Από το τέλος Ιουλίου αναμένεται να ξαναρχίσουν οι εργασίες του μετρό στη Θεσσαλονίκη, οι οποίες σταμάτησαν λόγω οικονομικής δυσπραγίας της εταιρείας. Ωστόσο ο νομάρχης, από το βήμα του νομαρχιακού συμβουλίου, προέβλεψε χθες ότι το έργο συνολικά δεν πρόκειται να παραδοθεί πριν από το 2017. Ανακοίνωσε πάντως ότι στο συρτάρι του έχει δύο προτάσεις, που μπορούν να συνδυαστούν με το μετρό, η μία από τις οποίες είναι άκρως τολμηρή και πρωτοποριακή. Της Φανής Σοβιτσλή Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης εμφανίστηκε για μια ακόμα φορά καλά πληροφορημένος για την εξέλιξη του έργου, γι’ αυτό το λόγο είπε ενώπιον του σώματος ότι προσεχώς θα ανακοινώσει δύο ρηξικέλευθες προτάσεις, οι οποίες θα λειτουργήσουν συμπληρωματικά με το μετρό. Η μια είναι γνωστή και η δεύτερη θα αποτελέσει έκπληξη. Αυτή η δεύτερη, παρότι κρίνεται τολμηρή, χαίρει αποδοχής. Αφορμή για τις δηλώσεις του νομάρχη στάθηκε η ερώτηση του νομαρχιακού συμβούλου της μείζονος αντιπολίτευσης Παντελή Κουκουλεκίδη σχετικά με τις καθυστερήσεις του έργου και την ταλαιπωρία στην πόλη. Ο κ. Ψωμιάδης παραδέχθηκε πως όντως υπάρχει πρόβλημα, το οποίο όμως κυρίως το αντιμετωπίζουν οι καταστηματάρχες της οδού Εγνατία, τους οποίους επισκέφθηκε και συνομίλησε μαζί τους για το θέμα. Για τις καθυστερήσεις είπε πως επικοινώνησε με εκπροσώπους της εταιρείας “Αττικό Μετρό”, από τους οποίους απέσπασε τη δέσμευση ότι οι εργασίες θα συνεχιστούν στα τέλη Ιουλίου. “Σε κάθε περίπτωση, πάντως, το έργο που ταλαιπωρεί την πόλη δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί πριν από το 2017'', για να συμπληρώσει ότι για περάτωση του έργου το 2012-2013 ούτε λόγος! Μάλιστα ανέφερε πως το φιλόδοξο έργο, για το οποίο πολύς λόγος γίνεται, έπρεπε να έχει γίνει ήδη επί δημαρχίας Κούβελα και σήμερα να προχωρούν οι επεκτάσεις του μετρό σε ολόκληρη τη Θεσσαλονίκη. ΕΠΙΧΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ Αφορμής δοθείσης, ο νομάρχης Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε πως ως επικεφαλής της διοίκησης της νομαρχίας θα καταθέσει σύντομα δύο πρωτοποριακές προτάσεις που θα λειτουργήσουν συνδυαστικά με το μετρό. Η πρώτη αφορά, όπως είπε, τη γνωστή θέση του για επιχωμάτωση της παλιάς παραλίας, πρόταση που τελευταία, όπως ανέφερε, ακούγεται και από πολλούς φορείς. “Είναι καιρός να εκμεταλλευτούμε το θαλάσσιο μέτωπο και πεδίο που διαθέτει η Θεσσαλονίκη, όπως εξάλλου συμβαίνει σε πολλές παραθαλάσσιες περιοχές της χώρας. “Τζάμπα είναι ο χώρος μπροστά στην παλιά παραλία και μπορούμε να τον αξιοποιήσουμε προς όφελός μας. Γιατί να μη δημιουργήσουμε δύο μαρίνες στο χώρο, όπως γίνεται σε πολλές περιοχές;”, αναρωτήθηκε ο κ. Ψωμιάδης. Όσον αφορά τη δεύτερη πρόταση, που είναι και η μεγάλη έκπληξη, ο νομάρχης δεν κατάφερε να προϊδεάσει το σώμα του νομαρχιακού συμβουλίου, απλώς αρκέστηκε να δηλώσει πως θα είναι τολμηρή για τα δεδομένα της Θεσσαλονίκης και πρωτοποριακή. “Για αυτήν την πρόταση δεν θα χρειαστεί η πολιτεία να διαθέσει ούτε ένα ευρώ, μπορεί να γίνει άνετα με ιδιωτικά κονδύλια. Είμαι σε επαφή με κάποιον καθηγητή από την Αμερική, αλλά σε αυτή τη φάση δεν είμαι έτοιμος να αποκαλύψω τίποτε”, υπογράμμισε ο κ. Ψωμιάδης. Ο ίδιος ανέφερε ότι η πρόταση-έκπληξη, που θα λειτουργήσει συνδυαστικά με το μετρό, χαίρει της αποδοχής κυβερνητικών στελεχών. “Μπορεί κάποιοι να γελάσουν, αλλά είμαι βέβαιος ότι σε 20-30 χρόνια η πρόταση αυτή θα είναι πρωτοποριακή”, σημείωσε ο νομάρχης.
|
Τρίτη 1 Ιουλίου 2008
Έρημα εργοτάξια, άδεια καταστήματα
Μακεδονία, 01/07/2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.