ypodomes.com,11/05/2015
Πνέουν τα λίσθια όπως φαίνεται και τα τελευταία έργα που αφορούν τις αρχαιολογικές ανασκαφές για το βασικό έργο στο Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως όλα δείχνουν την Παρασκευή θα είναι η τελευταία μέρα των έργων και μετά ...το άγνωστο.
Από την πλευρά της η Αττικό Μετρό έχει προσπαθήσει με κάθε μέσο να βρει διαύλους επικοινωνίας με την ανάδοχο κοινοπραξία που leader εταιρεία είναι η ΑΕΓΕΚ, αλλά οι προσπάθειες αυτές έχουν πέσει στο κενό.
Βλέποντας όλη αυτή την κατάσταση οι εργαζόμενοι απέστειλαν την Παρασκευή που μας πέρασε επιστολή σε Σταθάκη/Σπίρτζη επισημαίνοντας τον κίνδυνο το έργο να κατεβάσει αυλαία και παράλληλα ζητούν να γίνουν διαπραγματεύσεις και ένα νέο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου.
Με αφορμή τα παραπάνω, όπως μαθαίνει το ypodomes, ερώτηση στη Βουλή, για το θέμα έκανε ο βουλευτής Θεσσαλονίκης της ΝΔ Κώστας Γκιουλέκας, για τις ενέργειες που έχει σκοπό να προβεί το Υπουργείο και τα πιθανά σενάρια για τη συνέχιση του έργου ενώ αναφέρει πως "υπάρχει πλήρη κατάρρευση του έργου αφού έχουν σταματήσει όλες οι κατασκευαστικές εργασίες και οι μηχανικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου ότι αν δεν βρεθεί λύση εντος δεκαημέρου τα εργοτάξια θα νεκρώσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα και θα είναι πολύ δύσκολη η επανεκκίνηση των εργασιών."
ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΡΟΠΟΝΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ;
Εν τω μεταξύ ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως οι μετροπόντικες που είναι κομματιασμένοι στο εργοτάξιο της ΝΕΑΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ αρχίζουν και φεύγουν κομμάτι-κομμάτι για το εργοτάξιο του σταθμού ΜΙΚΡΑ προκειμένου να συναρμολογηθούν εκ νέου και να αρχίσουν τη διάνοιξη της επέκτασης της Καλαμαριάς.
Σε περίπτωση που αυτό επιβεβαιωθεί είναι ένα ακόμα στοιχεία που βάζει ταφόπλακα στο βασικό έργο και αφήνει μεγάλα ερωτήματα αναφορικά με το μέλλον του έργου. Να θυμίσουμε πως οι δύο μετροπόντικες, (το μετρό Θεσσαλονίκης έχει 2 δίδυμες σήραγγες, μία ανά κατεύθυνση) έχοντας φτάσει από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι το σταθμό της Ανάληψης έχουν διανοίξει το 73% της σήραγγας.
Οι υπόλοιποι 3 σταθμοί ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ, ΒΟΥΛΓΑΡΗ, ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ είναι προς το παρόν σε διαφορετική κατάσταση ο καθένας. Ο σταθμός ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ έχει σταματήσει στο επίπεδο της διάνοιξης του σταθμού, ο σταθμός ΒΟΥΛΓΑΡΗ είναι σε μηδενικό επίπεδο ενώ πιο προχωρημένος είναι ο σταθμός ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ που έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη του σταθμού.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Πνέουν τα λίσθια όπως φαίνεται και τα τελευταία έργα που αφορούν τις αρχαιολογικές ανασκαφές για το βασικό έργο στο Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως όλα δείχνουν την Παρασκευή θα είναι η τελευταία μέρα των έργων και μετά ...το άγνωστο.
Από την πλευρά της η Αττικό Μετρό έχει προσπαθήσει με κάθε μέσο να βρει διαύλους επικοινωνίας με την ανάδοχο κοινοπραξία που leader εταιρεία είναι η ΑΕΓΕΚ, αλλά οι προσπάθειες αυτές έχουν πέσει στο κενό.
Βλέποντας όλη αυτή την κατάσταση οι εργαζόμενοι απέστειλαν την Παρασκευή που μας πέρασε επιστολή σε Σταθάκη/Σπίρτζη επισημαίνοντας τον κίνδυνο το έργο να κατεβάσει αυλαία και παράλληλα ζητούν να γίνουν διαπραγματεύσεις και ένα νέο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου.
Με αφορμή τα παραπάνω, όπως μαθαίνει το ypodomes, ερώτηση στη Βουλή, για το θέμα έκανε ο βουλευτής Θεσσαλονίκης της ΝΔ Κώστας Γκιουλέκας, για τις ενέργειες που έχει σκοπό να προβεί το Υπουργείο και τα πιθανά σενάρια για τη συνέχιση του έργου ενώ αναφέρει πως "υπάρχει πλήρη κατάρρευση του έργου αφού έχουν σταματήσει όλες οι κατασκευαστικές εργασίες και οι μηχανικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου ότι αν δεν βρεθεί λύση εντος δεκαημέρου τα εργοτάξια θα νεκρώσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα και θα είναι πολύ δύσκολη η επανεκκίνηση των εργασιών."
ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΡΟΠΟΝΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ;
Εν τω μεταξύ ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως οι μετροπόντικες που είναι κομματιασμένοι στο εργοτάξιο της ΝΕΑΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ αρχίζουν και φεύγουν κομμάτι-κομμάτι για το εργοτάξιο του σταθμού ΜΙΚΡΑ προκειμένου να συναρμολογηθούν εκ νέου και να αρχίσουν τη διάνοιξη της επέκτασης της Καλαμαριάς.
Σε περίπτωση που αυτό επιβεβαιωθεί είναι ένα ακόμα στοιχεία που βάζει ταφόπλακα στο βασικό έργο και αφήνει μεγάλα ερωτήματα αναφορικά με το μέλλον του έργου. Να θυμίσουμε πως οι δύο μετροπόντικες, (το μετρό Θεσσαλονίκης έχει 2 δίδυμες σήραγγες, μία ανά κατεύθυνση) έχοντας φτάσει από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι το σταθμό της Ανάληψης έχουν διανοίξει το 73% της σήραγγας.
Οι υπόλοιποι 3 σταθμοί ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ, ΒΟΥΛΓΑΡΗ, ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ είναι προς το παρόν σε διαφορετική κατάσταση ο καθένας. Ο σταθμός ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ έχει σταματήσει στο επίπεδο της διάνοιξης του σταθμού, ο σταθμός ΒΟΥΛΓΑΡΗ είναι σε μηδενικό επίπεδο ενώ πιο προχωρημένος είναι ο σταθμός ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ που έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη του σταθμού.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.