Μακεδονία, 10/02/2010
Εξολοκλήρου στη Θεσσαλονίκη παίζεται στο εξής το στοίχημα της επιτάχυνσης των εργασιών για την κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης.
Ο (εκ Θεσσαλονίκης) υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης φαίνεται ότι ανέλαβε προσωπικά να “τρέξει” το έργο. Όπως ανέφερε στην προχθεσινή ημερίδα του ΤΕΕ/ΤΚΜ με θέμα “Μετρό Θεσσαλονίκης. Πορεία - Προοπτικές”, όπου ήταν κεντρικός ομιλητής, εκτός από την επιτάχυνση των εργασιών, στόχος είναι και η ολοκλήρωση των μελετών της επέκτασης προς την Καλαμαριά και η δημοπράτησή της, καθώς και η εκπόνηση μελέτης επεκτάσεων προς τη δυτική Θεσσαλονίκη...
Ο (εκ Θεσσαλονίκης) υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης φαίνεται ότι ανέλαβε προσωπικά να “τρέξει” το έργο. Όπως ανέφερε στην προχθεσινή ημερίδα του ΤΕΕ/ΤΚΜ με θέμα “Μετρό Θεσσαλονίκης. Πορεία - Προοπτικές”, όπου ήταν κεντρικός ομιλητής, εκτός από την επιτάχυνση των εργασιών, στόχος είναι και η ολοκλήρωση των μελετών της επέκτασης προς την Καλαμαριά και η δημοπράτησή της, καθώς και η εκπόνηση μελέτης επεκτάσεων προς τη δυτική Θεσσαλονίκη...
Το πρώτο σημαντικό βήμα για να περιοριστούν οι χρονοτριβές έγινε με την απόφαση για μεταφορά της διοίκησης του έργου από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τον κ. Μαγκριώτη αντιμετωπίζονται επίσης τα προβλήματα συντονισμού μεταξύ υπηρεσιών των συναρμόδιων υπουργείων, εξασφαλίζεται η χρηματοδότηση και στην ουσία ξεμπλοκάρει το έργο. Ο υφυπουργός συμπεριέλαβε στις αιτίες των καθυστερήσεων και τα εσωτερικά προβλήματα της αναδόχου κοινοπραξίας, δηλώνοντας ότι δεν προτίθεται να ικανοποιήσει άτοπες απαιτήσεις. Αν και αναγνώρισε την υπογραφή σύμβασης για το έργο από την προηγούμενη κυβέρνηση, σημείωσε ωστόσο ότι οι καθυστερήσεις καταγράφηκαν επί των ημερών της ΝΔ.
Φ.Κ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.