voria.gr, 04/06/2014
Μπορεί ο εργολάβος να απείλησε με αποχώρηση, αλλά μέχρι το τέλος του 2014 αναμένεται να έχει ολοκληρώσει το δύσκολο μέρος των έργων πολιτικού μηχανικού στους περισσότερους σταθμούς...
Ο εργολάβος του μετρό Θεσσαλονίκης, έχει προειδοποιήσει με διακοπή εργασιών και αποχώρηση, αλλά τουλάχιστον ως και τώρα συνεχίζει να δουλεύει στο έργο και μάλιστα έχοντας ανεβάσει ρυθμούς, με αποτέλεσμα μέσα στο 2014, οι περισσότεροι σταθμοί να έχουν κατασκευαστεί ως προς τα έργα πολιτικού μηχανικού.
Για όσους παρακολουθούν το έργο της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, εκτός από το μέγα θέμα των αρχαιολογικών ανασκαφών, οι δύο απαιτητικές διαδικασίες και εργασίες για την πρόοδο της κατασκευής είναι πρώτον, η κτήση γης και, δεύτερον τα έργα πολιτικού μηχανικού.
Αν εξαιρέσει κανείς το …αγκάθι του σταθμού «Βενιζέλου», που έχει εκτρέψει τα χρονοδιαγράμματα και, τη μεγάλη καθυστέρηση στο σταθμό «Βούλγαρη» (απαλλοτριώσεις με αναβολές στα δικαστήρια), το έργο προχωράει. Έτσι, στον ήδη κατασκευασμένο από νωρίτερα «Ευκλείδη», προστέθηκε πέρυσι ο επίσταθμος, μέσα στο 2014 κατασκευάσθηκε ο «Ν.Σ.Σταθμός», ενώ σε πολύ καλό δρόμο για ολοκλήρωση των έργων πολιτικού μηχανικού φέτος, βρίσκονται οι σταθμοί «Συντριβάνι», «Πανεπιστήμιο», «Φλέμινγκ» και πιθανότατα και η «Ανάληψη».
Με την ολοκλήρωση των έργων πολιτικού μηχανικού, θα δοθούν στη κυκλοφορία τα τμήματα των οδών που έχουν καταληφθεί από τα εργοτάξια, αφού τα ηλεκτρομηχανολογικά και τα αρχιτεκτονικά δεν προκαλούν ιδιαίτερη αναστάτωση. Να σημειωθεί ότι ήδη έχουν παραγγελθεί οι κυλιόμενες σκάλες για ορισμένους σταθμούς, ενώ τα περισσότερα η/μ συστήματα κατασκευάζονται στο εξωτερικό.
Στο μεταξύ, στο επόμενο διάστημα θα μεταφερθούν και οι μετροπόντικες από το χώρο του σταθμού «Ανάληψη» στη Νέα Ελβετία και περί το τέλος Σεπτεμβρίου θα αρχίσει η κατασκευή του υπολοίπου των σηράγγων με αντίθετη κατεύθυνση, από ανατολικά προς τα δυτικά.
Παράλληλα, εξελίσσονται οι εργασίες και στην επέκταση προς Καλαμαριά. Έχει, ως γνωστόν, αρχίσει η κατασκευή του σταθμού «Μίκρα» και μόλις ολοκληρωθούν και εγκριθούν οι μελέτες για τον επόμενο σταθμό, θα αρχίσει να κατασκευάζεται και η «Νέα Κρήνη».
της Άννης Καρολίδου
Μπορεί ο εργολάβος να απείλησε με αποχώρηση, αλλά μέχρι το τέλος του 2014 αναμένεται να έχει ολοκληρώσει το δύσκολο μέρος των έργων πολιτικού μηχανικού στους περισσότερους σταθμούς...
Ο εργολάβος του μετρό Θεσσαλονίκης, έχει προειδοποιήσει με διακοπή εργασιών και αποχώρηση, αλλά τουλάχιστον ως και τώρα συνεχίζει να δουλεύει στο έργο και μάλιστα έχοντας ανεβάσει ρυθμούς, με αποτέλεσμα μέσα στο 2014, οι περισσότεροι σταθμοί να έχουν κατασκευαστεί ως προς τα έργα πολιτικού μηχανικού.
Για όσους παρακολουθούν το έργο της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, εκτός από το μέγα θέμα των αρχαιολογικών ανασκαφών, οι δύο απαιτητικές διαδικασίες και εργασίες για την πρόοδο της κατασκευής είναι πρώτον, η κτήση γης και, δεύτερον τα έργα πολιτικού μηχανικού.
Αν εξαιρέσει κανείς το …αγκάθι του σταθμού «Βενιζέλου», που έχει εκτρέψει τα χρονοδιαγράμματα και, τη μεγάλη καθυστέρηση στο σταθμό «Βούλγαρη» (απαλλοτριώσεις με αναβολές στα δικαστήρια), το έργο προχωράει. Έτσι, στον ήδη κατασκευασμένο από νωρίτερα «Ευκλείδη», προστέθηκε πέρυσι ο επίσταθμος, μέσα στο 2014 κατασκευάσθηκε ο «Ν.Σ.Σταθμός», ενώ σε πολύ καλό δρόμο για ολοκλήρωση των έργων πολιτικού μηχανικού φέτος, βρίσκονται οι σταθμοί «Συντριβάνι», «Πανεπιστήμιο», «Φλέμινγκ» και πιθανότατα και η «Ανάληψη».
Με την ολοκλήρωση των έργων πολιτικού μηχανικού, θα δοθούν στη κυκλοφορία τα τμήματα των οδών που έχουν καταληφθεί από τα εργοτάξια, αφού τα ηλεκτρομηχανολογικά και τα αρχιτεκτονικά δεν προκαλούν ιδιαίτερη αναστάτωση. Να σημειωθεί ότι ήδη έχουν παραγγελθεί οι κυλιόμενες σκάλες για ορισμένους σταθμούς, ενώ τα περισσότερα η/μ συστήματα κατασκευάζονται στο εξωτερικό.
Στο μεταξύ, στο επόμενο διάστημα θα μεταφερθούν και οι μετροπόντικες από το χώρο του σταθμού «Ανάληψη» στη Νέα Ελβετία και περί το τέλος Σεπτεμβρίου θα αρχίσει η κατασκευή του υπολοίπου των σηράγγων με αντίθετη κατεύθυνση, από ανατολικά προς τα δυτικά.
Παράλληλα, εξελίσσονται οι εργασίες και στην επέκταση προς Καλαμαριά. Έχει, ως γνωστόν, αρχίσει η κατασκευή του σταθμού «Μίκρα» και μόλις ολοκληρωθούν και εγκριθούν οι μελέτες για τον επόμενο σταθμό, θα αρχίσει να κατασκευάζεται και η «Νέα Κρήνη».
της Άννης Καρολίδου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.