Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Από το Debate των υποψηφίων δημάρχων Θεσσαλονίκης στην TV100

thestival.gr, 16/05/2014
Πραγματοποιήθηκε στη δημοτική τηλεόραση Θεσσαλονίκης, το μοναδικό το οποίο φιλοξένησε 10 από τους 11 υποψηφίους (δεν εκλήθη ο υποψήφιος της Χρυσής Αυγής). Οι συμμετέχοντες εκλήθησαν να απαντήσουν στις ερωτήσεις της δημοσιογράφου Μαρίας Μουστάκα...


Γιάννης Μπουτάρης:

Αναφερόμενος στο κυκλοφοριακό πρόβλημα, τόνισε ότι «για να λυθεί θα πρέπει να γκρεμιστεί η μισή πόλη, η οποία είναι κακοχτισμένη». «Ότι και να γίνει, απ' τη στιγμή που δεν υπάρχουν μέσα μαζικής μεταφοράς και είναι κουτσουρεμένες οι λεωφορειολωρίδες, η κατάσταση είναι δύσκολη» τόνισε. Πρόσθεσε ότι η παράκτια συγκοινωνία θα δώσει λύση για ένα μικρό ποσοστό μετακινήσεων, ενώ χαρακτήρισε το θέμα του μετρό εξαιρετικά δυσάρεστο. Εκτίμησε μάλιστα ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί νωρίτερα από την επόμενη πενταετία.

Σταύρος Καλαφάτης:

Αναφορικά με την επίλυση των κυκλοφοριακών προβλημάτων στην πόλη, χαρακτήρισε το μετρό βασικό κορμό για την εξομάλυνση της κατάστασης και σημείωσε την ανάγκη αξιοποίησης δημοτικών οικοπέδων για τη δημιουργία μηχανικών πάρκινγκ.

Τριαντάφυλλος Μηταφίδης:

Στη συζήτηση για το κυκλοφοριακό πρόβλημα υποστήριξε ότι το μετρό έχει καταστρέψει τους επαγγελματίες της πόλης κι απέδωσε τις καθυστερήσεις που σημειώνονται σε πολιτικές επιλογές.

Γιάννης Δελής:

Για το κυκλοφοριακό τόνισε ότι η μόνο λύση είναι η ανάπτυξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με πολύ φτηνό ή δωρεάν εισιτήριο.

Μάκης Στεργίου:

Όσον αφορά το κυκλοφοριακό, χαρακτήρισε το μετρό αποτυχημένη ιστορία και τάχθηκε υπέρ του τραμ, λύση την οποία χαρακτήρισε απλή και φτηνή.

Ελεάννα Ιωαννίδου:

Αναφορικά με το κυκλοφοριακό, κατέθεσε προτάσεις που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, περισσότερα δημοτικά πάρκινγκ, τραμ και θαλάσσια συγκοινωνία, ενώ τόνισε την ανάγκη «να αποδεσμευτούμε από το όνειρο του μετρό».

Γιάννης Κούτρας:

Μιλώντας για το μετρό, χαρακτήρισε σκάνδαλο το γεγονός ότι δεν προχωρούν τα έργα, ενώ έκανε λόγο και για εκβιασμούς από τους εργολάβους.

Γιάννης Κουριανίδης:

Διαδημοτική συνεργασία ζήτησε ο κ. Κουριανίδης και στο κυκλοφοριακό, ενώ τάχτηκε και υπέρ της ανάπτυξης μέσων σταθερής τροχιάς.

Γιώργος Ρακκάς:

Για το κυκλοφοριακό πρόβλημα, η λύση, σύμφωνα με τον κ. Ρακκά, είναι η βιώσιμη κινητικότητα, με προτεραιότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Ο επικεφαλής της κίνησης χαρακτήρισε τρομερό λάθος το μετρό και έκανε λόγο για φαύλη αντίληψη περί δημιουργίας ανάπτυξης μέσα από φαραωνικά έργα.

Δημήτρης Παπαμιχαήλ:


Ο κ. Παπαμιχαήλ τόνισε ότι η τεχνολογία και το διαδίκτυο μπορούν να δώσουν τη λύση για την οργάνωση καλύτερων συστημάτων που θα αφορούν την κυκλοφορία και τη διαχείριση των δημόσιων χώρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.