργαζόμενοι του σε ένα πανό λίγα μέτρα μακρυά από το εργοτάξιο της Αγ. Σοφίας κάτω από το βουητό των μηχανημάτων και τα κορναρίσματα των αυτοκινήτων στην Εγνατία σε έναν δρόμο που μπαλώνεται και ξεμπαλώνεται για να φτιαχτεί υποτίθεται το μετρό το οποίο όμως κάθε τρεις και λίγο σταματάει.
“Με τα ψέμματα δεν γίνεται μετρό”, γράφουν οι εργαζόμενοι του σε ένα πανό λίγα μέτρα μακρυά από το εργοτάξιο της Αγ. Σοφίας κάτω από το βουητό των μηχανημάτων και τα κορναρίσματα των αυτοκινήτων στην Εγνατία σε έναν δρόμο που μπαλώνεται και ξεμπαλώνεται για να φτιαχτεί υποτίθεται το μετρό το οποίο όμως κάθε τρεις και λίγο σταματάει.
Πρόκειται για τους εργάτες ορισμένου χρόνου που πριν δεκαπέντε μέρες έληξαν οι συμβάσεις τους αλλά και αυτών που θα λήξουν σε λίγες μέρες. Στο τέλος της περασμένης εβδομάδας η κοινοπραξία τους ανακοίνωσε ότι θα απολυθούν γιατί δεν έχουν έρθει οι ανανεώσεις των πιστώσεών του έργου και έτσι δεν θα ανανεωθούν ούτε οι συμβάσεις τους. Η Αττικό Μετρό, που έχει την κυριότητα του έργου αρνείται να συναντηθεί μέχρι στιγμής με τους 162 εργαζόμενους οι οποίοι, σύμφωνα πάντα με τις ανακοινώσεις της εταιρείας, μαζί με το υπόλοιπο επιστημονικό προσωπικό (120 εργαζόμενοι) θα έχουν απολυθεί μέχρι το τέλος του χρόνου. Σήμερα οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν διαμαρτυρία στην συμβολή της Αγ. Σοφίας με Εγνατία στα πλαίσια της στάσης εργασίας που κήρυξε το σωματείο τους.
“Δυστυχώς βρισκόμαστε για ακόμη μια φορά στους δρόμους για να ζητήσουμε το αυτονόητο να μην σταματήσει το μετρό, ύστερα από ενημέρωση που είχαμε από την κοινοπραξία παράλληλα με τις προθέσεις που έχει εκφράσει να αποχώρησει εκβιάζοντας μια κατάσταση, μας ανακοινώθηκε ότι έχουν εξαντληθεί οι πιστώσεις και θα αναγκαστούν να προχωρήσουν σε απολύσεις τόσο των εργαζομένων ορισμένου χρόνου όσο και του υπόλοιπου επιστημονικού προσωπικού. Αυτή η κίνηση αποτελεί μεγάλο καμπανάκι ότι το έργο έχει πρόβλημα και ετοιμάζεται να μπει σε διαδικασία αναστολής των διαδικασιών διοτι αν δεν υπάρχει αρχαιολογικό τμήμα δεν μπορεί να αναπτυχθεί κανένα εργοτάξιο από εδώ και στο εξής” δήλωσε ο Δ. Παππάς, γραμματέας του σωματείου εργαζομένων στο Μετρό που κήρυξε για σήμερα τρίωρη στάση εργασίας.
Οι εργαζόμενοι προγραμματίζουν συνάντηση με το Ελεγκτικό συνέδριο προκειμένου να δουν σε ποια φάση γίνεται η χρηματοδότηση και αν μη Αττικό Μετρό λέει την αλήθεια ότι “βρίσκεται σε καλό δρόμο” με τους ίδιους να σχολιάζουν ότι “ελπίζουμε να μην έρχεται με το μετρό θεσσαλονίκης”. Επιπλέον έχον ενημερώσει ολους τους αρμόδιους φορείς επιδιώκοντας να κάτσουν σε ένα τραπέζι μπας και επιτέλους βρεθεί μια άμεση λύση.
Σε εκκρεμότητα βρίσκονται οι εργασίες στην Βόρεια και Νότια Είσοδο της Αγ. Σοφρίας, των εισόδων του σταθμού πλατεία Δημοκρατίς, το αμαξοστάσιο της Πυλαίας αναμένεται σύντομα να ερημώσει, ενώ στο Πατρίκιο και την Νέα Ελβετία δεν έχουν ξεκινήσει καν οι ανασκαφές. Σύμφωνα με πληροφορίες στο Πατρίκιο έχουν εντοπιστεί αρχαιότητες χωρίς φυσικά να μπορούν να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες μιας και οι αρχαιολόγοι σύντομα θα απολυθούν.
Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του Μετρό το 2018 που έδωσε την Παρασκευή ο γ.γ. Δημοσίων Έργων Στρ. Σιμόπουλος βρίσκεται στον αέρα ενώ φαίνονται πιο γελοίες από ποτέ οι φιέστες των εγκαινίων για την επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά.
“Δυστυχώς βρισκόμαστε για ακόμη μια φορά στους δρόμους για να ζητήσουμε το αυτονόητο να μην σταματήσει το μετρό, ύστερα από ενημέρωση που είχαμε από την κοινοπραξία παράλληλα με τις προθέσεις που έχει εκφράσει να αποχώρησει εκβιάζοντας μια κατάσταση, μας ανακοινώθηκε ότι έχουν εξαντληθεί οι πιστώσεις και θα αναγκαστούν να προχωρήσουν σε απολύσεις τόσο των εργαζομένων ορισμένου χρόνου όσο και του υπόλοιπου επιστημονικού προσωπικού. Αυτή η κίνηση αποτελεί μεγάλο καμπανάκι ότι το έργο έχει πρόβλημα και ετοιμάζεται να μπει σε διαδικασία αναστολής των διαδικασιών διοτι αν δεν υπάρχει αρχαιολογικό τμήμα δεν μπορεί να αναπτυχθεί κανένα εργοτάξιο από εδώ και στο εξής” δήλωσε ο Δ. Παππάς, γραμματέας του σωματείου εργαζομένων στο Μετρό που κήρυξε για σήμερα τρίωρη στάση εργασίας.
Οι εργαζόμενοι προγραμματίζουν συνάντηση με το Ελεγκτικό συνέδριο προκειμένου να δουν σε ποια φάση γίνεται η χρηματοδότηση και αν μη Αττικό Μετρό λέει την αλήθεια ότι “βρίσκεται σε καλό δρόμο” με τους ίδιους να σχολιάζουν ότι “ελπίζουμε να μην έρχεται με το μετρό θεσσαλονίκης”. Επιπλέον έχον ενημερώσει ολους τους αρμόδιους φορείς επιδιώκοντας να κάτσουν σε ένα τραπέζι μπας και επιτέλους βρεθεί μια άμεση λύση.
Σε εκκρεμότητα βρίσκονται οι εργασίες στην Βόρεια και Νότια Είσοδο της Αγ. Σοφρίας, των εισόδων του σταθμού πλατεία Δημοκρατίς, το αμαξοστάσιο της Πυλαίας αναμένεται σύντομα να ερημώσει, ενώ στο Πατρίκιο και την Νέα Ελβετία δεν έχουν ξεκινήσει καν οι ανασκαφές. Σύμφωνα με πληροφορίες στο Πατρίκιο έχουν εντοπιστεί αρχαιότητες χωρίς φυσικά να μπορούν να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες μιας και οι αρχαιολόγοι σύντομα θα απολυθούν.
Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του Μετρό το 2018 που έδωσε την Παρασκευή ο γ.γ. Δημοσίων Έργων Στρ. Σιμόπουλος βρίσκεται στον αέρα ενώ φαίνονται πιο γελοίες από ποτέ οι φιέστες των εγκαινίων για την επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.