thestival.gr, 10/06/2016
Βαγγελης Κοκολακος
Τη διαβεβαίωση ότι το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης έχει ξεκινήσει
σε όλα τα στάδια και όλα τα εργοτάξια προχώρησε ο πρόεδρος της "Αττικό
Μετρό" Γιάννης Μυλόπουλος, σε δηλώσεις του λίγο πριν την έναρξη του
αναπτυξιακού συνεδρίου που διοργανώνει το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας,
Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας...
Παράλληλα, τόνισε πως όσα ακούγονται σχετικά με το ότι το έργο δεν βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, είναι παραπληροφόρηση, η οποία υπάρχει όλα αυτά τα χρόνια και αποτελεί εμπόδιο για την ολοκλήρωσή του.
"Έχουν ξεκινήσει τα έργα σε όλα τα εργοτάξια. Ο μετροπόντικας έχει προχωρήσει 550 μέτρα στη μία στοά και 40 μέτρα στην άλλη. Όλα τα εργοτάξια βρίσκονται σε εξέλιξη και οι εργασίες προχωρούν με γοργούς ρυθμούς, όλα τα υπόλοιπα είναι μια παραπληροφόρηση. Αν θέλουμε να επιστρέψουμε στη διχόνοια, στις συγκρούσεις και στην παραπληροφόρηση και η Θεσσαλονίκη να μην έχει ποτέ μετρό, ας το κάνουμε'' και συνέχισε:
''Χρειάζεται μια πανστρατιά ανθρώπων, θεσμών, φορέων για να αποκτήσει η πόλη αυτό που της αξίζει. Καταρχήν μια συγκοινωνιακή υποδομή και στη συνέχεια να βρει έναν τρόπο για την ανάπτυξη και την ευημερία. Δεν θα ασχοληθώ με φήμες και διαρροές, όλα αυτά αντιλαμβάνεστε έχουν μια σκοπιμότητα. Εδώ στη Θεσσαλονίκη έχουμε εφαρμόσει μια αυτοκαταστροφική λογική του "διαίρει και βασίλευε". Πρέπει πλέον να βάλουμε στην άκρη τα εμπόδια και αν εργαστούμε για έναν κοινό σκοπό. Νομίζω ότι το μετρό είναι ένα έργο που το θέλει όλη η πόλη. Το θέλει και ο ΠΑΟΚ και ο Ηρακλής και ο Άρης!".
Παράλληλα, ο κ. Μυλόπουλος πρόσθεσε πως η Αττικό Μετρό μαζί με τους υπόλοιπους φορείς της πόλης, αναλαμβάνει μια συγκοινωνιακή μελέτη την οποία θα ενταχθεί και η προοπτική του μετρό το 2020: "Στο πλαίσιο των γραμμών προς το αεροδρόμιο και τις δυτικές συνοικίες, θα κάνουμε μια συγκεκριμένη μελέτη και η Θεσσαλονίκη το 2020 θα έχει μετρό!".
Τέλος, αναφέρθηκε στο σταθμό της Βενιζέλου για τον οποίο τόνισε ότι όλα αυτά τα χρόνια υπήρχε ένα ψεύτικο δίλημμα αρχαία ή μετρό που τώρα ξεπερνιέται, αφού όπως είπε την επόμενη εβδομάδα θα υπογραφεί η συμφωνία με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, το υπουργείο Πολιτιμού και την Αττικό Μετρό:
"Η αρχαιολογική ανασκαφή της Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη ανασκαφή που γίνεται σήμερα στην Ελλάδα. Είναι μια ανασκαφή που έχει κοστίσει μέχρι σήμερα συνολικά 120 εκατομμύρια. Μένει μόνο ο σταθμός της Βενιζέλου, που λόγω... διχόνοιας και ενός τεχνητού διλήμματος ή αρχαία ή μετρό, προκάλεσε όχι απλώς την καθυστέρηση, αλλά την παύση των εργασιών. Σήμερα φαίνεται πως βρίσκεται λύση, υπάρχει συμφωνία η οποία θα υπογραφεί την επόμενη εβδομάδα με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, το υπουργείο Πολιτισμού και ασφαλώς με την "Αττικό Μετρό", σύμφωνα με την οποία θα κατασκευαστεί ο σταθμός ώστε τα αρχαιολογικά ευρήματα να μείνουν κατά χώρα, όπως προβλέπει το αρχαιολογικό συμβούλιο. Αυτό απελευθερώνει το μετρό και ήταν το τελευταίο εμπόδιο. Πιστεύω ότι η Θεσσαλονίκη θέλει και τα αρχαία, αλλά και το σταθμό της Βενιζέλου. Τα αρχαία της Βενιζέλου δεν είναι ένα απλό αρχαιολογικό εύρημα. Είναι μια ολόκληρη πόλη, κάτω από την πόλη".
Όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος ο σταθμός του μετρό του Βενιζέλου, θα είναι έτοιμος τουλάχιστον ένα χρόνο μετά την περάτωση του έργου, το οποίο σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα θα ολοκληρωθεί το 2020.
Δείτε τα βίντεο του thestival.gr:
Παράλληλα, τόνισε πως όσα ακούγονται σχετικά με το ότι το έργο δεν βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, είναι παραπληροφόρηση, η οποία υπάρχει όλα αυτά τα χρόνια και αποτελεί εμπόδιο για την ολοκλήρωσή του.
"Έχουν ξεκινήσει τα έργα σε όλα τα εργοτάξια. Ο μετροπόντικας έχει προχωρήσει 550 μέτρα στη μία στοά και 40 μέτρα στην άλλη. Όλα τα εργοτάξια βρίσκονται σε εξέλιξη και οι εργασίες προχωρούν με γοργούς ρυθμούς, όλα τα υπόλοιπα είναι μια παραπληροφόρηση. Αν θέλουμε να επιστρέψουμε στη διχόνοια, στις συγκρούσεις και στην παραπληροφόρηση και η Θεσσαλονίκη να μην έχει ποτέ μετρό, ας το κάνουμε'' και συνέχισε:
''Χρειάζεται μια πανστρατιά ανθρώπων, θεσμών, φορέων για να αποκτήσει η πόλη αυτό που της αξίζει. Καταρχήν μια συγκοινωνιακή υποδομή και στη συνέχεια να βρει έναν τρόπο για την ανάπτυξη και την ευημερία. Δεν θα ασχοληθώ με φήμες και διαρροές, όλα αυτά αντιλαμβάνεστε έχουν μια σκοπιμότητα. Εδώ στη Θεσσαλονίκη έχουμε εφαρμόσει μια αυτοκαταστροφική λογική του "διαίρει και βασίλευε". Πρέπει πλέον να βάλουμε στην άκρη τα εμπόδια και αν εργαστούμε για έναν κοινό σκοπό. Νομίζω ότι το μετρό είναι ένα έργο που το θέλει όλη η πόλη. Το θέλει και ο ΠΑΟΚ και ο Ηρακλής και ο Άρης!".
Παράλληλα, ο κ. Μυλόπουλος πρόσθεσε πως η Αττικό Μετρό μαζί με τους υπόλοιπους φορείς της πόλης, αναλαμβάνει μια συγκοινωνιακή μελέτη την οποία θα ενταχθεί και η προοπτική του μετρό το 2020: "Στο πλαίσιο των γραμμών προς το αεροδρόμιο και τις δυτικές συνοικίες, θα κάνουμε μια συγκεκριμένη μελέτη και η Θεσσαλονίκη το 2020 θα έχει μετρό!".
Τέλος, αναφέρθηκε στο σταθμό της Βενιζέλου για τον οποίο τόνισε ότι όλα αυτά τα χρόνια υπήρχε ένα ψεύτικο δίλημμα αρχαία ή μετρό που τώρα ξεπερνιέται, αφού όπως είπε την επόμενη εβδομάδα θα υπογραφεί η συμφωνία με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, το υπουργείο Πολιτιμού και την Αττικό Μετρό:
"Η αρχαιολογική ανασκαφή της Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη ανασκαφή που γίνεται σήμερα στην Ελλάδα. Είναι μια ανασκαφή που έχει κοστίσει μέχρι σήμερα συνολικά 120 εκατομμύρια. Μένει μόνο ο σταθμός της Βενιζέλου, που λόγω... διχόνοιας και ενός τεχνητού διλήμματος ή αρχαία ή μετρό, προκάλεσε όχι απλώς την καθυστέρηση, αλλά την παύση των εργασιών. Σήμερα φαίνεται πως βρίσκεται λύση, υπάρχει συμφωνία η οποία θα υπογραφεί την επόμενη εβδομάδα με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, το υπουργείο Πολιτισμού και ασφαλώς με την "Αττικό Μετρό", σύμφωνα με την οποία θα κατασκευαστεί ο σταθμός ώστε τα αρχαιολογικά ευρήματα να μείνουν κατά χώρα, όπως προβλέπει το αρχαιολογικό συμβούλιο. Αυτό απελευθερώνει το μετρό και ήταν το τελευταίο εμπόδιο. Πιστεύω ότι η Θεσσαλονίκη θέλει και τα αρχαία, αλλά και το σταθμό της Βενιζέλου. Τα αρχαία της Βενιζέλου δεν είναι ένα απλό αρχαιολογικό εύρημα. Είναι μια ολόκληρη πόλη, κάτω από την πόλη".
Όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος ο σταθμός του μετρό του Βενιζέλου, θα είναι έτοιμος τουλάχιστον ένα χρόνο μετά την περάτωση του έργου, το οποίο σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα θα ολοκληρωθεί το 2020.
Δείτε τα βίντεο του thestival.gr:
Βαγγελης Κοκολακος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.