olathessaloniki.com,01/04/2015
Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ αφαιρέθηκαν πριν από λίγες ημέρες από τον κωδικό που αντιστοιχεί
στο έργο του μετρό Θεσσαλονίκης και κατευθύνθηκαν προς την Τράπεζα της Ελλάδος προκειμένου να βοηθήσουν στην αποπληρωμή των υποχρεώσεων του δημοσίου προς το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας "Μακεδονία", ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργος Σταθάκης την προηγούμενη εβδομάδα ζήτησε από τη διοίκηση της Αττικό Μετρό να παράσχει τα αποθεματικά της για το σκοπό αυτό. Έλαβε ωστόσο αρνητική απάντηση, καθώς η Αττικό Μετρό ζήτησε από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου να δώσει κάλυψη μέσω απόφασης της γενικής συνέλευσης των μετόχων. Έτσι, ο κ. Σταθάκης, ως εκπρόσωπος του ελληνικού δημοσίου που είναι ο μοναδικός μέτοχος της Αττικό Μετρό ΑΕ, ενέκρινε εγγράφως τη μεταφορά του αποθεματικού της εταιρείας στην Τράπεζα της Ελλάδος.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, το μεγαλύτερο μέρος από τα 400-450 εκατ. ευρώ στα οποία ανέρχεται το αποθεματικό, δόθηκαν στη Τράπεζα, με αποτέλεσμα να μείνουν λίγες δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για την κάλυψη ανελαστικών λειτουργικών δαπανών της εταιρείας, μεταξύ των οποίων και η μισθοδοσία των υπαλλήλων.
Η μεταφορά των χρημάτων αυτών θέτει ένα ακόμη εμπόδιο στη συνέχιση των εργασιών του μετρό Θεσσαλονίκης, οι οποίες έχουν σταματήσει από τον περασμένο Δεκέμβριο.
Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη αφαίμαξη που υφίσταται το έργο, καθώς σύμφωνα με τη Μακεδονία, τον περασμένο Οκτώβριο, περίπου 500 εκατ. ευρώ από τον κουμπαρά του χρησιμοποιήθηκαν για να ενισχυθούν οι επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας.
Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ αφαιρέθηκαν πριν από λίγες ημέρες από τον κωδικό που αντιστοιχεί
στο έργο του μετρό Θεσσαλονίκης και κατευθύνθηκαν προς την Τράπεζα της Ελλάδος προκειμένου να βοηθήσουν στην αποπληρωμή των υποχρεώσεων του δημοσίου προς το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας "Μακεδονία", ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργος Σταθάκης την προηγούμενη εβδομάδα ζήτησε από τη διοίκηση της Αττικό Μετρό να παράσχει τα αποθεματικά της για το σκοπό αυτό. Έλαβε ωστόσο αρνητική απάντηση, καθώς η Αττικό Μετρό ζήτησε από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου να δώσει κάλυψη μέσω απόφασης της γενικής συνέλευσης των μετόχων. Έτσι, ο κ. Σταθάκης, ως εκπρόσωπος του ελληνικού δημοσίου που είναι ο μοναδικός μέτοχος της Αττικό Μετρό ΑΕ, ενέκρινε εγγράφως τη μεταφορά του αποθεματικού της εταιρείας στην Τράπεζα της Ελλάδος.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, το μεγαλύτερο μέρος από τα 400-450 εκατ. ευρώ στα οποία ανέρχεται το αποθεματικό, δόθηκαν στη Τράπεζα, με αποτέλεσμα να μείνουν λίγες δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για την κάλυψη ανελαστικών λειτουργικών δαπανών της εταιρείας, μεταξύ των οποίων και η μισθοδοσία των υπαλλήλων.
Η μεταφορά των χρημάτων αυτών θέτει ένα ακόμη εμπόδιο στη συνέχιση των εργασιών του μετρό Θεσσαλονίκης, οι οποίες έχουν σταματήσει από τον περασμένο Δεκέμβριο.
Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη αφαίμαξη που υφίσταται το έργο, καθώς σύμφωνα με τη Μακεδονία, τον περασμένο Οκτώβριο, περίπου 500 εκατ. ευρώ από τον κουμπαρά του χρησιμοποιήθηκαν για να ενισχυθούν οι επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.