voria.gr,25/11/2015
Τέλος Δεκεμβρίου επανεκκίνηση των εργοταξίων του μετρό. Λύση για τη χρηματοδότηση του διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης του «Μακεδονία».
Το αργότερο στις αρχές Δεκεμβρίου αναμένεται να επανεκκινήσουν οι εργασίες στο μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως είπαν σήμερα τόσο ο υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Παναγιώτης Σγουρίδης, όσο και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, στη διάρκεια της ημερίδας που διοργάνωσε το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης με θέμα «Οι δημόσιες αρχές μεταφορών και μετακινήσεων ως βασικός παράγοντας προώθησης της βιώσιμης αστικής κινητικότητας – Το ΣΑΣΘ του αύριο».
Ο κ. Σγουρίδης τόνισε ότι «παραλάβαμε ένα έργο με τα εργοτάξια σταματημένα. Ολοκληρώσαμε τη διαβούλευση με την ανάδοχο κοινοπραξία και πλέον άμεσα θα επανεκκινήσει το έργο και θα υπάρξει οριστικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης. Σε ό,τι αφορά στο σταθμό Βενιζέλου θα γίνει μια μικρή μετακίνηση (μιλάμε για μέτρα) και θα ολοκληρωθεί προς το τέλος της ολοκλήρωσης συνολικά του έργου. Τα αρχαία, μετά και την απόφαση του ΚΑΣ θα μείνουν στη θέση τους».
Ο κ. Μπουτάρης σημείωσε ότι «ελπίζω το αργότερο μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου να ανακοινωθεί η επανεκκίνηση των έργων του μετρό, αλλά θα πάρει μια πενταετία για να ολοκληρωθεί και όταν λειτουργήσει δεν πρόκειται να λύσει όλα τα προβλήματα του δήμου Θεσσαλονίκης, σε ό,τι αφορά τόσο στις δημόσιες συγκοινωνίες και τις μετακινήσεις, όσο και στο κυκλοφοριακό».
Μάλιστα ο δήμαρχος επισήμανε ότι μέσα στο 2016 θα έχουμε μια εικόνα πότε θα μπορεί να ξεκινήσει η λειτουργία της θαλάσσιας συγκοινωνίας, ενώ υπογράμμισε ότι «πρέπει άμεσα να βάλουμε μπροστά το τραμ. Μια προμελέτη από το ΣΑΣΘ για 35 χλμ. δικτύου υπάρχει και μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της Θεσσαλονίκης σε μετακινήσεις. Το ΣΑΣΘ έχει κάνει πολύ καλή δουλειά σε επίπεδο μελετών και σχεδιασμού για όλες τις συγκοινωνίες και πλέον είναι καιρός να αυτονομηθεί και να γίνει ένα αποφασιστικό όργανο, που θα διέπει τη λειτουργία όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς στην πόλη».
Ο κ. Σγουρίδης από την πλευρά του ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσουν και πάλι άμεσα τα έργα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης: «Πρόκειται για μια ιστορία 15 ετών, που επιτέλους πρέπει να τελειώσει. Θα καθαριστεί ο διάδρομος από τις νάρκες και αφού επιλύσαμε και το θέμα της χρηματοδότησης με 10 εκ. ευρώ που θα δώσει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας τα έργα στο διάδρομο προσγείωσης – απογείωσης θα συνεχιστούν. Επίσης, τελειώσαμε με τη διαφορά που υπήρχε με την εταιρία Philips για τον ηλεκτροφωτισμό των διαδρόμων».
Ο υφυπουργός όμως μίλησε και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα για τον Εμπορευματικό Σταθμό στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου: «Και εκεί γίνεται ο καθαρισμός από τις νάρκες και θα ολοκληρωθεί σύντομα. Επενδύουμε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και στα logistics και στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου θα γίνει το δεύτερο Εμπορευματικό Κέντρο της Ελλάδας».
Τέλος Δεκεμβρίου επανεκκίνηση των εργοταξίων του μετρό. Λύση για τη χρηματοδότηση του διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης του «Μακεδονία».
Το αργότερο στις αρχές Δεκεμβρίου αναμένεται να επανεκκινήσουν οι εργασίες στο μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως είπαν σήμερα τόσο ο υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Παναγιώτης Σγουρίδης, όσο και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, στη διάρκεια της ημερίδας που διοργάνωσε το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης με θέμα «Οι δημόσιες αρχές μεταφορών και μετακινήσεων ως βασικός παράγοντας προώθησης της βιώσιμης αστικής κινητικότητας – Το ΣΑΣΘ του αύριο».
Ο κ. Σγουρίδης τόνισε ότι «παραλάβαμε ένα έργο με τα εργοτάξια σταματημένα. Ολοκληρώσαμε τη διαβούλευση με την ανάδοχο κοινοπραξία και πλέον άμεσα θα επανεκκινήσει το έργο και θα υπάρξει οριστικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης. Σε ό,τι αφορά στο σταθμό Βενιζέλου θα γίνει μια μικρή μετακίνηση (μιλάμε για μέτρα) και θα ολοκληρωθεί προς το τέλος της ολοκλήρωσης συνολικά του έργου. Τα αρχαία, μετά και την απόφαση του ΚΑΣ θα μείνουν στη θέση τους».
Ο κ. Μπουτάρης σημείωσε ότι «ελπίζω το αργότερο μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου να ανακοινωθεί η επανεκκίνηση των έργων του μετρό, αλλά θα πάρει μια πενταετία για να ολοκληρωθεί και όταν λειτουργήσει δεν πρόκειται να λύσει όλα τα προβλήματα του δήμου Θεσσαλονίκης, σε ό,τι αφορά τόσο στις δημόσιες συγκοινωνίες και τις μετακινήσεις, όσο και στο κυκλοφοριακό».
Μάλιστα ο δήμαρχος επισήμανε ότι μέσα στο 2016 θα έχουμε μια εικόνα πότε θα μπορεί να ξεκινήσει η λειτουργία της θαλάσσιας συγκοινωνίας, ενώ υπογράμμισε ότι «πρέπει άμεσα να βάλουμε μπροστά το τραμ. Μια προμελέτη από το ΣΑΣΘ για 35 χλμ. δικτύου υπάρχει και μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της Θεσσαλονίκης σε μετακινήσεις. Το ΣΑΣΘ έχει κάνει πολύ καλή δουλειά σε επίπεδο μελετών και σχεδιασμού για όλες τις συγκοινωνίες και πλέον είναι καιρός να αυτονομηθεί και να γίνει ένα αποφασιστικό όργανο, που θα διέπει τη λειτουργία όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς στην πόλη».
Ο κ. Σγουρίδης από την πλευρά του ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσουν και πάλι άμεσα τα έργα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης: «Πρόκειται για μια ιστορία 15 ετών, που επιτέλους πρέπει να τελειώσει. Θα καθαριστεί ο διάδρομος από τις νάρκες και αφού επιλύσαμε και το θέμα της χρηματοδότησης με 10 εκ. ευρώ που θα δώσει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας τα έργα στο διάδρομο προσγείωσης – απογείωσης θα συνεχιστούν. Επίσης, τελειώσαμε με τη διαφορά που υπήρχε με την εταιρία Philips για τον ηλεκτροφωτισμό των διαδρόμων».
Ο υφυπουργός όμως μίλησε και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα για τον Εμπορευματικό Σταθμό στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου: «Και εκεί γίνεται ο καθαρισμός από τις νάρκες και θα ολοκληρωθεί σύντομα. Επενδύουμε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και στα logistics και στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου θα γίνει το δεύτερο Εμπορευματικό Κέντρο της Ελλάδας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.