ypodomes.com,19/05/2015
Με τα έργα της βασικής γραμμής του Μετρό να παραμένουν νεκρά οι αναταράξεις γύρω από το έργο συνεχίζονται. Φορείς, βουλευτές, ο Δήμος ασκούν κριτική και προσπαθούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να κρατήσουν στην επιφάνεια μία εργολαβία "πνιγμένη" στα προβλήματα.
Το Υπουργείο Υποδομών πάντως κρατά κλειστά τα χαρτιά του σχετικά με τις προθέσεις του ενώ τα σενάρια για την μετακίνηση των δύο μετροποντίκων στην Μίκρα για να ξεκινήσει η διάνοιξη της επέκτασης Καλαμαριάς δίνουν και παίρνουν.
Ο ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ΦΕΡΝΕΙ ΑΓΓΛΟ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΑ
Με προσωπική παρέμβαση Μπουτάρη έρχεται Άγγλος εμπειρογνώμονας για τα αρχαία της Βενιζέλου του μετρό της Θεσσαλονίκης με την θετική γνώμη του ΔΣ. Πρόκειται για μία ακόμα συνέχει στο πολύκροτο σήριαλ με τα αρχαία του σταθμού που δεν έχει τέλος.
Στα πλαίσια της προσπάθειας του Δημάρχου Θεσσαλονίκης για το έργο εντάσσεται και μία συνάντηση που θα έχει σήμερα το απόγευμα με τον Υπουργό ΟΙΚΥΝΑΤ Γιώργο Σταθάκη. Ενδιαφέρον θα έχουν οι δηλώσεις των δύο ανδρών μετά την συνάντηση τοους.
Η ΤΑΧΙΑΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΑΜΕΣΑ ΛΥΣΗ
Η Βουλευτής Θεσσαλονίκης με το Ποτάμι κα Χριστίνα Ταχιάου, με επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή ρωτά για το ενδεχόμενο ολοκληρωτικής παύσης των εργασιών στα εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης και της απένταξης του έργου από την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.
Η βουλευτής του Ποταμιού, επισημαίνει ότι κινδυνεύει να μπει στο έργο οριστική «ταφόπλακα» καθώς οι πιστώσεις έχουν εξαντληθεί και ήδη από σήμερα το τμήμα αρχαιολογικών εργασιών έχει πάψει τις τακτικές εργασίες του.
Όπως χαρακτηριστικά λέει "η κατάσταση στο Μετρό Θεσσαλονίκης είναι οριακή και απαιτούνται λύσεις άμεσα» αναφέρει χαρακτηριστικά η βουλευτής του Ποταμιού και ερωτά τους αρμόδιους υπουργούς για το «πώς σκοπεύουν ν’ αντιμετωπίσουν τον κίνδυνο της ολοκληρωτικής παύσης των εργασιών και της συνεπαγόμενης απένταξης του έργου από την Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, γεγονός που θα έχει τεράστιες συνέπειες τόσο για την πόλη της Θεσσαλονίκης, όσο και για το συνολικό δημοσιονομικό κόστος της χώρας", ενώ ζήτησε να ενημερωθεί αν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα από πλευράς κυβέρνησης, το οποίο θα σηματοδοτεί την επανέναρξη των εργασιών καθώς και την ολοκλήρωση του έργου.
Επί της ουσίας οι εργαζόμενοι από χθές υποχρεώθηκαν σε καθεστώς εκ περιτροπής εργασίας απασχολούμενοι μια μέρα την εβδομάδα, εργασίες δεν γίνονται, η κοινοπραξία με την Αττικό Μετρό δεν τα έχουν βρει ακόμα και στην κατάσταση αυτή καλείται μία πόλη να λειτουργήσει με 11 ημιτελείς σταθμούς που αν όλοι είχαν βάλει θετικά το "χέρι τους" σήμερα μπορεί να ετοιμαζόταν για να λειτουργήσει.
Η συνέχεια, αναμένεται συναρπαστική καθώς μιλάμε για ένα έργο-ωρολογιακή βόμβα που κάθεται κάτω από ένα εκατομμύριο πολιτών.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Πνιγμένο από τα προβλήματα το έργο
Με τα έργα της βασικής γραμμής του Μετρό να παραμένουν νεκρά οι αναταράξεις γύρω από το έργο συνεχίζονται. Φορείς, βουλευτές, ο Δήμος ασκούν κριτική και προσπαθούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να κρατήσουν στην επιφάνεια μία εργολαβία "πνιγμένη" στα προβλήματα.
Το Υπουργείο Υποδομών πάντως κρατά κλειστά τα χαρτιά του σχετικά με τις προθέσεις του ενώ τα σενάρια για την μετακίνηση των δύο μετροποντίκων στην Μίκρα για να ξεκινήσει η διάνοιξη της επέκτασης Καλαμαριάς δίνουν και παίρνουν.
Ο ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ΦΕΡΝΕΙ ΑΓΓΛΟ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΑ
Με προσωπική παρέμβαση Μπουτάρη έρχεται Άγγλος εμπειρογνώμονας για τα αρχαία της Βενιζέλου του μετρό της Θεσσαλονίκης με την θετική γνώμη του ΔΣ. Πρόκειται για μία ακόμα συνέχει στο πολύκροτο σήριαλ με τα αρχαία του σταθμού που δεν έχει τέλος.
Στα πλαίσια της προσπάθειας του Δημάρχου Θεσσαλονίκης για το έργο εντάσσεται και μία συνάντηση που θα έχει σήμερα το απόγευμα με τον Υπουργό ΟΙΚΥΝΑΤ Γιώργο Σταθάκη. Ενδιαφέρον θα έχουν οι δηλώσεις των δύο ανδρών μετά την συνάντηση τοους.
Η ΤΑΧΙΑΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΑΜΕΣΑ ΛΥΣΗ
Η Βουλευτής Θεσσαλονίκης με το Ποτάμι κα Χριστίνα Ταχιάου, με επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή ρωτά για το ενδεχόμενο ολοκληρωτικής παύσης των εργασιών στα εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης και της απένταξης του έργου από την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.
Η βουλευτής του Ποταμιού, επισημαίνει ότι κινδυνεύει να μπει στο έργο οριστική «ταφόπλακα» καθώς οι πιστώσεις έχουν εξαντληθεί και ήδη από σήμερα το τμήμα αρχαιολογικών εργασιών έχει πάψει τις τακτικές εργασίες του.
Όπως χαρακτηριστικά λέει "η κατάσταση στο Μετρό Θεσσαλονίκης είναι οριακή και απαιτούνται λύσεις άμεσα» αναφέρει χαρακτηριστικά η βουλευτής του Ποταμιού και ερωτά τους αρμόδιους υπουργούς για το «πώς σκοπεύουν ν’ αντιμετωπίσουν τον κίνδυνο της ολοκληρωτικής παύσης των εργασιών και της συνεπαγόμενης απένταξης του έργου από την Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, γεγονός που θα έχει τεράστιες συνέπειες τόσο για την πόλη της Θεσσαλονίκης, όσο και για το συνολικό δημοσιονομικό κόστος της χώρας", ενώ ζήτησε να ενημερωθεί αν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα από πλευράς κυβέρνησης, το οποίο θα σηματοδοτεί την επανέναρξη των εργασιών καθώς και την ολοκλήρωση του έργου.
Επί της ουσίας οι εργαζόμενοι από χθές υποχρεώθηκαν σε καθεστώς εκ περιτροπής εργασίας απασχολούμενοι μια μέρα την εβδομάδα, εργασίες δεν γίνονται, η κοινοπραξία με την Αττικό Μετρό δεν τα έχουν βρει ακόμα και στην κατάσταση αυτή καλείται μία πόλη να λειτουργήσει με 11 ημιτελείς σταθμούς που αν όλοι είχαν βάλει θετικά το "χέρι τους" σήμερα μπορεί να ετοιμαζόταν για να λειτουργήσει.
Η συνέχεια, αναμένεται συναρπαστική καθώς μιλάμε για ένα έργο-ωρολογιακή βόμβα που κάθεται κάτω από ένα εκατομμύριο πολιτών.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.