Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

ΒΓΗΚΑΝ ΟΙ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ,ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ

voria.gr,18/09/2015

Με την έκδοση της δικαστικής απόφασης για τις απαλλοτριώσεις, επιταχύνει το έργο της επέκτασης του μετρό στη Καλαμαριά. Ολοκλήρωση στο τέλος του 2018.

Ευτυχώς που υπάρχει και η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά, για να διατηρείται η ελπίδα ότι κάποτε θα γίνει και το έργο της βασικής γραμμής που έχει κολλήσει σε ένα γόρδιο δεσμό προβλημάτων.

Με την έκδοση από το Εφετείο της απόφασης για τις απαλλοτριώσεις των χώρων των εργοταξίων, στο σταθμό «Μίκρα» και στον επίσταθμο, όπως και στο σταθμό «Αρετσού», στον μόνο που ως τώρα δεν εκτελούνται εργασίες γιατί είναι στο αδιάνοικτο τμήμα της Πόντου, ο ανάδοχος έχει πλέον τη γη που απαιτείται(σ.σ υπολείπονται μικρά τμήματα τα οποία όμως δεν θα επηρεάσουν τα συνεργεία) για να τρέξει την κατασκευή, παρότι με τη μέχρι σήμερα πορεία των εργασιών θεωρείται βέβαιο ότι η επέκταση θα κατασκευαστεί εντός χρονοδιαγράμματος, δηλαδή ως το τέλος του 2018.

Μάλιστα στο σταθμό «Nέα Κρήνη» oι εργασίες βρίσκονται μπροστά από το χρονοδιάγραμμα. Έχει γίνει η εκσκαφή του σταθμού(Πόντου και Βρυούλων) και τώρα κατασκευάζεται η πλάκα θεμελίωσης.

Στο σταθμό «Καλαμαριά»(Πόντου με Αιγαίου/Μεταμορφώσεως) έχει ολοκληρωθεί η εκτροπή των δικτύων στο δυτικό τμήμα προς την οδό Μεταμορφώσεως, έχουν τοποθετηθεί όλοι οι πάσσαλοι αντιστήριξης και τις επόμενες ημέρες θα υπάρξουν αλλαγές στις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για να αρχίσουν οι εργασίες των πασσαλομπήξεων προς την πλευρά της οδού Αιγαίου. Σημειώνεται ότι σε ότι αφορά την εκτροπή της κυκλοφορίας έχουν τηρηθεί οι χρόνοι που είχαν ανακοινωθεί στην ενημερωτική εκδήλωση που είχε διοργανώσει ο Δήμος, το Φεβρουάριο του 2015.

Στο σταθμό «Noμαρχία»(Bασ.΄Όλγας και Μητρ. Κυδωνιών) έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση των πασσάλων αντιστήριξης και άρχισε η εκσκαφή του σταθμού, ενώ στη Διασταύρωση της Νομαρχίας, οι πασσαλομπήξεις ολοκληρώνονται μέσα στο Σεπτέμβριο, οπότε θα αρχίσει η εκσκαφή, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται και η εκτροπή των καλωδίων του ΟΤΕ.


Στη «Mίκρα»(Πόντου & Παπανδρέου, Γυμναστήριο Μίκρας) έχει κατασκευαστεί το φρεάτιο του ΤΒΜ, για τους λεγόμενους μετροπόντικες και έχει διανοιγεί η πρώτη σήραγγα, σε μήκος 36 μέτρων ενώ ακολουθεί η διάνοιξη της δεύτερης σήραγγας.

Ειδικά για το σταθμό «Aρετσού»(Πόντου & Αγ. Νικολάου- Γήπεδο Αριστοτέλη), το μόνο από τους πέντε σταθμούς της επέκτασης στον οποίο δεν έχουν γίνει εργασίες, εκτιμάται ότι από τη στιγμή που με τις απαλλοτριώσεις εξασφαλίσθηκε η γη, δεν θα υπάρξουν προβλήματα αφού στις διερευνητικές τομές που έγιναν στη περιοχή του εργοταξίου, δεν εντοπίσθηκαν αρχαιότητες.

Όλα δείχνουν ότι η ανατολική Θεσσαλονίκη και οι Καλαμαριώτες θα έχουν πιο γρήγορα κατασκευασμένο το μετρό, τουλάχιστον τα έργα πολιτικού μηχανικού(σταθμούς και σήραγγες), από ότι η υπόλοιπη πόλη, τη βασική γραμμή, έργο που άρχισε τον Οκτώβριο του 2006, πάει από καθυστέρηση σε καθυστέρηση, ενώ από 1ης Δεκεμβρίου του 2014, έχει μπει στο γύψο.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.