Μετρό Θεσσαλονίκης Η «μαύρη τρύπα» της συμπρωτεύουσας
Σε πέντε χρόνια, αν όλα πάνε καλά, η Θεσσαλονίκη θα έχει το μετρό της. Η σχετική σύμβαση παραχώρησης της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης και εκμετάλλευσης του έργου, που υπεγράφη στις 5 Φεβρουαρίου, αποτελεί πλέον νόμο του κράτους.
Η συζήτηση για το μετρό της Θεσσαλονίκης άρχισε πριν από περίπου 15 χρόνια από τον τότε δήμαρχο και κατέληξε σε μια μαύρη τρύπα που δημιουργήθηκε σε ένα σημείο της Εγνατίας για να δείχνει ότι η πόλη θα αποκτήσει κάποτε μετρό.
Οπως είπε στο «Βήμα» ο γενικός γραμματέας του ΥΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Χρυσικόπουλος, αναμένεται να ολοκληρωθούν σύντομα οι ταμειακές συμβάσεις του αναδόχου του έργου με τις τράπεζες και να αρχίσουν οι ουσιαστικές εργασίες.
Το έργο περιλαμβάνει μία γραμμή μετρό συνολικού μήκους 9,8 χλμ. περίπου που εκτείνεται από τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης ως το αμαξοστάσιο στη θέση «Βότση». Το μετρό Θεσσαλονίκης θα έχει συνολικά 14 σταθμούς. Σύμφωνα με τη σύμβαση, με τους συρμούς του μετρό θα εξυπηρετούνται 25.000 επιβάτες ανά ώρα αιχμής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.