rthess.gr,02/04/2015
Να δοθεί άμεσα πολιτική λύση στο θέμα του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης ζήτησε σε συνέντευξη τύπου το ΚΚΕ Θεσσαλονίκης.
Πρόταση του ΚΚΕ είναι να γίνει το έργο από έναν Ενιαίο Κρατικό Φορέα Κατασκευών στο πλαίσιο ενός άλλου δρόμου ανάπτυξης.
Οι καθυστερήσεις στο έργο και το πάγωμα των εργασιών τους τελευταίους 4 μήνες οφείλεται σύμφωνα με τα στελέχη του ΚΚΕ στο κυνήγι του κέρδους από τα κατασκευαστικά μεγαθήρια.
"Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε από την κυβέρνηση" σχολίασε ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης του κόμματος, Σάκης Βαρδαλής σημειώνοντας πως οι λύσεις που σκέφτεται η κυβέρνηση (είτε ικανοποίηση των απαιτήσεων της κοινοπραξίας - 500 εκ ή λιγότερα με συμβιβασμό, είτε να γίνει καινούργιος διαγωνισμός άρα 2-3 χρόνια καθυστέρησης εκ νέου) θα εκτοξεύουν το κόστος και θα υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση.
Παράλληλα σχολίασε την κόντρα ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ - Δήμου Θεσσαλονίκης που "δεν λύνει το πρόβλημα και κρύβει την κύρια αιτία που δημιουργούνται τα προβλήματα".
Να μην πέσουν στην παγίδα " να γίνει το έργο εδώ και τώρα με κάθε κόστος " ζήτησε από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ο ευρωβουλευτής Σωτήρης Ζαριανόπουλος.
Κατήγγειλε οτι η κυβέρνηση για να πληρώσει τις δόσεις τους δανειστές έχει βάλει χέρι στα αποθεματικά των ταμείων που καλύπτουν τις ανάγκες των πολιτών, εκατοντάδων εκατομμυρίων εξ αυτών από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Αναφερόμενος στο μπαράζ απολύσεων από την κοινοπραξία, επέρριψε ευθύνες στην κυβέρνηση, ζήτησε να μην πραγματοποιηθεί καμία απόλυση, να διασφαλιστούν όλες οι θέσεις εργασίας, να διατηρηθούν τα μισθολογικά, ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα και να σταματήσουν οι εκβιασμοί της εργοδοσίας.
Να δοθεί άμεσα πολιτική λύση στο θέμα του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης ζήτησε σε συνέντευξη τύπου το ΚΚΕ Θεσσαλονίκης.
Πρόταση του ΚΚΕ είναι να γίνει το έργο από έναν Ενιαίο Κρατικό Φορέα Κατασκευών στο πλαίσιο ενός άλλου δρόμου ανάπτυξης.
Οι καθυστερήσεις στο έργο και το πάγωμα των εργασιών τους τελευταίους 4 μήνες οφείλεται σύμφωνα με τα στελέχη του ΚΚΕ στο κυνήγι του κέρδους από τα κατασκευαστικά μεγαθήρια.
"Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε από την κυβέρνηση" σχολίασε ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης του κόμματος, Σάκης Βαρδαλής σημειώνοντας πως οι λύσεις που σκέφτεται η κυβέρνηση (είτε ικανοποίηση των απαιτήσεων της κοινοπραξίας - 500 εκ ή λιγότερα με συμβιβασμό, είτε να γίνει καινούργιος διαγωνισμός άρα 2-3 χρόνια καθυστέρησης εκ νέου) θα εκτοξεύουν το κόστος και θα υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση.
Παράλληλα σχολίασε την κόντρα ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ - Δήμου Θεσσαλονίκης που "δεν λύνει το πρόβλημα και κρύβει την κύρια αιτία που δημιουργούνται τα προβλήματα".
Να μην πέσουν στην παγίδα " να γίνει το έργο εδώ και τώρα με κάθε κόστος " ζήτησε από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ο ευρωβουλευτής Σωτήρης Ζαριανόπουλος.
Κατήγγειλε οτι η κυβέρνηση για να πληρώσει τις δόσεις τους δανειστές έχει βάλει χέρι στα αποθεματικά των ταμείων που καλύπτουν τις ανάγκες των πολιτών, εκατοντάδων εκατομμυρίων εξ αυτών από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Αναφερόμενος στο μπαράζ απολύσεων από την κοινοπραξία, επέρριψε ευθύνες στην κυβέρνηση, ζήτησε να μην πραγματοποιηθεί καμία απόλυση, να διασφαλιστούν όλες οι θέσεις εργασίας, να διατηρηθούν τα μισθολογικά, ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα και να σταματήσουν οι εκβιασμοί της εργοδοσίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.