alterthess.gr,02/04/2015
Τη συνέχιση των εργασιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης χωρίς επιπλέον κόστος και με τη προστασία των εργαζομένων ζητά το ΚΚΕ σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε τη Πέμπτη στη Θεσσαλονίκη.
Ο βουλευτής του κόμματος Σάκης Βαρδαλής κατηγόρησε τις υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις πως με “τερτίπια προσπαθούν να κρύψουν τις αιτίες των προβλημάτων του έργου” ενώ σύμφωνα με τον ίδιο βασική αιτία είναι η προσπάθεια των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων για επιπλέον κέρδος.
Επιπλέον επιτέθηκε στη κυβέρνηση υπογραμμίζοντας πως σε ερώτηση του κόμματος στη Βουλή δεν έδωσε απαντήσεις σχετικά με τις πρωτοβουλίες που προτίθεται να πάρει. “Δεν έχει λύση γιατί κινείται στην ίδια λογική”, τόνισε.
Την ίδια στιγμή εκτίμησε πως είτε στη περίπτωση του συμβιβασμού όσον αφορά τις εξωσυμβατικές οικονομικές απαιτήσεις της κοινοπραξίας είτε σε περίπτωση νέου διαγωνισμού θα εκτιναχθεί το κόστος του έργου και η παράταση των προβλημάτων για τους εργαζόμενους και τους εμπόρους
Από τη πλευρά του ο Ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Σωτήρης Ζαριανόπουλος έκανε λόγο για προσπάθειες εκβιασμού από πλευράς της κοινοπραξίας καθώς ενώ υπήρχαν προϋποθέσεις συνέχισης των εργασιών η στάση της ήταν προδιαγεγραμμένη με στόχο μεγαλύτερα κέρδη.
“Εμείς καταγγέλλουμε τις οικονομικές απαιτήσεις της κοινοπραξίας που αφορούν τα έργα στο κατασκευαστικό” επεσήμανε και υπογράμμισε: “Μιλάμε για μία ακόμα υποθαλάσσια”.
Μάλιστα ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ και τέως δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Θεσσαλονίκης δεν παρέλειψε να αφήσει αιχμές και για την κατεύθυνση στην οποία βρίσκεται η πρωτοβουλία του Γιάννη Μπουτάρη για το Μετρό.
“Υπάρχει και μια λογική από κάποιους, όπως εκφράστηκε για παράδειγμα στη σύσκεψη στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, που λέει ότι το έργο επειδή κράτησε πολύ και έχει βασανίσει τους πολίτες λένε με όποιο τρόπο, και υπονοούν και με όποιο κόστος, να προχωρήσει τώρα το έργο”, ανέφερε χαρακτηριστικά.
“Εμεις είμαστε αντίθετοι. Τέτοιες λογικές μας θυμίζουν πρόσφατες καταστάσεις όπου έμπαιναν μπροστά φορείς, ακόμα και σωματεία, για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα ιδιωτικών επιχειρήσεων”, προσέθεσε και κατέληξε: “εμείς διεκδικούμε την άμεση εκτέλεση του έργου αλλά χωρίς καμία αύξηση του κόστους και επιδείνωση των εργασιακών σχέσεων των εργαζομένων”.
Η λύση για το ΚΚΕ, την οποία υπογράμμισαν και τα δύο στελέχη του, είναι η δημιουργία ενός ενιαίου κοινωνικού κατασκευαστικού φορέα στη χώρα για την ανάληψη όλης της διαδικασίας από τη μελέτη μέχρι και την κατασκευή των έργων.
Επιπλέον ξεκαθάρισαν οι κ.κ Βαρδαλής και Ζαριανόπουλος πως το ΚΚΕ θα αγωνιστεί για να διασφαλιστούν τα εργασιακά δικαιώματα, να ανακληθούν οι απολύσεις και να μη γίνουν νέες.
Τέλος στη συνέντευξη τύπου το παρών έδωσαν ο δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Δελής και ο περιφερειακός σύμβουλος Γιάννης Ζιώγας.
Τη συνέχιση των εργασιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης χωρίς επιπλέον κόστος και με τη προστασία των εργαζομένων ζητά το ΚΚΕ σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε τη Πέμπτη στη Θεσσαλονίκη.
Ο βουλευτής του κόμματος Σάκης Βαρδαλής κατηγόρησε τις υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις πως με “τερτίπια προσπαθούν να κρύψουν τις αιτίες των προβλημάτων του έργου” ενώ σύμφωνα με τον ίδιο βασική αιτία είναι η προσπάθεια των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων για επιπλέον κέρδος.
Επιπλέον επιτέθηκε στη κυβέρνηση υπογραμμίζοντας πως σε ερώτηση του κόμματος στη Βουλή δεν έδωσε απαντήσεις σχετικά με τις πρωτοβουλίες που προτίθεται να πάρει. “Δεν έχει λύση γιατί κινείται στην ίδια λογική”, τόνισε.
Την ίδια στιγμή εκτίμησε πως είτε στη περίπτωση του συμβιβασμού όσον αφορά τις εξωσυμβατικές οικονομικές απαιτήσεις της κοινοπραξίας είτε σε περίπτωση νέου διαγωνισμού θα εκτιναχθεί το κόστος του έργου και η παράταση των προβλημάτων για τους εργαζόμενους και τους εμπόρους
Από τη πλευρά του ο Ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Σωτήρης Ζαριανόπουλος έκανε λόγο για προσπάθειες εκβιασμού από πλευράς της κοινοπραξίας καθώς ενώ υπήρχαν προϋποθέσεις συνέχισης των εργασιών η στάση της ήταν προδιαγεγραμμένη με στόχο μεγαλύτερα κέρδη.
“Εμείς καταγγέλλουμε τις οικονομικές απαιτήσεις της κοινοπραξίας που αφορούν τα έργα στο κατασκευαστικό” επεσήμανε και υπογράμμισε: “Μιλάμε για μία ακόμα υποθαλάσσια”.
Μάλιστα ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ και τέως δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Θεσσαλονίκης δεν παρέλειψε να αφήσει αιχμές και για την κατεύθυνση στην οποία βρίσκεται η πρωτοβουλία του Γιάννη Μπουτάρη για το Μετρό.
“Υπάρχει και μια λογική από κάποιους, όπως εκφράστηκε για παράδειγμα στη σύσκεψη στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, που λέει ότι το έργο επειδή κράτησε πολύ και έχει βασανίσει τους πολίτες λένε με όποιο τρόπο, και υπονοούν και με όποιο κόστος, να προχωρήσει τώρα το έργο”, ανέφερε χαρακτηριστικά.
“Εμεις είμαστε αντίθετοι. Τέτοιες λογικές μας θυμίζουν πρόσφατες καταστάσεις όπου έμπαιναν μπροστά φορείς, ακόμα και σωματεία, για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα ιδιωτικών επιχειρήσεων”, προσέθεσε και κατέληξε: “εμείς διεκδικούμε την άμεση εκτέλεση του έργου αλλά χωρίς καμία αύξηση του κόστους και επιδείνωση των εργασιακών σχέσεων των εργαζομένων”.
Η λύση για το ΚΚΕ, την οποία υπογράμμισαν και τα δύο στελέχη του, είναι η δημιουργία ενός ενιαίου κοινωνικού κατασκευαστικού φορέα στη χώρα για την ανάληψη όλης της διαδικασίας από τη μελέτη μέχρι και την κατασκευή των έργων.
Επιπλέον ξεκαθάρισαν οι κ.κ Βαρδαλής και Ζαριανόπουλος πως το ΚΚΕ θα αγωνιστεί για να διασφαλιστούν τα εργασιακά δικαιώματα, να ανακληθούν οι απολύσεις και να μη γίνουν νέες.
Τέλος στη συνέντευξη τύπου το παρών έδωσαν ο δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Δελής και ο περιφερειακός σύμβουλος Γιάννης Ζιώγας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.