ypodomes, 16/06/2011
Οι εργασίες στο Μετρό Θεσσαλονίκης συνεχίζονται και η κατάσταση τους τελευταίους μήνες δείχνει να ομαλοποιείται. Ο πρώτος μετροπόντικας αφού συντηρήθηκε επί δύο μήνες στο σταθμό ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ξεκίνησε και πάλι το ταξίδι του προς τα Ανατολικά...
Ο δεύτερος μετροπόντικας θα ξεκινήσει αρχές Ιουλίου. Η επόμενη στάση είναι στο σταθμό ΦΛΕΜΙΝΓΚ και το στοίχημα είναι αν οι κατασκευαστές καταφέρουν να ολοκληρώσουν τον σκελετό του σταθμού έτσι ώστε ο Μετροπόντικας να βρει «Σταθμό».
Από εκεί αρχίζουν τα δύσκολα καθώς στο σταθμό ΑΝΑΛΗΨΗ είναι γνωστό το πρόβλημα και λύσεις δεν υπάρχουν πολλές. Το πιο πιθανό σενάριο είναι να κατασκευαστεί η μία σήραγγα και η άλλη να κατασκευαστεί με συμβατικό τρόπο και απλώς να περάσει από το σταθμό.
Ο σταθμός ΑΝΑΛΗΨΗ είναι ο μικρότερος σταθμός του δικτύου αφού λόγω στενότητας «μαζεύτηκε» για να χωρέσει.
Από εκεί και πέρα απομένει ο σταθμός ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ ο οποίος πιθανότατα θα είναι και ο τελευταίος της βασικής γραμμής. Ήδη από τις αρχές του χρόνου έχει αναγγελθεί το κόψιμο των σταθμών ΒΟΥΛΓΑΡΗ και ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ. Για να γίνει αυτό χρειάζεται η έγκριση από την ΕΕ και μέχρι σήμερα είναι άγνωστο τι ενέργειες έχουν γίνει προς αυτή την κατεύθυνση.
Για την εξυπηρέτηση των περιοχών των σταθμών που κόπηκαν αναμένεται για το πρώτο σταθμό ΒΟΥΛΓΑΡΗ να εξυπηρετείται από το σταθμό ΝΟΜΑΡΧΙΑ της επέκτασης για Καλαμαριά μιας και η απόσταση από τον κομμένο σταθμό είναι μόλις 200 μέτρα.
Για τον τερματικό σταθμό ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ έχει προβλεφθεί νέος κλάδος που θα ξεκινά από το σταθμό ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ και περνώντας μέσω Χαριλάου και Τούμπας θα φτάνει στη Νέα Ελβετία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.