efsyn.gr,07/11/2014
Συντάκτης: Νίκος Φωτόπουλος
Απολύονται σταδιακά 120 άτομα από την ανάδοχο κοινοπραξία του Μετρό Θεσσαλονίκης κι άλλα 110 με συμβάσεις αορίστου χρόνου, λόγω έλλειψης κονδυλίων για τη συνέχιση της αρχαιολογικής έρευνας.
Παρά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις, κυρίως διά στόματος του γενικού γραμματέα δημοσίων έργων Στράτου Σιμόπουλου, ότι «όλα βαίνουν καλώς και το έργο θα παραδοθεί το 2018», έρχεται λαίλαπα απολύσεων από τα εργοτάξια του Μετρό, παρότι η αρχαιολογική έρευνα έχει ακόμη να διανύσει πολύ δρόμο...
Οι εργαζόμενοι κήρυξαν για την επόμενη Δευτέρα στάση εργασίας και το μεσημέρι της ίδιας μέρας καλούν σε συνέντευξη Τύπου.
Σύμφωνα με το γραμματέα του Σωματείου Εργαζομένων, αρχαιολόγο Δημήτρη Παπά, ο κύριος του έργου, δηλαδή η Αττικό Μετρό ΑΕ, έχει διαμηνύσει πως ο ανάδοχος θα πρέπει να χειριστεί τα αρχαιολογικά με τις υπάρχουσες πιστώσεις. Τα πρόσθετα κονδύλια που εγκρίθηκαν (25 εκατ. ευρώ τουλάχιστον σε πρώτη φάση), βρίσκονται «σε καλό δρόμο» αλλά δεν είναι ακόμη διαθέσιμα... Τα μόνα διαθέσιμα χρήματα που προορίζονται για τους εργαζόμενους φαίνεται πως είναι αυτά για τις αμοιβές και τις αποζημιώσεις όσων απολυθούν, δηλαδή περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ.
Το φάσμα της ανεργίας αντιμετωπίζουν 120 από το εργοτάξιο της Πυλαίας, ενώ μέσα στο Δεκέμβριο θα απολυθούν και 110 άτομα που απασχολούνται με συμβάσεις αορίστου χρόνου.
Οι εργαζόμενοι, πάντως, το έργο το είχαν δει μήνες πριν, όταν, διαψεύδοντας τον γενικό γραμματέα δημοσίων έργων Στράτο Σιμόπουλο, είχαν πει χαρακτηριστικά: «Μετρό Θεσσαλονίκης; Ούτε το 2020...».
Συντάκτης: Νίκος Φωτόπουλος
Απολύονται σταδιακά 120 άτομα από την ανάδοχο κοινοπραξία του Μετρό Θεσσαλονίκης κι άλλα 110 με συμβάσεις αορίστου χρόνου, λόγω έλλειψης κονδυλίων για τη συνέχιση της αρχαιολογικής έρευνας.
Παρά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις, κυρίως διά στόματος του γενικού γραμματέα δημοσίων έργων Στράτου Σιμόπουλου, ότι «όλα βαίνουν καλώς και το έργο θα παραδοθεί το 2018», έρχεται λαίλαπα απολύσεων από τα εργοτάξια του Μετρό, παρότι η αρχαιολογική έρευνα έχει ακόμη να διανύσει πολύ δρόμο...
Οι εργαζόμενοι κήρυξαν για την επόμενη Δευτέρα στάση εργασίας και το μεσημέρι της ίδιας μέρας καλούν σε συνέντευξη Τύπου.
Σύμφωνα με το γραμματέα του Σωματείου Εργαζομένων, αρχαιολόγο Δημήτρη Παπά, ο κύριος του έργου, δηλαδή η Αττικό Μετρό ΑΕ, έχει διαμηνύσει πως ο ανάδοχος θα πρέπει να χειριστεί τα αρχαιολογικά με τις υπάρχουσες πιστώσεις. Τα πρόσθετα κονδύλια που εγκρίθηκαν (25 εκατ. ευρώ τουλάχιστον σε πρώτη φάση), βρίσκονται «σε καλό δρόμο» αλλά δεν είναι ακόμη διαθέσιμα... Τα μόνα διαθέσιμα χρήματα που προορίζονται για τους εργαζόμενους φαίνεται πως είναι αυτά για τις αμοιβές και τις αποζημιώσεις όσων απολυθούν, δηλαδή περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ.
Το φάσμα της ανεργίας αντιμετωπίζουν 120 από το εργοτάξιο της Πυλαίας, ενώ μέσα στο Δεκέμβριο θα απολυθούν και 110 άτομα που απασχολούνται με συμβάσεις αορίστου χρόνου.
Οι εργαζόμενοι, πάντως, το έργο το είχαν δει μήνες πριν, όταν, διαψεύδοντας τον γενικό γραμματέα δημοσίων έργων Στράτο Σιμόπουλο, είχαν πει χαρακτηριστικά: «Μετρό Θεσσαλονίκης; Ούτε το 2020...».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.