gothess.gr,05/01/2016
Το γαϊτανάκι της κοροϊδίας σε βάρος των Θεσσαλονικέων συνεχίζεται..
Σχολιάζοντας τις πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου Σπίρτζη σύμφωνα με τις οποίες το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο μέχρι το 2020, ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Το γαϊτανάκι της κοροϊδίας σε βάρος των Θεσσαλονικέων συνεχίζεται και με αριστερή κυβέρνηση. Είναι ο κ. Σπίρτζης αυτή τη φορά που εξήγγειλε πως σε τέσσερα χρόνια θα μετακινούμαστε με το Μετρό. Τα ευχολόγια αυτά τα έχουμε ξανακούσει πολλές φορές εδώ, στη δήθεν συμπρωτεύουσα.
Το 2005 μας είπαν πως σε 6,5 χρόνια θα μετακινούμαστε στην πόλη μας με ένα Μετρό ¨καλύτερο από αυτό της Αθήνας¨. Τον Ιανουάριο του 2012 κάποιοι πανηγύριζαν πως το 2011 ήταν «η πιο παραγωγική χρονιά του Μετρό Θεσσαλονίκης» και εξέφραζαν τη σιγουριά τους πως το 2015 θα ήταν έτοιμη η βασική γραμμή του Μετρό. Τον Αύγουστο του 2013 εισπράτταμε διαβεβαιώσεις πως θα ¨ξεμπλοκάρει¨ άμεσα το έργο του Μετρό, ώστε ¨αυτό να είναι παραδοτέο βάσει του επικαιροποιημένου χρονοδιαγράμματος, στο τέλος του 2016 ή τις αρχές του 2017¨.
Πριν ενάμισι χρόνο, στα μέσα Μαρτίου του 2014, πληροφορηθήκαμε από τους πλέον αρμόδιους, την κοινοπραξία που ανέλαβε την εκτέλεση του έργου, πως ¨ακόμη και αν ως δια μαγείας αίρονταν όλα τα προβλήματα του έργου, το συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα οδηγεί σε θεωρητική περάτωση του τον Αύγουστο του 2019, αντί της προβλεπομένης από την Αττικό Μετρό ημερομηνίας, το Νοέμβριο του 2016¨, απειλώντας παράλληλα με οριστική διακοπή των εργασιών.
Εκείνη την ημέρα μάλιστα γίναμε και σοφότεροι, καθώς μάθαμε πως μέσα σε 6,5 χρόνια έχει κατασκευαστεί μόλις το 27% του έργου.
Θυμίζω πως ήδη τον Αύγουστο του 2012 είχα καταθέσει αναφορά στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, καταγγέλλοντας τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του έργου, την εξόντωση εκατοντάδων επαγγελματιών, την ταλαιπωρία του κόσμου, τις ολέθριες συνέπειες που έχει για την εμπορική κίνηση σε όλους τους δρόμους απ’ όπου διέρχονται οι εργασίες κατασκευής του Μετρό.
Τόνισα μάλιστα επανειλημμένα, πως είναι αδύνατο να ολοκληρωθεί το έργο αυτό στις ημερομηνίες που είχαν καταρχήν δοθεί, τοποθετώντας την πιθανή ολοκλήρωση του κάπου στο 2025.
Και όλα αυτά, πριν ακόμη προστεθούν από τη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης τα νέα προβλήματα με τις εμμονές τους για τη μη κατασκευή του σταθμού του Μετρό στη Βενιζέλου.
Ο κύριος Σπίρτζης και ο κάθε Σπίρτζης πρέπει να καταλάβει πως κουραστήκαμε από τα ψέματα.
Η ιστορία της μη κατασκευής του Μετρό αναδεικνύει σε όλο της το μεγαλείο τη διαχρονική αδικία που συντελείται σε βάρος της Θεσσαλονίκης. Αυτή η κοροϊδία πρέπει κάποτε να σταματήσει.
Καλώ την Αυτοδιοίκηση και όλους τους αρμόδιους τοπικούς φορείς που δυστυχώς έχουν αδρανοποιηθεί να συγκροτήσουν επιτέλους ένα ενιαίο μέτωπο και να διεκδικήσουν από κοινού την επιστροφή της λογικής, την άρση όλων των εμποδίων και την ολοκλήρωση, επιτέλους, αυτού του πολύπαθου έργου».
Το γαϊτανάκι της κοροϊδίας σε βάρος των Θεσσαλονικέων συνεχίζεται..
Σχολιάζοντας τις πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου Σπίρτζη σύμφωνα με τις οποίες το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο μέχρι το 2020, ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Το γαϊτανάκι της κοροϊδίας σε βάρος των Θεσσαλονικέων συνεχίζεται και με αριστερή κυβέρνηση. Είναι ο κ. Σπίρτζης αυτή τη φορά που εξήγγειλε πως σε τέσσερα χρόνια θα μετακινούμαστε με το Μετρό. Τα ευχολόγια αυτά τα έχουμε ξανακούσει πολλές φορές εδώ, στη δήθεν συμπρωτεύουσα.
Το 2005 μας είπαν πως σε 6,5 χρόνια θα μετακινούμαστε στην πόλη μας με ένα Μετρό ¨καλύτερο από αυτό της Αθήνας¨. Τον Ιανουάριο του 2012 κάποιοι πανηγύριζαν πως το 2011 ήταν «η πιο παραγωγική χρονιά του Μετρό Θεσσαλονίκης» και εξέφραζαν τη σιγουριά τους πως το 2015 θα ήταν έτοιμη η βασική γραμμή του Μετρό. Τον Αύγουστο του 2013 εισπράτταμε διαβεβαιώσεις πως θα ¨ξεμπλοκάρει¨ άμεσα το έργο του Μετρό, ώστε ¨αυτό να είναι παραδοτέο βάσει του επικαιροποιημένου χρονοδιαγράμματος, στο τέλος του 2016 ή τις αρχές του 2017¨.
Πριν ενάμισι χρόνο, στα μέσα Μαρτίου του 2014, πληροφορηθήκαμε από τους πλέον αρμόδιους, την κοινοπραξία που ανέλαβε την εκτέλεση του έργου, πως ¨ακόμη και αν ως δια μαγείας αίρονταν όλα τα προβλήματα του έργου, το συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα οδηγεί σε θεωρητική περάτωση του τον Αύγουστο του 2019, αντί της προβλεπομένης από την Αττικό Μετρό ημερομηνίας, το Νοέμβριο του 2016¨, απειλώντας παράλληλα με οριστική διακοπή των εργασιών.
Εκείνη την ημέρα μάλιστα γίναμε και σοφότεροι, καθώς μάθαμε πως μέσα σε 6,5 χρόνια έχει κατασκευαστεί μόλις το 27% του έργου.
Θυμίζω πως ήδη τον Αύγουστο του 2012 είχα καταθέσει αναφορά στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, καταγγέλλοντας τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του έργου, την εξόντωση εκατοντάδων επαγγελματιών, την ταλαιπωρία του κόσμου, τις ολέθριες συνέπειες που έχει για την εμπορική κίνηση σε όλους τους δρόμους απ’ όπου διέρχονται οι εργασίες κατασκευής του Μετρό.
Τόνισα μάλιστα επανειλημμένα, πως είναι αδύνατο να ολοκληρωθεί το έργο αυτό στις ημερομηνίες που είχαν καταρχήν δοθεί, τοποθετώντας την πιθανή ολοκλήρωση του κάπου στο 2025.
Και όλα αυτά, πριν ακόμη προστεθούν από τη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης τα νέα προβλήματα με τις εμμονές τους για τη μη κατασκευή του σταθμού του Μετρό στη Βενιζέλου.
Ο κύριος Σπίρτζης και ο κάθε Σπίρτζης πρέπει να καταλάβει πως κουραστήκαμε από τα ψέματα.
Η ιστορία της μη κατασκευής του Μετρό αναδεικνύει σε όλο της το μεγαλείο τη διαχρονική αδικία που συντελείται σε βάρος της Θεσσαλονίκης. Αυτή η κοροϊδία πρέπει κάποτε να σταματήσει.
Καλώ την Αυτοδιοίκηση και όλους τους αρμόδιους τοπικούς φορείς που δυστυχώς έχουν αδρανοποιηθεί να συγκροτήσουν επιτέλους ένα ενιαίο μέτωπο και να διεκδικήσουν από κοινού την επιστροφή της λογικής, την άρση όλων των εμποδίων και την ολοκλήρωση, επιτέλους, αυτού του πολύπαθου έργου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.