voria.gr,12/05/2015
Αναφερόμενος στο θέμα του μετρό της Θεσσαλονίκης, κάνει λόγο για μια περίοδο πλήρους απραξίας
Κριτική στην κυβέρνηση ασκεί ο πρώην γενικός γραμματέας δημοσίων έργωνΣτράτος Σιμόπουλος, με αφορμή την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα δημόσια έργα.
Αναφερόμενος στο θέμα του μετρό της Θεσσαλονίκης, κάνει λόγο για μια περίοδο πλήρους απραξίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του κ. Σιμόπουλου:
Η χθεσινή ανακοίνωση του Συνδέσμου Ανωνύμων Τεχνικών Εταιριών (ΣΑΤΕ) για «την εικόνα διάλυσης που εμφανίζουν τα δημόσια έργα σε ολόκληρη τη χώρα» αποτελεί άλλη μία πιστοποίηση της αδυναμίας της Κυβέρνησης να διαχειρισθεί, έστω και στοιχειωδώς, τα θέματα της οικονομίας σε όλους τους τομείς, ακόμη και σε όσους παρουσίαζαν σημάδια αξιοσημείωτης ανάκαμψης στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς.
Στην κατηγορία αυτή ανήκει ο τομέας των Δημοσίων Έργων, με δεκάδες έργα να έχουν επανεκκινήσει, δημοπρατηθεί και παραδοθεί σε όλη την Ελλάδα, από το καλοκαίρι του 2012 έως το τέλος του 2014, δίνοντας παράλληλα χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, ενώ σήμερα «υφίστανται εκατοντάδες εργολαβίες σε εξέλιξη, στις οποίες ο ανάδοχος έχει ήδη ασκήσει ή δύναται να ασκήσει το δικαίωμα διακοπής των εργασιών και εν συνεχεία τη διάλυση ….» σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΑΤΕ.
Πώς όμως η κατάσταση θα μπορούσε να είναι καλύτερη στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όταν τέσσερις σχεδόν μήνες μετά τις εκλογές οι Γενικοί του Γραμματείς δεν έχουν αρμοδιότητες;
Πώς επίσης θα δοθεί λύση στο πρόβλημα του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης όταν μετά από μια περίοδο πλήρους απραξίας ο αρμόδιος Αναπληρωτής Υπουργός αποφάσισε να συστήσει μια επιτροπή, με επικεφαλής τον χωρίς αρμοδιότητες Γενικό Γραμματέα, η οποία θα διαβουλευθεί ώστε να δώσει λύση; «Ζήσε Μάη να φας τριφύλλι» λέει γι΄ αυτές τις περιπτώσεις ο Ελληνικός λαός.
Καλώ λοιπόν την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αντί για διαβουλεύσεις, συζητήσεις, συνεντεύξεις και επαναδιαπραγματεύσεις, να προχωρήσει, με πολλή δουλειά, μέθοδο και προγραμματισμό, σε όλες εκείνες τις ενέργειες που θα δώσουν και πάλι τη χαμένη του πνοή σε ένα σημαντικό τομέα της ελληνικής οικονομίας, που έως πρόσφατα είχε εξασφαλισμένους πόρους και ο οποίος μπορεί να αποτελέσει μεγάλο μοχλό ανάπτυξης για όλη τη χώρα.
Αναφερόμενος στο θέμα του μετρό της Θεσσαλονίκης, κάνει λόγο για μια περίοδο πλήρους απραξίας
Κριτική στην κυβέρνηση ασκεί ο πρώην γενικός γραμματέας δημοσίων έργωνΣτράτος Σιμόπουλος, με αφορμή την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα δημόσια έργα.
Αναφερόμενος στο θέμα του μετρό της Θεσσαλονίκης, κάνει λόγο για μια περίοδο πλήρους απραξίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του κ. Σιμόπουλου:
Η χθεσινή ανακοίνωση του Συνδέσμου Ανωνύμων Τεχνικών Εταιριών (ΣΑΤΕ) για «την εικόνα διάλυσης που εμφανίζουν τα δημόσια έργα σε ολόκληρη τη χώρα» αποτελεί άλλη μία πιστοποίηση της αδυναμίας της Κυβέρνησης να διαχειρισθεί, έστω και στοιχειωδώς, τα θέματα της οικονομίας σε όλους τους τομείς, ακόμη και σε όσους παρουσίαζαν σημάδια αξιοσημείωτης ανάκαμψης στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς.
Στην κατηγορία αυτή ανήκει ο τομέας των Δημοσίων Έργων, με δεκάδες έργα να έχουν επανεκκινήσει, δημοπρατηθεί και παραδοθεί σε όλη την Ελλάδα, από το καλοκαίρι του 2012 έως το τέλος του 2014, δίνοντας παράλληλα χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, ενώ σήμερα «υφίστανται εκατοντάδες εργολαβίες σε εξέλιξη, στις οποίες ο ανάδοχος έχει ήδη ασκήσει ή δύναται να ασκήσει το δικαίωμα διακοπής των εργασιών και εν συνεχεία τη διάλυση ….» σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΑΤΕ.
Πώς όμως η κατάσταση θα μπορούσε να είναι καλύτερη στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όταν τέσσερις σχεδόν μήνες μετά τις εκλογές οι Γενικοί του Γραμματείς δεν έχουν αρμοδιότητες;
Πώς επίσης θα δοθεί λύση στο πρόβλημα του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης όταν μετά από μια περίοδο πλήρους απραξίας ο αρμόδιος Αναπληρωτής Υπουργός αποφάσισε να συστήσει μια επιτροπή, με επικεφαλής τον χωρίς αρμοδιότητες Γενικό Γραμματέα, η οποία θα διαβουλευθεί ώστε να δώσει λύση; «Ζήσε Μάη να φας τριφύλλι» λέει γι΄ αυτές τις περιπτώσεις ο Ελληνικός λαός.
Καλώ λοιπόν την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αντί για διαβουλεύσεις, συζητήσεις, συνεντεύξεις και επαναδιαπραγματεύσεις, να προχωρήσει, με πολλή δουλειά, μέθοδο και προγραμματισμό, σε όλες εκείνες τις ενέργειες που θα δώσουν και πάλι τη χαμένη του πνοή σε ένα σημαντικό τομέα της ελληνικής οικονομίας, που έως πρόσφατα είχε εξασφαλισμένους πόρους και ο οποίος μπορεί να αποτελέσει μεγάλο μοχλό ανάπτυξης για όλη τη χώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.