press724.gr, 25/03/2017
Στο Μετρό Θεσσαλονίκης υπάρχουν 50
ηλεκτρομηχανολογικά (Η/Μ) και σιδηροδρομικά συστήματα, το κόστος των
οποίων προσεγγίζει το 25% του προϋπολογισμού του έργου. Το δε τρένο
(χωρίς οδηγό) είναι το πολυπλοκότερο Η/Μ – σιδηροδρομικό «σύστημα». Θα
απαιτηθούν 24 τρένα για το Βασικό Έργο και εννέα για την επέκταση της
Καλαμαριάς...
Το κόστος των τρένων ανέρχεται περίπου στο 17 % του συνολικού. Θα υπάρχουν έως 40 τρένα/ώρα ανά κατεύθυνση, δηλ. χρονοαπόσταση 90 sec (150 sec στην 1η φάση λειτουργίας), με μέγιστη μεταφορική ικανότητα 18.000 επιβατών/ ώρα αιχμής.
Τα Η/Μ και σιδηροδρομικά συστήματα θα λειτουργούν καθημερινά 24 ώρες, επί επτά ημέρες / εβδομάδα, ενώ έχουν μέση διάρκεια ζωής 25 χρόνια (για τα τρένα : 30 χρόνια). Τα συστήματα αυτά έχουν επίσης ισχυρές τεχνικές/ λειτουργικές αλληλεξαρτήσεις (>3000) μεταξύ τους αλλά και με τα στατικά / αρχιτεκτονικά του έργου. Για όλους τους παραπάνω λόγους, αλλά και για πολλούς ακόμη, η επιστημονική, ενημερωτική και τεχνική ημερίδα, που ο Σύλλογος Μηχανολόγων Ηλεκτρολόγων Β. Ελλάδος (ΣΜΗΒΕ) διοργάνωσε στις 16 Μαρτίου, στη Θεσσαλονίκη, είχε αυξημένο ενδιαφέρον.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Μετρό Θεσσαλονίκης/ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., υπό την αιγίδα της κοσμητείας της Πολυτεχνικής σχολής Α.Π.Θ. και των τμημάτων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Υπολογιστών και Μηχανολόγων Μηχανικών. Στη διάρκειά της και μετά το καλωσόρισμα του προέδρου του Συλλόγου Μηχανολόγων Ηλεκτρολόγων Β. Ελλάδος, Ηλία Χομσίογλου, απηύθυναν χαιρετισμούς ο κοσμήτορας της Πολυτεχνικής Σχολής Α.Π.Θ., Κωνσταντίνος Κατσάμπαλος, οι πρόεδροι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ., Γιάννης Μυλόπουλος και του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, Παναγιώτης Σεφερλής, καθώς και ο αντιπρόεδρος του Τμήματος ΗΜΜΥ, Γρηγόρης Παπαγιάννης.
Η βασική εισήγηση έγινε από τον δρα Γεώργιο Λεουτσάκο, μηχανολόγο μηχανικό και υποδιευθυντή μελετών της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ.
Στη διάρκεια της εκδήλωσης προτάθηκαν από τον Σύλλογο η συνεργασία της εταιρίας ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ. με την Πολυτεχνική σχολή στον τομέα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών μελετών, την απασχόληση με τη μορφή πρακτικής άσκησης φοιτητών και φοιτητριών και την επίσκεψη στα εργοτάξια κατά την διάρκεια των σχετικών φάσεων εργασιών.
Το κόστος των τρένων ανέρχεται περίπου στο 17 % του συνολικού. Θα υπάρχουν έως 40 τρένα/ώρα ανά κατεύθυνση, δηλ. χρονοαπόσταση 90 sec (150 sec στην 1η φάση λειτουργίας), με μέγιστη μεταφορική ικανότητα 18.000 επιβατών/ ώρα αιχμής.
Τα Η/Μ και σιδηροδρομικά συστήματα θα λειτουργούν καθημερινά 24 ώρες, επί επτά ημέρες / εβδομάδα, ενώ έχουν μέση διάρκεια ζωής 25 χρόνια (για τα τρένα : 30 χρόνια). Τα συστήματα αυτά έχουν επίσης ισχυρές τεχνικές/ λειτουργικές αλληλεξαρτήσεις (>3000) μεταξύ τους αλλά και με τα στατικά / αρχιτεκτονικά του έργου. Για όλους τους παραπάνω λόγους, αλλά και για πολλούς ακόμη, η επιστημονική, ενημερωτική και τεχνική ημερίδα, που ο Σύλλογος Μηχανολόγων Ηλεκτρολόγων Β. Ελλάδος (ΣΜΗΒΕ) διοργάνωσε στις 16 Μαρτίου, στη Θεσσαλονίκη, είχε αυξημένο ενδιαφέρον.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Μετρό Θεσσαλονίκης/ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., υπό την αιγίδα της κοσμητείας της Πολυτεχνικής σχολής Α.Π.Θ. και των τμημάτων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Υπολογιστών και Μηχανολόγων Μηχανικών. Στη διάρκειά της και μετά το καλωσόρισμα του προέδρου του Συλλόγου Μηχανολόγων Ηλεκτρολόγων Β. Ελλάδος, Ηλία Χομσίογλου, απηύθυναν χαιρετισμούς ο κοσμήτορας της Πολυτεχνικής Σχολής Α.Π.Θ., Κωνσταντίνος Κατσάμπαλος, οι πρόεδροι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ., Γιάννης Μυλόπουλος και του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, Παναγιώτης Σεφερλής, καθώς και ο αντιπρόεδρος του Τμήματος ΗΜΜΥ, Γρηγόρης Παπαγιάννης.
Η βασική εισήγηση έγινε από τον δρα Γεώργιο Λεουτσάκο, μηχανολόγο μηχανικό και υποδιευθυντή μελετών της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ.
Στη διάρκεια της εκδήλωσης προτάθηκαν από τον Σύλλογο η συνεργασία της εταιρίας ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ. με την Πολυτεχνική σχολή στον τομέα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών μελετών, την απασχόληση με τη μορφή πρακτικής άσκησης φοιτητών και φοιτητριών και την επίσκεψη στα εργοτάξια κατά την διάρκεια των σχετικών φάσεων εργασιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.