thestival.gr, 15/04/2014
Με τους εργαζόμενους στο Μετρό που συνεχίζουν τις 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, αντιδρώντας στην απόλυση επτά συναδέλφων τους, συναντήθηκε το πρωί της Μ. Τρίτης η υποψήφια Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Δέσποινα Χαραλαμπίδου και ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Γιώργος Θεοδωρόπουλος, καθώς και υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι της Ριζοσπαστικής Αριστερής Ενότητας...
Οι απεργοί παραμένουν συγκεντρωμένοι έξω από το εργοτάξιο του Ν.Σ. Σταθμού όπου το σωματείο τους καταβάλει προσπάθειες για να ανακληθούν οι καταχρηστικές απολύσεις.
Η Δ. Χαραλαμπίδου και το κλιμάκιο της Ριζοσπαστικής Αριστερής Ενότητας συνομίλησαν με τους εργαζόμενους και διαπίστωσαν πέρα από τις καταχρηστικές απολύσεις, τις τραγικές ευθύνες της συγκυβέρνησης Σαμαρά -Βενιζέλου καθώς και της Αττικό Μετρό και της κατασκευάστριας κοινοπραξίας για την καθυστέρηση που υπάρχει στην εκτέλεση του έργου.
Παράλληλα ενημερώθηκαν για τους εργαζόμενους δύο ταχυτήτων που εργάζονται για την κατασκευή του Μετρό, άλλοι σύμφωνα με την κλαδική σύμβαση και άλλοι με την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
Με τους εργαζόμενους στο Μετρό που συνεχίζουν τις 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, αντιδρώντας στην απόλυση επτά συναδέλφων τους, συναντήθηκε το πρωί της Μ. Τρίτης η υποψήφια Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Δέσποινα Χαραλαμπίδου και ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Γιώργος Θεοδωρόπουλος, καθώς και υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι της Ριζοσπαστικής Αριστερής Ενότητας...
Οι απεργοί παραμένουν συγκεντρωμένοι έξω από το εργοτάξιο του Ν.Σ. Σταθμού όπου το σωματείο τους καταβάλει προσπάθειες για να ανακληθούν οι καταχρηστικές απολύσεις.
Η Δ. Χαραλαμπίδου και το κλιμάκιο της Ριζοσπαστικής Αριστερής Ενότητας συνομίλησαν με τους εργαζόμενους και διαπίστωσαν πέρα από τις καταχρηστικές απολύσεις, τις τραγικές ευθύνες της συγκυβέρνησης Σαμαρά -Βενιζέλου καθώς και της Αττικό Μετρό και της κατασκευάστριας κοινοπραξίας για την καθυστέρηση που υπάρχει στην εκτέλεση του έργου.
Παράλληλα ενημερώθηκαν για τους εργαζόμενους δύο ταχυτήτων που εργάζονται για την κατασκευή του Μετρό, άλλοι σύμφωνα με την κλαδική σύμβαση και άλλοι με την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.