Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Ο Μετροπόντικας άρχισε και η Καλαμαριά ετοιμάζεται!

ypodomes.blogspot.com, 31/01/2009

Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι το όνειρο όλων των κατοίκων σε μια απο τις πιο όμορφες πόλεις της Ελλάδας. Είναι ένα έργο που θα βάλει τη Θεσσαλονίκη στο χάρτη της Ευρώπης ως μια προηγμένη συγκοινωνιακά πόλη και μαζί με άλλα έργα υποδομής θα γίνει πόλος έλξης για τους Ελληνες και τους υπόλοιπους Ευρωπαίους. Εδώ και 2,5 χρόνια οι εργασίες συνεχίζονται με ανάμεικτους ρυθμούς. Μια τα προβλήματα με τα αρχαιολογικά ευρήματα μια τα προβλήματα της Κ/Ξ ανάγκασαν το χρονοδιάγραμμα να είναι στριμωγμένο αρκετά.
Ο πρώτος μετροπόντικας την εβδομάδα που μας πέρασε ξεκίνησε το ταξίδι του και περιμένει το "νονό" Κο Σουφλιά σε μερικές μέρες ώστε να τον αποχαιρετήσει και να ξεκινήσει το ταξίδι των 7.600μ που θα διαρκέσει περίπου 2 χρόνια. Ο "Κωστίκας" θα προηγείται κατά 2 μήνες στο χρονοδιάγραμμά του "Γιωρίκα" του δεύτερου Μετροπόντικα που συναρμολογείται στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Τα έργα επιταχύνονται για να προλάβουν το χρονοδιάγραμμα αλλα πολύ δύσκολα θα ολοκληρωθεί στην προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης που είναι στις 02 Οκτωβρίου του 2012.
Το μεγάλο νέο της επόμενης εβδομάδας είναι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η αναμενόμενη ανακοίνωση της δημοπράτησης του έργου επέκτασης του μετρό προς την Καλαμαριά, μήκους 5 χιλιομέτρων, με 5 σταθμούς, που θα μεγαλώσει το Μετρό Θεσσαλονίκης και θα εξυπηρετεί επιπλέον 80.000 -100.000 κατοίκους της πόλης. Η επέκταση είναι εξασφαλισμένη απο τα κονδύλια του ΕΣΠΑ 2007-2013 και το κόστος είναι 400 εκ€.
Ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ θα δώσει πληροφορίες και για την άλλη επέκταση του Μετρό προς Σταρούπολη που ακόμα ψάχνει χρηματοδότηση έτσι ώστε να δημοπρατηθεί σύντομα και με στόχο και αυτή η επέκταση να λειτουργήσει 2-3 χρόνια μετά τη λειτουργία της βασικής γραμμής.
ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ
Αφού ολοκληρωθούν οι δημοπρατήσεις αυτές θα ολοκληρωθούν οι συζητήσεις που γίνονται στην Αττικό Μετρό για τις επόμενες επεκτάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης. Η γνώμη η δική μου είναι η πέραν των επεκτάσεων της βασικής γραμμής προς Κορδελιό ανατολικά και Αεροδρόμιο δυτικά είναι θεμιτή η ανάπτυξη μας δεύτερης γραμμής που θα ξεκινάει απο τον Εύοσμο θα συναντά την γραμμή προς Σταυρούπολη στο στρατόπεδο θα συνεχίζει Πολίχνη, Νεάπολη και μέσω της Αγίου Δημητρίου θα συναντά τη βασική γραμμή στο σταθμό Συντριβάνι θα κατεβαίνει Τσιμισκή και θα συναντα και πάλι τη βασική γραμμή στο σταθμό Ευκλείδη και θα συνεχίζει προς Τούμπα και Ανω Τούμπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.