Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Ο Γ. Μαγκριώτης στη "Μακεδονία" για το Μετρό

Μακεδονία, 15/05/2011
Ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε συνέντευξη του στη "Μακεδονία απαντά για τα έργα της πόλης..
Τι θα γίνει με τα έργα της πόλης και κυρίως με το μετρό, που όπως φαίνεται αγκομαχά; Είναι εξασφαλισμένα; Είστε ικανοποιημένος από την πορεία υλοποίησης των έργων;...


Είναι σημαντικό ότι ξεκίνησε η κατασκευή της πρώτης γραμμής του μετρό με σύμβαση του 2006 από την κυβέρνηση της ΝΔ. Ωστόσο, παρότι υπήρξε επαρκής χρόνος, το έργο αυτό δημοπρατήθηκε χωρίς ολοκληρωμένες μελέτες. Για αυτό και τα προβλήματα εμφανίστηκαν από τις πρώτες μέρες έναρξης της κατασκευής. Χωροθετήθηκε σταθμός πάνω σε σεισμικό ρήγμα και άλλος σε υπόγεια ρέματα. Δεν υπολογίστηκαν αποστάσεις κτιρίων. Οι μετροπόντικες έκαναν 18 μήνες για να ξεκινήσουν τις εργασίες, από τη συμβατική ημερομηνία. Πλέον ξεπεράσαμε τον κίνδυνο να σταματήσει οριστικά το έργο και διασφαλίσαμε τη χρηματοδότησή του και για την επέκταση στην Καλαμαριά. 
Τρέχουμε γρήγορα τις μελέτες για να δημοπρατήσουμε την πρώτη γραμμή δυτικά κατά μήκος της οδού Λαγκαδά προς την Ευκαρπία και τα Νοσοκομεία, μέσα στο 2013. Διαμορφώσαμε το συνολικό σχέδιο του δικτύου του μετρό με μια γραμμή ακόμη προς τα δυτικά, που θα περνά από την Ξηροκρήνη, τους Αμπελόκηπους, τη Μενεμένη, τον Εύοσμο και το Ελευθέριο-Κορδελιό. Μια γραμμή από το ΑΠΘ προς την Τούμπα, τη Χαριλάου και τη Νέα Ελβετία και μια γραμμή που θα συνδέει τη Μίκρα με το αεροδρόμιο, για την οποία θα επιλέξουμε την τελική μορφή μετά από μελέτη. Μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένη τη γραμμή από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι τη Μίκρα το 2015. Το μετρό μας ενώνει όλους, καθώς έχω προτείνει τη συγκρότηση διακομματικής επιτροπής στη Θεσσαλονίκη για τη διαρκή ενημέρωση και υποστήριξη του έργου. 
Συνέντευξη στο Φ. Δεργιαδέ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.