alpha1news.gr,15/05/2015
Τι γίνεται τελικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, το σύγχρονο «γιοφύρι της Άρτας»; Από τη μία οι εργαζόμενοι στέλνουν επιστολές στους αρμόδιους υπουργούς, παρακαλώντας τους ουσιαστικά να βρουν μία λύση, και από την άλλη καταγγέλλονται απίστευτα πράγματα.
Να τα πάρουμε ένα-ένα. Τα δύο σωματεία εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης απέστειλαν κοινή επιστολή προς τον Υπουργό Οικονομίας Γιώργο Σταθάκη, τον Υπουργό Εργασία Πάνο Σκουρλέτη και τον αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, με την οποία ζητούν μέχρι να ολοκληρωθούν οι συζητήσεις, μεταξύ δημοσίου και εργολάβου, να μην απολυθούν οι εργαζόμενοι, καθώς και να χρησιμοποιηθούν τα υπόλοιπα χρήματα για την συνέχιση των αρχαιολογικών ανασκαφών ώστε να κρατηθεί ζωντανό το έργο.
Παράλληλα, οι εργαζόμενοι ζητούν την υποβολή νέου χρονοδιαγράμματος από πλευράς αναδόχου, και ταυτόχρονα την ανάληψη από πλευράς Υπουργείου Υποδομών και Αττικό Μετρό της αντιμετώπισης όλων των θεμάτων που θα προκύψουν κατά την εκτέλεσή του. Παράλληλα θα πρέπει να καλλιεργηθεί το αντίστοιχο κλίμα εμπιστοσύνης.
Την ίδια στιγμή όμως, το σωματείο των εργαζομένων στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, με επιστολή τους προς τον αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, καταγγέλλουν τη διαδικασία πρόσληψης από την εταιρία νέου Τεχνικού Συμβούλου για τα έργα του ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ με συνολικό προϋπολογισμό 18εκ. ευρώ συν ΦΠΑ, για πέντε χρόνια. Συγκεκριμένα, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ προχωρά στη αξιολόγηση των Τεχνικών Προσφορών από την οποία θα προκύψει ο νέος Τεχνικός Σύμβουλος, του σταματημένου έργου του μετρό Θεσ/νίκης και των επεκτάσεών του.Οι εργαζόμενοι εντοπίζουν το πρόβλημα στο κόστος, το οποίο θεωρούν πρωτοφανές, καθώς ,όπως καταγγέλλουν, στήνεται μια δεύτερη εταιρεία εντός της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ με το προκλητικό για τη σημερινή εποχή κόστος των 15.063 ευρώ με το ΦΠΑ, τον μήνα ανά εργαζόμενο, ενώ το συνολικό κόστος ετησίως, θα φτάνει τα 3,5 εκατ. ευρώ!
Τι γίνεται τελικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, το σύγχρονο «γιοφύρι της Άρτας»; Από τη μία οι εργαζόμενοι στέλνουν επιστολές στους αρμόδιους υπουργούς, παρακαλώντας τους ουσιαστικά να βρουν μία λύση, και από την άλλη καταγγέλλονται απίστευτα πράγματα.
Να τα πάρουμε ένα-ένα. Τα δύο σωματεία εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης απέστειλαν κοινή επιστολή προς τον Υπουργό Οικονομίας Γιώργο Σταθάκη, τον Υπουργό Εργασία Πάνο Σκουρλέτη και τον αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, με την οποία ζητούν μέχρι να ολοκληρωθούν οι συζητήσεις, μεταξύ δημοσίου και εργολάβου, να μην απολυθούν οι εργαζόμενοι, καθώς και να χρησιμοποιηθούν τα υπόλοιπα χρήματα για την συνέχιση των αρχαιολογικών ανασκαφών ώστε να κρατηθεί ζωντανό το έργο.
Παράλληλα, οι εργαζόμενοι ζητούν την υποβολή νέου χρονοδιαγράμματος από πλευράς αναδόχου, και ταυτόχρονα την ανάληψη από πλευράς Υπουργείου Υποδομών και Αττικό Μετρό της αντιμετώπισης όλων των θεμάτων που θα προκύψουν κατά την εκτέλεσή του. Παράλληλα θα πρέπει να καλλιεργηθεί το αντίστοιχο κλίμα εμπιστοσύνης.
Την ίδια στιγμή όμως, το σωματείο των εργαζομένων στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, με επιστολή τους προς τον αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, καταγγέλλουν τη διαδικασία πρόσληψης από την εταιρία νέου Τεχνικού Συμβούλου για τα έργα του ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ με συνολικό προϋπολογισμό 18εκ. ευρώ συν ΦΠΑ, για πέντε χρόνια. Συγκεκριμένα, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ προχωρά στη αξιολόγηση των Τεχνικών Προσφορών από την οποία θα προκύψει ο νέος Τεχνικός Σύμβουλος, του σταματημένου έργου του μετρό Θεσ/νίκης και των επεκτάσεών του.Οι εργαζόμενοι εντοπίζουν το πρόβλημα στο κόστος, το οποίο θεωρούν πρωτοφανές, καθώς ,όπως καταγγέλλουν, στήνεται μια δεύτερη εταιρεία εντός της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ με το προκλητικό για τη σημερινή εποχή κόστος των 15.063 ευρώ με το ΦΠΑ, τον μήνα ανά εργαζόμενο, ενώ το συνολικό κόστος ετησίως, θα φτάνει τα 3,5 εκατ. ευρώ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.