makthes.gr,23/03/2015
Η νέα κυβέρνηση δείχνει να έχει το θάρρος να συγκρουστεί με το ευρωπαϊκό ιερατείο, που με αιχμή τη γερμανική Δεξιά υπερασπίζεται λυσσαλέα και πέραν κάθε αμφιβολίας τα συμφέροντα του ληστρικού χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου. Διεκδικεί το αυτονόητο για την προστασία των ελλήνων πολιτών από τη λαίλαπα της Ευρωζώνης. Δείχνει να αντιλαμβάνεται την παγίδα στην οποία οδηγήθηκε η χώρα με το ευρώ, τα σύμφωνα σταθερότητας, τους απατηλούς δανεισμούς, τα ανυπόστατα χρέη και άλλα πολλά.Του Δημήτρη Παπάζογλου, πολιτικού μηχανικού
Αφού επιδεικνύει “αρετήν και τόλμην” για τα δύσκολα, δικαιούμαι να ελπίζω ότι θα τη δείξει και για άλλα, λιγότερο δύσκολα. Τη σκέψη μου απασχολεί το γεφύρι της Άρτας, που λέγεται μετρό Θεσσαλονίκης. Πριν από 30 χρόνια (1986) άρχισε η συζήτηση γι’ αυτό, πριν από 20 οι δημοπρασίες, πριν από εννέα η κατασκευή και η ταλαιπωρία της πόλης από τα εργοτάξια. Είχε προηγηθεί και η τριτοκοσμική τρύπα “το FM100 κάνει μετρό” του τότε δημάρχου Κούβελα στην Εγνατία οδό.
Την ψηφίσαμε για τα δύσκολα και περιμένουμε!
Η νέα κυβέρνηση δείχνει να έχει το θάρρος να συγκρουστεί με το ευρωπαϊκό ιερατείο, που με αιχμή τη γερμανική Δεξιά υπερασπίζεται λυσσαλέα και πέραν κάθε αμφιβολίας τα συμφέροντα του ληστρικού χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου. Διεκδικεί το αυτονόητο για την προστασία των ελλήνων πολιτών από τη λαίλαπα της Ευρωζώνης. Δείχνει να αντιλαμβάνεται την παγίδα στην οποία οδηγήθηκε η χώρα με το ευρώ, τα σύμφωνα σταθερότητας, τους απατηλούς δανεισμούς, τα ανυπόστατα χρέη και άλλα πολλά.Του Δημήτρη Παπάζογλου, πολιτικού μηχανικού
Αφού επιδεικνύει “αρετήν και τόλμην” για τα δύσκολα, δικαιούμαι να ελπίζω ότι θα τη δείξει και για άλλα, λιγότερο δύσκολα. Τη σκέψη μου απασχολεί το γεφύρι της Άρτας, που λέγεται μετρό Θεσσαλονίκης. Πριν από 30 χρόνια (1986) άρχισε η συζήτηση γι’ αυτό, πριν από 20 οι δημοπρασίες, πριν από εννέα η κατασκευή και η ταλαιπωρία της πόλης από τα εργοτάξια. Είχε προηγηθεί και η τριτοκοσμική τρύπα “το FM100 κάνει μετρό” του τότε δημάρχου Κούβελα στην Εγνατία οδό.
Το έργο θα τελείωνε το 2012 και είναι αμφίβολο αν θα τελειώσει το 2020. Ξοδεύτηκαν πολλά λεφτά όχι για το έργο αλλά για την αρχαιολογία και τις εργολαβικές αποζημιώσεις. Αυτά όμως που χρειάζονται για την -αν και πότε- ολοκλήρωσή του είναι πολλαπλάσια.
Αν μέρος αυτών των χρημάτων διοχετεύονταν σε άλλα, λιγότερο φαραωνικά, έργα για τις δημόσιες συγκοινωνίες (πάρκιγκ, σύγχρονα οχήματα, διευθετήσεις των ταξί, αστυνόμευση κ.λπ.), θα είχαμε γρήγορες, πιο οικονομικές και στην κατασκευή και στη λειτουργία τους λύσεις, που δεν θα ταλαιπωρούν για πολλά χρόνια ακόμη την πόλη.
Ας σημειωθεί ότι τα λεφτά για την ολοκλήρωση του μετρό δεν υπάρχουν και είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεθούν. Τι θα κάνει λοιπόν η νέα κυβέρνηση; Θα συνεχίσει να κρατά την πόλη σε ομηρία για ένα έργο που είναι πλέον χρήσιμο μόνον για τους εργολάβους και τις αποζημιώσεις που απαιτούν; Θα φοβηθεί το πολιτικό κόστος και τις πιθανές αντιδράσεις των τοπικών παραγόντων, που παρακολουθούν ως ανεύθυνοι Πόντιοι Πιλάτοι την αδιέξοδη πορεία του;
Ελπίζω να επιδείξει τόλμη και υπευθυνότητα με κριτήριο το συμφέρον των πολιτών και να διακόψει, αν αυτό απαιτείται, τα έργα του μετρό, προωθώντας άμεσα εναλλακτικές λύσεις στις δημόσιες συγκοινωνίες.
Την ψηφίσαμε για τα δύσκολα και περιμένουμε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.