makthes.gr,25/03/2015
Συνάντηση με τον χαρακτήρα του κατεπείγοντος με τον υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργο Σταθάκη, παρουσία και των βουλευτών όλων των κομμάτων που προέρχονται από τη Θεσσαλονίκη, προτίθεται να ζητήσει ο Γιάννης Μπουτάρης, με σκοπό να προωθηθούν λύσεις στην υπόθεση του μετρό.
Της Βαρβάρας Ζούκα
Οι εξελίξεις γύρω από το πολύπαθο έργο του μετρό επανέρχονται στο προσκήνιο, μετά από την πρωτοβουλία που αναλαμβάνει ο Γιάννης Μπουτάρης να καλέσει όχι μόνον τους βουλευτές, αλλά και τους παραγωγικούς φορείς της πόλης στην επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, που έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη Δευτέρα.
Οι τελικές θέσεις του δημοτικού συμβουλίου θα διαμορφωθούν αφότου ακουστούν οι απόψεις εκπροσώπων από κορυφαίους φορείς της πόλεις, όπως ενδεικτικά το τεχνικό και το γεωτεχνικό επιμελητήριο, ο εμπορικός σύλλογος, το επαγγελματικό επιμελητήριο ή οι σύνδεσμοι εξαγωγέων και βιομηχανιών.
Προτεραιότητα στους μετρόπληκτους
Σε απόλυτη προτεραιότητα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης μιλώντας στη “Μ”, θα πρέπει να τεθούν τα ζητήματα, που έχουν να κάνουν με τους καταστηματάρχες και τους επαγγελματίες που έχουν πληγεί από τις τεράστιες καθυστερήσεις που σημειώνονται στα έργα κατασκευής του μετρό.
“Μία από τις προτάσεις που σχεδιάζουμε να καταθέσουμε στον υπουργό είναι να εξασφαλιστεί ένα κονδύλι, ώστε όσοι από τους λεγόμενους μετρόπληκτους καταστηματάρχες το επιθυμούν να μπορέσουν να μετεγκατασταθούν σε κάποιο άλλο σημείο”, τόνισε ο κ. Μπουτάρης.
Με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Ο Γιάννης Μπουτάρης, εξάλλου, επιμένει στην ανάγκη η διοίκηση της Αττικό Μετρό να μεταφερθεί στη Θεσσαλονίκη, τονίζοντας ότι η υπόθεση του μετρό θα πρέπει να τεθεί στην κορυφή των προτεραιοτήτων για τη νέα κυβέρνηση.
Εξάλλου, μόλις πριν από λίγες ημέρες η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης αντέδρασε σε υψηλούς τόνους, μετά από έγγραφο της Αττικό Μετρό, στο οποίο η εταιρεία υποστηρίζει ότι “το έργο προχώρησε με σοβαρά προβλήματα κατά βάση με τον σχεδιασμό που είχε επιμεληθεί ο δήμος Θεσσαλονίκης”.
“Η απάντηση της Αττικό Μετρό Α.Ε., την οποία διαβιβάζει στους ερωτώντες βουλευτές του ΚΚΕ ο αρμόδιος υπουργός κ. Σταθάκης, είναι τουλάχιστον αποκαλυπτική, ενώ σίγουρα προκαλεί θυμηδία στους πιο καλοπροαίρετους και πολλά ερωτηματικά στους πιο καχύποπτους”, τόνισε σε σχετική ανακοίνωσή της η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης.
Στην ίδια ανακοίνωση, η δημοτική αρχή πρόσθεσε ότι “η επίκληση και μόνον της Αττικό Μετρό Α.Ε. ότι η μελέτη που εφαρμόζεται είχε προταθεί από τον δήμο Θεσσαλονίκης από το 1986 δεν μπορεί να εκληφθεί ως σοβαρό επιχείρημα. Μια εταιρεία του ελληνικού δημοσίου σαν την Αττικό Μετρό ξεκινάει το 2006 το μεγαλύτερο δημόσιο έργο, αξίας ενός δισ. ευρώ, και επικαλείται έναν σχεδιασμό του 1986. Είναι προφανές, ότι η διοίκηση της Αττικό Μετρό επιχειρεί να μετακυλήσει τις σοβαρότατες ευθύνες της σε αποδιοπομπαίους τράγους”.
Εξάλλου, στην ανακοίνωση που εξέδωσε για την υπόθεση αυτή η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης ζήτησε εκτός από τη μεταφορά της έδρας της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη και την άμεση αντικατάσταση της διοίκησης της Αττικό Μετρό.
Χριστίνα Ταχιάου: Είναι ντροπή για την πόλη
Οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από την υπόθεση του μετρό βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης με τη βουλευτή του Ποταμιού Χριστίνα Ταχιάου.
“Το έλεγα προεκλογικά και το τονίζω και τώρα ότι ανεξάρτητα από την κομματική τοποθέτηση, ο στόχος είναι να προασπίσουμε το συμφέρον της πόλης μας. Η υπόθεση του μετρό είναι ντροπή για την πόλη. Αυτή η κατάσταση πρέπει να σταματήσει και να βρεθεί λύση. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εάν δεν συζητήσουμε όλοι μαζί, ώστε να βρούμε κοινό τόπο. Να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας”, είπε χαρακτηριστικά η Χριστίνα Ταχιάου.
Ο Γιάννης Μπουτάρης από την πλευρά του επισήμανε ότι “θα αναλάβω πρωτοβουλία και στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο τη Δευτέρα θα καλέσω τους βουλευτές όλων των κομμάτων. Να κατέβουμε στην Αθήνα ως μια ενιαία ομάδα. Να μας πει ο αρμόδιος υπουργός τι θα γίνει με το έργο και τι σκοπεύει να κάνει με τους μετρόπληκτους”.
Εργαζόμενοι: Με κινητοποιήσεις ζητούν πολιτική παρέμβαση για τη συνέχιση του έργου
Στο δημαρχιακό μέγαρο κατέληξε χθες η πορεία των εργαζομένων στο έργο του μετρό, οι οποίοι συναντήθηκαν και με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη.
Οι εργαζόμενοι ζητούν να επιλυθούν άμεσα τα προβλήματα του έργου, να συνεχιστούν οι εργασίες για την κατασκευή του και να μην απολυθούν μετά το τέλος των εργασιών ασφαλείας της δομής. Ο δήμαρχος ενημέρωσε τους εκπρόσωπους των εργαζόμενων για την πρωτοβουλία που ανέλαβε να καλέσει όλους τους βουλευτές την ερχόμενη Δευτέρα να πάρουν θέση για το ζήτημα. Νωρίτερα, οι εργαζόμενοι στον κατασκευαστικό και στον αρχαιολογικό τομέα πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο εργοτάξιο της Αγίας Σοφίας. Στη συνέχεια, κρατώντας πανό και φωνάζοντας συνθήματα για τη συνέχιση του έργου, ακολούθησαν πορεία μέσω Εγνατίας, Εθνικής Αμύνης και Νίκης.
Οι κινητοποιήσεις ξεκίνησαν από τη Δευτέρα, με στάση εργασίας από τις δώδεκα το μεσημέρι ως τη λήξη της βάρδιας, σε μια προσπάθεια “αφύπνισης των φορέων της πόλης” και ενημέρωσης των πολιτών “για τις υπόγειες αλήθειες του έργου”, όπως αναφέρουν τα σωματεία. Στάση εργασίας έγινε και χθες τις ίδιες ώρες. Οι εργαζόμενοι ζητούν από την κυβέρνηση να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλίες και “να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι η Αττικό Μετρό και ο ανάδοχος και να βρουν μια κοινά αποδεκτή λύση”.
Συνάντηση με τον χαρακτήρα του κατεπείγοντος με τον υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργο Σταθάκη, παρουσία και των βουλευτών όλων των κομμάτων που προέρχονται από τη Θεσσαλονίκη, προτίθεται να ζητήσει ο Γιάννης Μπουτάρης, με σκοπό να προωθηθούν λύσεις στην υπόθεση του μετρό.
Της Βαρβάρας Ζούκα
Οι εξελίξεις γύρω από το πολύπαθο έργο του μετρό επανέρχονται στο προσκήνιο, μετά από την πρωτοβουλία που αναλαμβάνει ο Γιάννης Μπουτάρης να καλέσει όχι μόνον τους βουλευτές, αλλά και τους παραγωγικούς φορείς της πόλης στην επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, που έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη Δευτέρα.
Οι τελικές θέσεις του δημοτικού συμβουλίου θα διαμορφωθούν αφότου ακουστούν οι απόψεις εκπροσώπων από κορυφαίους φορείς της πόλεις, όπως ενδεικτικά το τεχνικό και το γεωτεχνικό επιμελητήριο, ο εμπορικός σύλλογος, το επαγγελματικό επιμελητήριο ή οι σύνδεσμοι εξαγωγέων και βιομηχανιών.
Προτεραιότητα στους μετρόπληκτους
Σε απόλυτη προτεραιότητα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης μιλώντας στη “Μ”, θα πρέπει να τεθούν τα ζητήματα, που έχουν να κάνουν με τους καταστηματάρχες και τους επαγγελματίες που έχουν πληγεί από τις τεράστιες καθυστερήσεις που σημειώνονται στα έργα κατασκευής του μετρό.
“Μία από τις προτάσεις που σχεδιάζουμε να καταθέσουμε στον υπουργό είναι να εξασφαλιστεί ένα κονδύλι, ώστε όσοι από τους λεγόμενους μετρόπληκτους καταστηματάρχες το επιθυμούν να μπορέσουν να μετεγκατασταθούν σε κάποιο άλλο σημείο”, τόνισε ο κ. Μπουτάρης.
Με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Ο Γιάννης Μπουτάρης, εξάλλου, επιμένει στην ανάγκη η διοίκηση της Αττικό Μετρό να μεταφερθεί στη Θεσσαλονίκη, τονίζοντας ότι η υπόθεση του μετρό θα πρέπει να τεθεί στην κορυφή των προτεραιοτήτων για τη νέα κυβέρνηση.
Εξάλλου, μόλις πριν από λίγες ημέρες η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης αντέδρασε σε υψηλούς τόνους, μετά από έγγραφο της Αττικό Μετρό, στο οποίο η εταιρεία υποστηρίζει ότι “το έργο προχώρησε με σοβαρά προβλήματα κατά βάση με τον σχεδιασμό που είχε επιμεληθεί ο δήμος Θεσσαλονίκης”.
“Η απάντηση της Αττικό Μετρό Α.Ε., την οποία διαβιβάζει στους ερωτώντες βουλευτές του ΚΚΕ ο αρμόδιος υπουργός κ. Σταθάκης, είναι τουλάχιστον αποκαλυπτική, ενώ σίγουρα προκαλεί θυμηδία στους πιο καλοπροαίρετους και πολλά ερωτηματικά στους πιο καχύποπτους”, τόνισε σε σχετική ανακοίνωσή της η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης.
Στην ίδια ανακοίνωση, η δημοτική αρχή πρόσθεσε ότι “η επίκληση και μόνον της Αττικό Μετρό Α.Ε. ότι η μελέτη που εφαρμόζεται είχε προταθεί από τον δήμο Θεσσαλονίκης από το 1986 δεν μπορεί να εκληφθεί ως σοβαρό επιχείρημα. Μια εταιρεία του ελληνικού δημοσίου σαν την Αττικό Μετρό ξεκινάει το 2006 το μεγαλύτερο δημόσιο έργο, αξίας ενός δισ. ευρώ, και επικαλείται έναν σχεδιασμό του 1986. Είναι προφανές, ότι η διοίκηση της Αττικό Μετρό επιχειρεί να μετακυλήσει τις σοβαρότατες ευθύνες της σε αποδιοπομπαίους τράγους”.
Εξάλλου, στην ανακοίνωση που εξέδωσε για την υπόθεση αυτή η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης ζήτησε εκτός από τη μεταφορά της έδρας της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη και την άμεση αντικατάσταση της διοίκησης της Αττικό Μετρό.
Χριστίνα Ταχιάου: Είναι ντροπή για την πόλη
Οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από την υπόθεση του μετρό βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης με τη βουλευτή του Ποταμιού Χριστίνα Ταχιάου.
“Το έλεγα προεκλογικά και το τονίζω και τώρα ότι ανεξάρτητα από την κομματική τοποθέτηση, ο στόχος είναι να προασπίσουμε το συμφέρον της πόλης μας. Η υπόθεση του μετρό είναι ντροπή για την πόλη. Αυτή η κατάσταση πρέπει να σταματήσει και να βρεθεί λύση. Αυτό δεν μπορεί να γίνει εάν δεν συζητήσουμε όλοι μαζί, ώστε να βρούμε κοινό τόπο. Να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας”, είπε χαρακτηριστικά η Χριστίνα Ταχιάου.
Ο Γιάννης Μπουτάρης από την πλευρά του επισήμανε ότι “θα αναλάβω πρωτοβουλία και στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο τη Δευτέρα θα καλέσω τους βουλευτές όλων των κομμάτων. Να κατέβουμε στην Αθήνα ως μια ενιαία ομάδα. Να μας πει ο αρμόδιος υπουργός τι θα γίνει με το έργο και τι σκοπεύει να κάνει με τους μετρόπληκτους”.
Εργαζόμενοι: Με κινητοποιήσεις ζητούν πολιτική παρέμβαση για τη συνέχιση του έργου
Στο δημαρχιακό μέγαρο κατέληξε χθες η πορεία των εργαζομένων στο έργο του μετρό, οι οποίοι συναντήθηκαν και με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη.
Οι εργαζόμενοι ζητούν να επιλυθούν άμεσα τα προβλήματα του έργου, να συνεχιστούν οι εργασίες για την κατασκευή του και να μην απολυθούν μετά το τέλος των εργασιών ασφαλείας της δομής. Ο δήμαρχος ενημέρωσε τους εκπρόσωπους των εργαζόμενων για την πρωτοβουλία που ανέλαβε να καλέσει όλους τους βουλευτές την ερχόμενη Δευτέρα να πάρουν θέση για το ζήτημα. Νωρίτερα, οι εργαζόμενοι στον κατασκευαστικό και στον αρχαιολογικό τομέα πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο εργοτάξιο της Αγίας Σοφίας. Στη συνέχεια, κρατώντας πανό και φωνάζοντας συνθήματα για τη συνέχιση του έργου, ακολούθησαν πορεία μέσω Εγνατίας, Εθνικής Αμύνης και Νίκης.
Οι κινητοποιήσεις ξεκίνησαν από τη Δευτέρα, με στάση εργασίας από τις δώδεκα το μεσημέρι ως τη λήξη της βάρδιας, σε μια προσπάθεια “αφύπνισης των φορέων της πόλης” και ενημέρωσης των πολιτών “για τις υπόγειες αλήθειες του έργου”, όπως αναφέρουν τα σωματεία. Στάση εργασίας έγινε και χθες τις ίδιες ώρες. Οι εργαζόμενοι ζητούν από την κυβέρνηση να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλίες και “να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι η Αττικό Μετρό και ο ανάδοχος και να βρουν μια κοινά αποδεκτή λύση”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.