Σταμάτησε πριν ξεκινήσει η υποθαλάσσια αρτηρία της Θεσσαλονίκης.
Ο Γιώργος Σουφλιάς έβαλε την ταφόπλακα στο έργο, χρυσώνοντας όμως το χάπι, με εξαγγελίες για επέκταση του μετρό, προς την Καλαμαριά.
(η Καλαμαριά είναι συνοικία της "Ακίνητης Πόλης").
Η επέκταση θα έχει μήκος περίπου 5 χλμ. και θα ξεκινάει από τον σταθμό Πατρικίου.
Τι είναι ο σταθμός Πατρικίου; δεν ξέρουμε, κι εμείς στα χαρτιά τον βλέπουμε.
Θα κατασκευαστούν πέντε νέοι σταθμοί (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα), ενώ στο τελικό σταθμό της Μίκρας θα δημιουργηθεί σταθμός μετεπιβίβασης λεωφορείων και πάρκιγκ 1.000 θέσεων.
Για το τελευταίο (πάρκγκ 1.000 θέσεων)κρατήστε σοβαρές επιφυλάξεις. Σας το λέμε, σήμερα 7-7-2009.
Ο χρόνος υλοποίησης της μελέτης και κατασκευής του έργου έχει οριστεί σε 60 μήνες (5 χρόνια). Αυτό σημαίνει ότι η Καλαμαριά θα έχει μετρό το 2016. Επειδή, όμως εσείς ξέρετε ότι δεν θα έχει !, το 2014, ο τότε Υπουργός, θα εξαγγείλει την παράταση ολοκλήρωσης του έργου, λόγω ...καθιζήζεων και θα χρυσώσει το χάπι, εξαγγέλοντας, την επέκταση του μετρό μέχρι το αεροδρόμιο, η οποια θα ολοκληρωθεί το 2025.
Το 2024 όμως, ο τότε υπουργός, θα εξαγγείλει τη ματαίωση και αυτού του έργου, χρυσώνοντας όμως το χάπι, με την δημιουργία αερολεωφόρων, όπου θα μετακινούμαστε με τα ....δημοτικά διαστημόπλοια.
Μέχρι να βρεθεί κάποιος να παρατείνει ή να ακυρώσει και αυτό το έργο.....
Έτσι, ξοδέψαμε 27 ολόκληρα χρόνια, με "οράματα" και θα ξοδέψουμε αρκετά ακόμη, καταφέρνοντας πολλά στα χαρτιά, μα λίγα στην πράξη. Ή μάλλον, τίποτε στην πράξη, παρά μόνο να πνίξουμε τη Θεσσαλονίκη στα αυτοκίνητα, αλλάζοντας τον τίτλο της, από "ερωτική" σε "ακίνητη" πόλη.
Ακινησία η οποία δεν απειλείται από κανένα μεγάλο "έργο" !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.