Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Ο Μπόμπολας επικαλείται την προσφυγή Μπουτάρη για να φύγει με αποζημίωση από το μετρό!

komistes.gr,26/03/2015

Την αλλαγή των όρων κατασκευής του έργου, εξαιτίας των καθυστερήσεων στον σταθμό της Βενιζέλου, επικαλείται ο εργολάβος του έργου, δηλαδή η κοινοπραξία με επικεφαλής τον ΑΚΤΩΡα, του ομίλου Μπόμπολα, για να τεκμηριώσει τη λύση της σύμβασης για το μετρό της Θεσσαλονίκης με το Ελληνικό Δημόσιο, με υπαιτιότητα του ελληνικού δημοσίου, δηλαδή να αποχωρήσει λαμβάνοντας και αποζημίωση.

Σύμφωνα με το έγγραφο, το οποίο έχει στείλει για τη λύση της σύμβασης, υποστηρίζει ότι οι καθυστερήσεις, που έχουν επιφέρει οι αιτήσεις ακυρώσεως, τις οποίες έχει καταθέσει στο Συμβούλιο Επικρατείας ο Δήμος Θεσσαλονίκης, αναφορικά με το σταθμό της Βενιζέλου, έχουν προκαλέσει επιβάρυνση, που υπολογίζεται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ κι έχει αλυσιδωτές επιδράσεις στο σύνολο του έργου.

Τα έργα στον σταθμό της Βενιζέλου έχουν μπλοκάρει από τις 21 Δεκεμβρίου 2012 και με τα ασφαλιστικά μέτρα, που ζήτησε ο Δήμος Θεσσαλονίκης το καλοκαίρι του 2013, απαγορεύεται κάθε εργασία στον σταθμό!

Ο εισαγγελέας για ζητήματα διαφθοράς, Αργύρης Δημόπουλος έχει δώσει εντολή στο ΣΔΟΕ, να διακριβωθεί η αιτία της καθυστέρησης στην κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης, την τελευταία 8ετία και κατά πόσο έχουν τελεστεί αδικήματα απιστίας.

Στο σημείο 4 της εισαγγελικής εντολής ζητείται από το ΣΔΟΕ «να διερευνηθεί αν υφίστανται παρελκυστικές αιτήσεις ακυρώσεων και σε θετική περίπτωση, αν το δημόσιο έχει καταθέσει εγκλήσεις και αγωγές αποζημιώσεως σχετικά με τη ζημιά που έχει υποστεί από παρελκυστικές ενέργειες τρίτων».

Αυτή είναι η φωτογραφία της αίτησης ακυρώσεως του Δήμου Θεσσαλονίκης, την οποία επικαλείται πλέον ο εργολάβος!

Υπενθυμίζεται ότι με αποζημίωση χωρίς να κατασκευάσει το έργο έφυγε και η κοινοπραξία που θα κατασκεύαζε την υποθαλάσσια αρτητρία της Θεσσαλονίκης, όπου επίσης ηγετικό ρόλο είχε ο ΑΚΤΩΡ.

Τότε ο κ.Μπουτάρης ήταν εξ αυτών που είχαν εναντιωθεί στο έργο, η δικαίωση των προσφυγών των οποίων είχε ως αποτέλεσμα την λύση της σύμβασης με υπαιτιότητα του ελληνικού δημοσίου, εξαιτίας της αλλαγής των όρων κατασκευής του έργου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.