Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Σιμόπουλος: Να τελειώσει το θέμα με το σταθμό Βενιζέλου του Μετρό

voria.gr, 18/06/2014 
Δεν μπορούμε να μιλάμε για παράδοση του Μετρό εάν δεν τελειώσει το θέμα της Βενιζέλου, υποστήριξε ο γγ Δημοσίων Έργων
Την εκτίμησή του ότι όλοι όσοι έχουν υπεύθυνη θέση στη Θεσσαλονίκη και θέλουν να τελειώσει το μετρό, θα πρέπει να το αφήσουν έξω από τοπικές αντιπαραθέσεις εξέφρασε ο γγ Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος, μιλώντας το πρωί στον Σκάι...


«Εκείνο που θέλω να τονίσω είναι ότι όλοι όσοι έχουν υπεύθυνη θέση στη Θεσσαλονίκη ή οπουδήποτε αλλού και έχουν σκοπό και θέλουν να τελειώσει το μετρό, θα πρέπει να το αφήσουν έξω από αντιπαραθέσεις τοπικές και να συμβάλλουν και αυτοί να βρεθεί λύση. Παραδείγματος χάρη, είμαστε ήδη ενάμιση χρόνο πίσω γιατί υπάρχει μια προσφυγή του δήμου στο Συμβούλιο της Επικρατείας, μία προσφυγή η οποία αφορά τις αρχαιότητες, οι οποίες αποκαλύφθηκαν στο σταθμό Βενιζέλου», τόνισε ο κ. Σιμόπουλος.

«Δεν μπορούμε να μιλάμε για παράδοση εάν δεν τελειώσει το θέμα αυτό», πρόσθεσε.

Παράλληλα, ο κ. Σιμόπουλος παραδέχθηκε ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στα έργα, υποστηρίζοντας ωστόσο ότι «παραλάβαμε ένα έργο με πάρα πολλά προβλήματα πριν 2 χρόνια, προβλήματα τα οποία λύνουμε συνεχώς».

«Μια απόδειξη αυτού είναι ότι τις επόμενες μέρες ο μετροπόντικας θα αρχίσει να αποσυναρμολογείται και από την Ανάληψη θα πάει στην Νέα Ελβετία και θα αρχίσει την αντίστροφη πορεία. Μια ακόμη απόδειξη είναι ότι οι διαφορές πάνω στη σύμβαση που είχε το δημόσιο με την ανάδοχο εταιρία έχουν οδηγηθεί στη διαιτησία και σταδιακά από το φθινόπωρο θα αρχίσουν να επιλύονται», υπογράμμισε.

Αναφερόμενος στη κοινή ανακοίνωση του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη και του περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας, Απόστουλου Τζιτζικώστα που ζήτησαν τη μετακίνηση της διοίκησης του μετρό της Θεσσαλονίκης από την Αθήνα και την «Αττικό Μετρό ΑΕ» στη Θεσσαλονίκη και την «Εγνατία Οδός ΑΕ», ο κ. Σιμόπουλος υποστήριξε ότι αυτό ήταν ένα αίτημα το οποίο θα είχε σημασία πριν από δύο χρόνια.

«Είμαστε προς το τέλος της κατασκευής των οικοδομικών εργασιών. Ο κύριος όγκος των εργασιών από εδώ και πέρα είναι ηλεκτρομηχανολογικά και τροχαίο υλικό. Εδώ χρειάζεται μια πολύ μεγάλη τεχνογνωσία. Η Εγνατία Οδός είναι μία εξαιρετική εταιρεία, αλλά δεν έχει την τεχνογνωσία αυτή. Τελικά, το μετρό προχωράει στο ανατολικό τμήμα της Θεσσαλονίκης, στο δυτικό έχουμε το πρόβλημα της Βενιζέλου», επεσήμανε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.