Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2019

Μετρό Θεσσαλονίκης: Μέσα σε ένα 10ημερο θα ανοίξει η Βενιζέλου

typosthes.gr,3/12/2019


Δηλώσεις του Νίκου Ταχιάου στην συνεδρίαση της ΠΕΔΚΜ

Της Μαρίας Κουζούφη



Μέσα σε δέκα μέρες το πολύ θα έχει παραδοθεί σε κυκλοφορία η μία λωρίδα κυκλοφορίας της οδού Βενιζέλου, που αυτήν τη στιγμή είναι κλειστή για τα έργα του μετρό, όπως τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό κ. Νίκος Ταχιάος, στο περιθώριο της πρώτης συνεδρίασης του ΔΣ της ΠΕΔ-ΚΜ, τα μέλη της οποίας κλήθηκε να ενημερώσει για την πρόοδο των εργασιών του μετρό. Επίσης, θα παραδοθούν σε κυκλοφορία και οι διαβάσεις πεζών, οι οποίες ότι και να γίνει δεν πρόκειται να ξανακλείσουν, όπως τόνισε ο κ. Ταχιάος.

Για το σταθμό Βενιζέλου, ο κ. Ταχιάος τόνισε ότι τις προσεχείς ημέρες θα κατατεθεί το αίτημα στο υπουργείο Πολιτισμού σχετικά με τα αρχαία.

Η Αττικό Μετρό αιτείται στο υπουργείο Πολιτισμού να ανακαλέσει την προηγούμενη απόφασή του και να υποβληθεί μια νέα μελέτη από την Αττικό Μετρό η οποία θα ενσωματώνει την ωρίμανση του θέματος από το 2015-2019. Όπως είπε η μελέτη είναι σχεδόν έτοιμη από πλευράς Αττικό Μετρό, ενώ ανέφερε ότι έχει ήδη γίνει ήδη γίνει συνάντηση με τους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου Πολιτισμού και θα ακολουθήσει και άλλη μεθαύριο.

Για τη σημερινή διοίκηση της Αττικό Μετρό το έργο δεν αποτελεί επικοινωνιακό εργαλείο, τόνισε ο κ. Ταχιάος σημειώνοντας ότι αποτελεί άμεση προτεραιότητα η περαίωση της βασικής γραμμής και η επέκταση προς Καλαμαριά. Τόνισε ότι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής τίθεται για τον Απρίλιο του 2023 και αυτό όχι λόγο Βενιζέλου, αλλά λόγω προόδου του έργου, όπως τόνισε. «Στον Απρίλιο του 2023 δεσμευόμαστε ότι θα φτιάξουμε και το σταθμό Βενιζέλου και το μετρό θα παραδοθεί στο σύνολό του. Ούτως ή άλλως η ιδέα αποσπασματική λειτουργίας ήταν μια προβληματική ιδέα. Η επέκταση προς Καλαμαριά θα ακολουθήσει τη βασική γραμμή. Η σύμβαση της Καλαμαριάς θα κλείσει 6-8 μήνες μετά από αυτήν της βασικής γραμμής. Σε ότι αφορά τις εργασίες στα εργοτάξια, ο κ. Ταχιάος είπε ότι η αλήθεια είναι ότι μετά το Πάσχα έχει σημειωθεί μείωση του ρυθμού με τον οποίο δούλευε ο ανάδοχος και έχουν γίνει οι απαραίτητες υποδείξεις. Ο εργολάβος έχει δεσμευθεί ότι θα μπει σε πλήρη ανάπτυξη των εργοταξίων στο αμέσως προσεχές διάστημα. Στα πολύ εκκρεμή έργα δηλαδή της επίστρωσης και της επιδομής και της κατασκευής της Αγ. Σοφίας, εκεί το εργοτάξιο δουλεύει κανονικά. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΠΕΔ-ΚΜ κ. Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, τόνισε ότι σε μια πόλη που ουσιαστικά δεν έχει συγκοινωνίες, το θέμα της γρήγορης αποπεράτωσης του μετρό είναι φλέγον. «Συνολικά, διαχρονικά το μετρό κούρασε την πόλη χωρίς να δώσει ακόμη λύσεις και υπάρχουν ακόμη και σήμερα πολλά ερωτηματικά ως προς το τι είχε σχεδιαστεί από την προηγούμενη διοίκηση. Θέλουμε να μάθουμε τι θα γίνει με τις επεκτάσεις δυτικά, τι θα γίνει με την επέκταση προς αεροδρόμιο και με το χρονοδιάγραμμα», είπε μεταξύ άλλων ενώ τόνισε ότι «ένα μετρό το οποίο δεν θα είναι λειτουργικό δεν εξυπηρετεί κανέναν και φοβάμαι ότι θα καταρρεύσει και οικονομικά». «Θέλουμε ένα μετρό που να αγκαλιάζει όλη την πόλη και να στηρίζεται από αυτήν αλλά να στηρίζει και αυτό τη συγκοινωνιακή της λειτουργία», τόνισε χαρακτηριστικά.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.