ypodomes.com,22/10/2015
Χαμηλώνουν οι ελπίδες για νέα έργα από το ΕΣΠΑ 2014-2020 τόσο στο Μετρό όσο και στο Τραμ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η βαθειά κρίση επηρέασε σε τέτοιο βαθμό την εξέλιξη των έργων που τρέχουν αυτή την περίοδο που ουσιαστικά θα απορροφήσουν κάθε διαθέσιμο κονδύλι του νέου προγράμματος για να ολοκληρωθούν.
Στην Αθήνα σε κατασκευή έχουμε την επέκταση του Μετρό και του Τραμ προς τον Πειραιά. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε ένα έργο που αυτοπυροβολήθηκε με την υπόθεση του ΦΠΑ και πλέον όλα δείχνουν ότι η λειτουργία του μεταφέρεται το 2019.
Τα έργα του Τραμ συνεχίζονται με ρυθμούς χελώνας και πιθανότατα θα έχουμε ακόμα μία γενναία παράταση μέχρι το τέλος του 2016 προκειμένου να καλυφθεί ο χαμένος χρόνος.
Στο νέο ΕΣΠΑ υπάρχει η πρόνοια για τη νέα Γραμμή 4 που όμως έχει σοβαρό αντίπαλο ...τα έργα στους αυτοκινητόδρομους που ζητούν εναγωνίως πόρους για να ολοκληρωθούν. Εδώ το θρίλερ θα συνεχιστεί μέχρι να υπάρξουν οριστικές αποφάσεις. Κάτι άλλο δεν αναμένεται να προωθηθεί προς κατασκευή.
Στη Θεσσαλονίκη έχουμε σε κατασκευή τα έργα της βασικής γραμμής και της επέκτασης προς Καλαμαριά. Εδώ ακόμα και οι πιο απαισιόδοξοι δεν μπορούσαν να προβλέψουν την τόσο άσχημη τροπή που έχουν πάρει τα έργα.
Σε καθε περίπτωση στο νέο ΕΣΠΑ υπάρχουν τα κονδύλια για να ολοκληρωθούν αλλά μέχρι εκεί. Πότε θα λειτουργήσουν; Ως βάση πλέον το 2020 είναι η πιο ρεαλιστική χρονιά.
Έτσι Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα πρέπει να μεταθέσουν τα "όνειρα" τους για ταχεία επέκταση των δικτύων σταθερής τροχιάς τους για το επόμενο ΕΣΠΑ 2021-2027..
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Στην Αθήνα σε κατασκευή έχουμε την επέκταση του Μετρό και του Τραμ προς τον Πειραιά. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε ένα έργο που αυτοπυροβολήθηκε με την υπόθεση του ΦΠΑ και πλέον όλα δείχνουν ότι η λειτουργία του μεταφέρεται το 2019.
Τα έργα του Τραμ συνεχίζονται με ρυθμούς χελώνας και πιθανότατα θα έχουμε ακόμα μία γενναία παράταση μέχρι το τέλος του 2016 προκειμένου να καλυφθεί ο χαμένος χρόνος.
Στο νέο ΕΣΠΑ υπάρχει η πρόνοια για τη νέα Γραμμή 4 που όμως έχει σοβαρό αντίπαλο ...τα έργα στους αυτοκινητόδρομους που ζητούν εναγωνίως πόρους για να ολοκληρωθούν. Εδώ το θρίλερ θα συνεχιστεί μέχρι να υπάρξουν οριστικές αποφάσεις. Κάτι άλλο δεν αναμένεται να προωθηθεί προς κατασκευή.
Στη Θεσσαλονίκη έχουμε σε κατασκευή τα έργα της βασικής γραμμής και της επέκτασης προς Καλαμαριά. Εδώ ακόμα και οι πιο απαισιόδοξοι δεν μπορούσαν να προβλέψουν την τόσο άσχημη τροπή που έχουν πάρει τα έργα.
Σε καθε περίπτωση στο νέο ΕΣΠΑ υπάρχουν τα κονδύλια για να ολοκληρωθούν αλλά μέχρι εκεί. Πότε θα λειτουργήσουν; Ως βάση πλέον το 2020 είναι η πιο ρεαλιστική χρονιά.
Έτσι Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα πρέπει να μεταθέσουν τα "όνειρα" τους για ταχεία επέκταση των δικτύων σταθερής τροχιάς τους για το επόμενο ΕΣΠΑ 2021-2027..
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.