Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Ηξεις αφίξεις για το «Παπάφειο»

Αγγελιοφόρος, 11/09/2010


Ναι μεν, αλλά. Κάπως έτσι διαμορφώνεται, μέχρι αυτή τη στιγμή, η κατάσταση σχετικά με την κατασκευή του σταθμού του μετρό «Παπάφη» στη Θεσσαλονίκη...


«Ο σταθμός υπάγεται στο αντικείμενο του έργου. Ομως θα κατασκευαστεί μεταγενέστερα από ό,τι προέβλεπε το χρονοδιάγραμμα», δήλωσε χτες ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Οικονομίδης, ο οποίος, μαζί με τον πρόεδρο της «Αττικό Μετρό ΑΕ», Χρήστο Τσίτουρα, επισκέφτηκε το εργοτάξιο κατασκευής του σταθμού «Ευκλείδης».
Ο κ. Οικονομίδης, κληθείς να απαντήσει για το τι συμβαίνει σήμερα με το «Παπάφειο», τόσο όσον αφορά το σταθμό όσο και τη διοίκηση του ιδρύματος, εμφανίστηκε απόλυτος: «Υπάρχει στασιμότητα από την πλευρά του ιδρύματος. Εμείς θέλουμε το σταθμό, αλλά οι όποιες διαδικασίες για τις απαλλοτριώσεις θα προχωρήσουν μόνον με θεσμικό τρόπο. Δεν πρόκειται να προχωρήσουμε σε καμία συνομιλία με οποιονδήποτε. Σκοπεύουμε να κάνουμε ό,τι λέει ο νόμος».

Με 20 εκατ. ευρώ!
Πρακτικά, η κατασκευή του σταθμού θα γίνει αργότερα, αν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία των απαλλοτριώσεων και αν βρεθούν τα σχετικά χρήματα που απαιτούνται για την εκ των υστέρων κατασκευή του σταθμού, ποσό που, όπως αποκάλυψε ο «Α», ανέρχεται σε 20 εκατ. ευρώ.
Ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ» σημείωσε ότι σήμερα σε όλα τα μέτωπα του μετρό υπάρχει ικανοποιητική πρόοδος, ενώ και οι δύο μετροπόντικες κατασκευάζουν πλέον τις σήραγγες του έργου, αφού και ο δεύτερος, ο «Γιωρίκας», έπιασε την περασμένη Τρίτη δουλειά ακολουθώντας τον «Κωστίκα», που ξεκίνησε τις εκσκαφές στις αρχές του περασμένου Αυγούστου.
Ο κ. Τσίτουρας απηύθυνε έκκληση «το μετρό να μείνει μακριά από μικροπολιτικές σκοπιμότητες, καθώς σε μια τέτοια περίπτωση χαμένος είναι μόνο ο πολίτης της Θεσσαλονίκης και η εθνική οικονομία».
Κάλεσε επίσης όλους τους φορείς να αγκαλιάσουν το έργο, προκειμένου να ολοκληρωθεί όσο το δυνατό γρηγορότερα, ενώ ειδική αναφορά έκανε στις αρχαιολογικές ανασκαφές. «Πρέπει να επιταχυνθούν, διότι αυτές μπορούν να εκτροχιάσουν το μετρό», υπογράμμισε ο κ. Τσίτουρας.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΤΟΝΙΑ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.